Heb ook 2 dagen niet kunnen gaan en absoluut niet van mijn gewoonte, men broek was al lekker aan het spannen deze ochtend eindelijk kunnen gaan het voelt echt als een bevrijding
Hier ook de 26e dan ben ik precies 8 weken. Ben benieuwd, het is zo spannend en het lijkt nog zo ver weg
@Pink06 als ik realistisch denk zegt mijn hoofd 26e is het al de echo en eigenlijk gaat het best allemaal snel nu. Maar zo voelt het niet, elke dag is er precies 1 te veel en de dagen lijken inderdaad voorbij te kruipen. Eerst was ik blij dat mijn echo precies op 8 weken ging zijn omdat het dan toch echt al wel een duidelijkere echo zou moeten zijn, maar nu had ik precies toch ook al veel vroeger gewild
Ik had met 4+0 ook al een 2-3, dus dat hoeft niets te zeggen, veel vrouwen hebben dat. Het ligt wel het meest voor de hand dat je eisprong 19 december is geweest vanwege je lh-piek, tenzij je testen van 18/19 reageerden op hcg van je zwangerschap. Maar dan zou ie daarna niet meer moeten zijn afgelopen, had je de 20ste ook nog getest of na je piek gestopt met testen? Ach ja maandag weet je het
Ja dat heb ik ook! Snap nooit als vrouwen zeggrn: nou dat eerste trimester ging ‘zo snel’! Bij mij lijkt het of de tijd juist extra langzaam tikt!
Heb het na de 19e niet meer getest. Dacht stop met testen. Werkte alleen maar frustrerend. We zien maandag idd wel
Hier vliegt de tijd nog steeds. Wat wil je met 4 jonge kids. Ik krijg waarschijnlijk pas met 11 a 12 weken een echo. Wel met 8 weken ongeveer de intake.
Ik moet zeggen dat de tijd hier nu ook een stuk sneller gaat! Iedereen weer aan t werk en naar school en dan heb ik de jongste nog. Heb tenminste weer een ritme. Wij hebben volgende week vrijdag de echo.
Hier gaat de tijd snel en langzaam tegelijk . Vind de weken voorbij vliegen, maar toch lijkt de 24e nog ver weg.
Ja femmie precies dit gevoel heb ik ook, de weken vliegen voorbij, ook omdat ik minder energie heb/vaker moe ben, maar 31 januari voelt nog héél ver weg! Dan ben ik 8.2 als ik het goed heb berekend.
Voel me perfect en eigenlijk niet zwanger maarja Hahah! Vind het prima zo. Misschien af en toe een steekje maar dat kunnen mijn darmen ook zijn...
Onwijs!! Ik zat gisteren op mijn werk en ik zei tegen mijn collega het is pas woensdag, normaal vliegen de weken voorbij en nu niet . Sinds deze week heb ik ook nergens last van en voel me ook niet zwanger daardoor. Best gek, maar idd het is beter dan vervelende kwaaltjes. Die komen vanzelf nog wel
Zoo! Weer heel wat pagina's bij gelezen. Hier de 24e een echo. Pretecho. Heb de termijnecho pas 20 feb en dat duurde mij te lang dus maar eerder gevraagd idd de dagen kruipen echt voorbij. Bij een ander denk ik: zoo dat gaat snel. Maar bij mijzelf niet Hier vanochtend met opstaan voor t eerst misselijk. Zweet liep overal en dacht echt dat ik moest overgeven, maar na een beschuitje met moeite naar binnen te hebben gewerkt, werd t al beter. Ik dacht echt oneeee daar gaan we toch wel.
Dank je wel voor je reactie! Ik heb in de zomer iets soortgelijks meegemaakt en was daar best van geschrokken. Mijn moeder en haar tantes hebben ook allemaal endometriose en mijn moeder had rond haar 30e vergevorderde baarmoederhalskanker. Dat soort dingen spoken dan ook steeds in je hoofd... Ik was heel bang dat ik niet zwanger kon worden omdat we al 3 jaar proberen, maar nu is het dan eindelijk gelukt! Maargoed, nu dus die heftige pijn in mn linker eierstok, heb op de echo gezien dat hij vergroot is en dat er wat vocht bij de eileider zit, hoop dat ze er maandag iets meer over kunnen zeggen. Ik denk dat ik ongeveer 7 weken ben volgende week
Hallo allemaal, Wat een rust hier ineens, als 1e echo heb gehad wil ik ook wel op fb pagina. Hier gaat alles Goed, merk wel dat dagdienst zwaarder vind dan avond en nacht. Net is de vrouw geweest van moeders voor moeders. Vannacht gedroomd dat me test negatief was hahaha. Maar het was perfect ..nu is het zo definitief
*5 weken dansje* Edit: Mijn banner loopt alweer een dag voor. Ach, laat maar zitten, ik word uiteindelijk toch 2 dagen vooruit gezet