Top! Ik kijk nog wel ( in mijn onderbroek ) maar dat is meer automatisme, deed ik eigenlijk altijd al
Hier gaat alles goed. Heel heel erg moe, en vanmorgen voor het eerst wat misselijk.... Elke zwangerschap opnieuw denk ik weer "oh ja zo voelde die vermoeidheid" Pffy ik kan er zo niet tegen teveel te doen met een groot gezin. Ach ja niets aan te doen. School is weer begonnen oudste doet het goed. Middelste vraagt ook de laatste tijd of hij morgen 4 wordt want hij wilt ook wel graag naar school. We hebben gisteren een weekje weg in de mei vakantie geboekt. Heb er zin in maar duurt nog 15wk... vandaag over 2wk de echo lijkt allemaal nog lang te duren. Maar anderzijds vliegt de tijd ook.
Ik ga er ook van uit dat het goed gaat. Heb ook nooit iets meegemaakt dat mij onzeker moet maken. Nooit miskraam oid gehad. Uiteindelijk ga ik toch niets veranderen aan de uitkomst van deze zwangerschap. De kans dat het goed gaat is groter dan dat het niet goed gaat.
Wij hebben ook iets geknutseld om het onze ouders te vertellen. Deze was voor mijn ouders: En voor mijn schoonouders zonder test:
@Salvatore leuk gedaan! Ik heb het ook de hele tijd zo ontzettend koud dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschappen tot die buik wat groter wordt en een kacheltje wordt heb ik hey die eerste weken altijd zo ontzettend koud brrrrrrr
Wat een ontzettende leuke knutselwerken! Hier willen wij als alles goed is (echo's/Nipt) het de meiden pas na 13 weken vertellen, in Rome. Maar nog geen idee hoé...tips???
Misschien met behulp van wat Italiaanse woorden vertellen? Dus mama, papa en baby(bambino), dat is bijna hetzelfde dus misschien te simpel? Misschien is 'klein zusje of broertje' leuker in het Italiaans? (Sorellina o fratello)
@Salvatore leuk! Lekker creatief ! Ik heb een sjaaltje voor de hondjes ( mijn vader, moeder en schoonouders hebben een hond ) dus ik doe stiekem het sjaaltje om bij de hond en dan zeg ik bijvoorbeeld ga maar naar vrouwtje en laat je mooie sjaaltje maar eens zien ! Op het sjaaltje staat hoi Opa&oma x mij O men! Ik heb vreselijke honger.. hebben jullie dat ook of ben ik gewoon raar ?
Wat crea!! Ik heb het vaak mega koud maar vamorgen kreeg ik me toch een zweetaanval in de appie heijn. Ze waren daar vlees aan t bakken... moest gewoon kokhalzen brrrrr.
Wat een leuk idee! En ja ik eet mij helemaal klem. En terwijl ik niet eens trek heb. Kan ook van het niet roken komen hoor
Ik eet vooral vaker maar in totaal niet veel meer volgens mij. En die sjaaltjes zijn ook echt een leuk idee!
Het valt bij mij gelukkig nog heel erg mee. Ik was eigenlijk nog van plan om een kilo of 5 af te vallen voordat ik zwanger zou worden. Maar toen was het ineens al zover. Ik probeer dus echt goed op te letten dat ik niet teveel eet want ik wil het aankomen wel binnen de perken houden zolang het kan.
@Salvatore hahahaha, Jep me to.. toen ik stopte met de pil dacht ik “ oké en nu echt gezond gaan eten en hopelijk afvallen...” maar ja toen was ik al zwanger..
Hahahaa ja!! Ik ben 2 maanden geleden gestopt met roken en heb er geen meer aangeraakt. Als je in ieder geval al geminderd bent toch? Dat is al een begin
Ben gestopt sinds de positieve test. Maar wilde sowieso al stoppen ergens in januari dus dat kwam goed uit.
Hier daarstraks ook weer ongikrampen trok door naar men rug en duurde een 10tal minuten. Kreeg het er helemaal benauwd van en was blij dat het zo snel over was. Daarna kreeg ik weer steekjes en was blij deze te voelen. Groei maar lekker kleintje dacht ik
Ik eet ook erg veel, en idd kan bij mij ook komen omdat ik gestopt ben met roken na de positieve test.
Hier ook veel eten en onwijs moe. Maarja de jongste komt nog steeds 's nachts en ook de anderen nog af en toe. Verder maak ik me ook niet druk over of het goed gaat of niet. Ik kan er toch niets aan doen. En ik denk ook heek naïef het is al 4x goed gegaan dus deze 5e vast ook. Voel me wel echt bevoorrecht dat ik nooit een miskraam gehad heb.