Haha! Ja echt heel erg, met 5w al goed misselijk en erge obstipatie en met 8w lag toch wel de piek. Tot zo’n week of 16 erg misselijk geweest en daarna over in maagzuur. Eigenlijk gewoon hele zwangerschap misselijk dus.... :O Hopelijk dit keer niet! Ik hoop het zo!
@Boomhut dat is wel erg vervelend. Zou er niet aan moeten denken om de gehele zwangerschap misselijk te zijn. Hoop voor jou dat je nu kunt genieten van de zwangerschap ipv continu misselijk te zijn
Vanmiddag na het naar de wc gaan rozerood afgeveegd VK gebeld en ik mocht gelijk komen. Op de echo kon ze een leeg vruchtzakje zien dat te klein is voor mijn zwangerschapsduur. Ik heb 2 formulieren meegekregen voor bloedprikken. 1 voor vandaag en 1 voor dinsdag. Dan gaan ze kijken of de hcg nog oploopt. Volgende week vrijdag weer een echo. Ik ga ervan uit dat het mis is, bloeden gaat nog steeds door...
Owww nee, wat erg! Oohhh ik hoop dat er nog een klein wondertje gebeurt, maar in ieder geval hele dikke knuffel!
Nee!! Dat kan niet waar zijn. Hoop dat het een nare droom is. Heb er geen woorden voor. Een virtuele knuffel
Jeetje dames wat gaan jullie snel! Welkom nieuwe dames!! En gefeliciteerd @ivypark nee!!!! Wat vreselijk. Heel veel sterkte!! En dikke knuff. @hier erg misselijk op het moment. Daarom ben ik ook minder aanwezig hier. Ook ik heb t gehele dag koud. Kachel staat echt hoog hier. Of het is een kwaal of het komt door vermoeidheid. beide keren kwaal. Sorry dat ik niet op alles reageer, maar voel me nu echt niet fit genoeg
@ivypark oh nee wat rot dit zijn niet de berichten die ik wil lezen hoop echt nog op een wonder voor je!! Dikke knuffel Wat worden dit slopende onzekere dagen
Aa vervelend zeg dat je je zo slecht voelt!! Ik voel me ook niet top.. echt op en af.. hopelijk heb je er niet te lang last van en kun je weer lekker veel hier aanwezig zijn
Zo is het maar net. Ik gun het echt niemand want het zet toch een stempel erop. Vanzelfsprekend keek ik ook echt uit naar de bevalling want ik was echt klaar met zwanger zijn. Gelukkig had ik wel een hele soepele bevalling van paar uurtjes. Dat was me dan wel gegund na alles haha. maar hoop echt dat niemand hier zo misselijk hoeft te zijn de hele tijd want dat is niks.
Ook hier nogmaals heel veel sterkte... Ik vind het echt zo kut voor jullie ... hoop op het beste maar snap je gevoel... sterkte de komen tijd.
Hier vooral ook erg moe, moe en nog eens moe. Koud met vlagen maar dat heb ik eigenlijk anders ook wel. En idd om de haverklap eten omdat ik anders flauw wordt. Ach als het daarbij blijft...