Uitgerekend 1-15 september

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nikki15, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lykke

Lykke Actief lid

3 jan 2018
    127
    165
    43
    Vrouw
    Pff nou ik dacht ook dat ik nergens last van had, op die eierstok na dan. Ik voelde me zo ziek vannacht (koorts, keelpijn, koppijn) dat ik niet ben gaan werken. Maar zojuist kwam mn hele maaginhoud eruit :confused::confused: (ik spuug echt nooit, is mn grootste nachtmerrie op ziek-gebied!) - dat kan toch haast niet van een keelontsteking komen...

2. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Sterkte! Ik hoop dat het goedkomt!

Lykke vindt dit leuk.
  3. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Wat goed dat je dat doet! Ik heb maandag ook het gesprek en de test gehad en plas nu ook in de kannen!

Frummels en Anar91 vinden dit leuk.
  4. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    Goed dat jullie ook meedoen. Ik had gisteren moeten beginnen, maar was het helemaal vergeten. Dacht er vanochtend ineens aan. Vandaag dus maar begonnen :rolleyes:.

Wat rot @Lykke. Hopelijk gewoon een virusje en geen kwaaltje waar je langer last van houdt.

Anar91 en Lykke vinden dit leuk.
  5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Lykke hier ook iemand die overgeven 10x niks vindt. Heb vandaag de hele dag zo weeig gevoel in mijn maag. Niet echt misselijk maar zit er niet ver vandaan.

Bah voel me gewoon belabberd. Hele dag wil ik wel op de bank liggen. o_O dan voel ik mij het beste.

6. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Sterkte lykke, hopelijk trekt het bij! Zo vermoeiend overgeven...

Ik heb de kannen ook al klaar staan hier.
    Moet wel zeggen dat ik wel een beetje teleurgesteld was toen ik er achter kwam dat het geen stichtingen is, maar gewoon van een farmaceutisch bedrijf. Voelt een beetje alsof er gebruik wordt gemaakt van de goodwill door dat niet duidelijk te communiceren. De moeders die het nodig hebben moeten er tenslotte ook flink voor betalen. Begrijp me goed, ik wil dolgraag helpen, maar het voelt verkeerd dat er een winstgevend bedrijf achter zit.
    Bij mijn weten is er geen alternatieve organisatie die het wel vrijblijvend doet, dus ik ga toch wel door.

Verder vanmiddag weer super dip, wil graag een dutje doen achter mijn scherm:$

noukie 1992, Lykke en Nikki15 vinden dit leuk.
  7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    er heerst een griep epidemie...zelf ook last van gehad. Beterschap!

Lykke vindt dit leuk.
  8. Lykke

Lykke Actief lid

3 jan 2018
    127
    165
    43
    Vrouw
    Ahhh, shit is dat hè! Ik lig opgekruld op de bank met een poes er bovenop en hoop dat dit een eenmalig grapje van mn lichaam was haha! Hoop dat je je gauw wat beter voelt!

Jojo84 vindt dit leuk.
  9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hoop ik ook voor jou dat je je snel beter voelt. Idd hopelijk is dit eenmalig.

Ooh heerlijk dat ie bij jou ligt :)
    Ik lig nu ook op de bank. Manlief is met zoontje even om boodschappen ;)

Lykke vindt dit leuk.
  10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL

Hahaaa jaaa mijn 3 mannen gaan mee! De papa’s en mn eigen mannetje.

11. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL

Klopt, er is toen ook een rel geweest omdat het hcg gebruikt werd om afval medicijnen te maken. Ze beloven dat nu niet meer te doen.

Ik doe niet mee aan MvM. Bij de eerste wel gedaan maar toen kreeg ik blaasontstekingen doordat ik niet goed uitplaste op de opvang kan.

12. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Oh jee, dat zou ik inderdaad heel erg vinden als het hormoon voor andere doeleinden wordt ingezet.

Ik zal het 'uitplassen' goed in de gaten houden.

13. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Dagje vrij vandaag. Vanochtend vroeg gaan sporten maar sinds ik thuis ben compleet afgepeigerd en weer een jankbui gehad om iets stoms. "Dat is omdat je zwanger bent," zegt mijn man. Weet ik ook wel maar dan nog! :cry::confused::rolleyes:

Wil me dit keer ook weer aanmelden bij Moeders voor moeders maar wacht nog even tot ik iets verder ben.

14. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Ik heb het gelezen, was gelijk aan het googlen. Ik lees ook dat er bij bodybuilding ook gebruik wordt gemaakt van hcg injecties, maar kan niet zien of dat met pregnyl wordt gedaan.

Vind ik vervelend om te weten, maar geloof dat ik dan toch maar hoop dat het misbruik maar een klein deel bedraagt, en dat het overgrote deel van wat ik doneer in de goede handen belandt.

@Mleenvs *schenkt thee/roosvicee in en zegt: 'komt wel goed schatje'*

sannekrul en Mleenvs vinden dit leuk.
  15. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    :roflmao:

Dank je @Jojo84, dat had ik even nodig :p

Jojo84 vindt dit leuk.
  16. Prj

Prj Niet meer actief

Ik doe heel bewust niet mee met moeders voor moeders.

Mama1504, Jojo84 en sannekrul vinden dit leuk.
  17. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ik ook !!

18. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Hmm dat heb ik eigenlijk nooit geweten.

19. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Zeg even tegen manlief dat dit de 'júiste' reactie is :roflmao:

En @Salvatore begrijpelijk, ik dus ook niet, het wordt goed in de marketing verkocht, maar manlief heeft de vertegenwoordigster eens uitgehoord toen ze er was, hij is iets minder naïef:eek:

Ik wil uiteraard niemand tegen het hoofd stoten, maar vind het wel goed dat je je bewust bent van de achtergrond, dus ik kan ook alleen maar respect hebben voor jullie keus @Prj en @sannekrul.

Mleenvs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina