Wat een mooie testen allemaal dames! Heb hier net mijn cb mogen ontvangen. Spijtig net een uurtje te laat, heb net een halve liter thee binnen Dus daar ga ik morge ochtend maar mee testen, spannend
@sannekrul jij ook nog steeds zo vroeg wakker? Pff om 7 uur lag ik klaar wakker in bed kon echt niet meer lekker indommelen, normaal ben ik zo’n lange slaper Zeker na een week werken was echt uitgeput gisteren, ging best nog laat slapen maar lekker uitslapen lukt dus niet
als ik ze eerder in huis had kon ik ook niet wachten net als vandaag , ahah! De andere doe ik volgende week zaterdag
Mooie testen vandaag dames. Ik heb ook 3 testen gedaan eentje was slecht, liep heel slecht door en heel licht, gelukkig had ik nog kruidvat liggen. Snel weggegooid die slechte, was van trekpleister dezelfde als kruidvat.
@Nikki15 nee klopt maar kon alleen de laatste menstruatie invullen dus hij pakt t gemiddelde van 28 dagen maar heb zelf even berekend en als het goed is staat ie nu goed 14 dec namelijk eisprong gehad dus zo moet ie kloppen
UITGEREKEND 1 september 2 september 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Dyson - 3e kindje - 31 jaar 6 september Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 16 || echo bij gyn - Frummels 19 || intake/echo bij vk - Sannekrul 24 || Intake/echo bij vk - Femmie88 25 || 26 || Intake/1e echo bij gyn - noukie1992
Haha ja zou wel mooi zijn idd. Maar de meeste dingen rekenen niet de eisprong maar alleen de laatste menstruatie