Nee (nog) niks behalve volle borsten, ik schrok gisteravond wel van me buik, zo bol ?! Oh oh, maar nu vanochtend weer normaal.
Wij hebben het ook nog aan niemand verteld...willen het als eerste vertellen aan onze zoon van 9. Hij wil zo graag een broertje/zusje hij vraagt er al jaren om... Willen na de echo deze in een fotolijst doen met roze en blauwe muisjes en deze dan aan hem geven en dan proberen om zijn reactie te filmen. Kan niet wachten tot het zo ver is..
@sannekrul ja heerlijk weer een mijlpaal Ik heb ook soms spierpijn, best flink, alsof ik de marathon heb gelopen
Ik heb daar zelf nooit last van gehad, maar wel van anderen gehoord dat ze ook zoiets hadden. Je kunt altijd even bellen met de vk als het je niet lekker zit, daar zijn ze voor toch?
Pffft Ik ben echt zo chagrijnig. Man vertrok net naar een afspraak ik was het ff vergeten dus dacht dat we samen thuis zouden zijn vanmorgen laat hij mij achter met 3 kids die nog moeten worden aangekleed etc ontbijt spul staat er nog. vaatwasser nog niet uitgeruimd. Kom ik boven heeft hij de elektrische tandenborstel niet terug op de oppasser gezet en het gare ding is dan vrijwel meteen leeg dus die deed het niet meer aaaaaarhhhhhhggg ik voel echt zoveel frustratie zoals toen ik puber was en de hele wereld altijd tegen me was hahaha zo rondom me menstruatie.... hoezo hormonen.
Onder het berichtje tools aanklikken en dan bewerken en dan kan je je bericht weg halen en alleen en paar puntjes laten staan. Het hele bericht weg halen gaat niet
Ik zou er ook niet vrolijk van worden, zeker nu niet . Ben niet de meest gezellige thuis op het moment.
Dat is ook onze overweging. We hebben dit keer besloten om er niet al te moeilijk over te doen wie het weet en wie niet. Momenteel weten alleen mensen het die we toch ook bij een miskraam op de hoogte zouden stellen. En zij vertellen het ook niet aan anderen, want dat zouden we op dit moment wel onprettig vinden. Ik denk dat het belangrijk is dat iedereen die overweging voor zichzelf moet maken. Vreemd eigenlijk, dat het trimester waar je steun het hardste kunt gebruiken (moe, misselijk, onzeker, etc) zich vaak in het geheim voltrekt...
Vandaag 6 weken zwanger. En de 26e echo in het Radboud. Was een eis omdat we zwanger zijn via ICSI. Waarschijnlijk blijven we onder controle bij het Radboud omdat ik reuma heb. Wel besloten met de reumatoloog om te stoppen met de medicatie aangezien alles stabiel is. Heb geen gevoelige borsten, ben alleen heel erg moe. Reuma vreet al energie en nu kun je me een duw geven en val zo om. Bij ons weten onze ouders het, 2 goede vriendinnen van mij en 2 goede vrienden van mijn vriend. Zijn eigenlijk dezelfde mensen die ook wisten van de MMM. @noukie 1992 wat fijn dat je het nog tegen oma hebt kunnen vertellen. Denk dat ze dat enorm waardeert.
UITGEREKEND 1 september 2 september Flowers86 - 2e kindje - 31 jaar Seallable - 3e kindje (draagkindje) - 29 jaar 3 september 4 september Sannekrul - 1e kindje - 27 jaar Hope77 - 2e kindje - 40 jaar 5 september Nikki15 - 3e kindje - 37 jaar Femmie88 - 2e kindje - 29 jaar Sterreke - 2e kindje - 36 jaar Ivypark - 2e kindje - 30 jaar Lykke - 1e kindje - 37 jaar 6 september Mama1504 - 2e kindje - 29 jaar Pink06 - 3e kindje - 33 jaar 7 september Noukie1992 - 1e kindje - 25 jaar Salvatore - 1e kindje - 33 jaar Fultimemommy - 2e kindje - 23 jaar 8 september Frummels - 1e kindje - 30 jaar 9 september Rian85 - 4e kindje - 32 jaar Diana285 - 2e kindje - 32 jaar Anar91 - 1e kindje - 26 jaar Dionne1982 - 2e kindje - 35 jaar bellaaa123 - 2e kindje - 24 jaar 10 september Jojo84 - 1e kindje - 33 jaar 11 september Jackster - 1e kindje - 27 jaar 12 september Lizzy16 - 2e kindje - 32 jaar LaRambla - 2e kindje - 26 jaar Raket78 - 2e kindje - 39 jaar 13 september 14 september Boomhut - 2e kindje - 29 jaar Jingle - 3e kindje - 33 jaar Prj - 5e kindje - 33 jaar Tedje - 2e kindje - 29 jaar 15 september Mleenvs - 1e kindje - 28 jaar Ingri - 2e kindje - 35 jaar -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (31) -------------------------------------------------- Afspraken Januari 15 || Echo - Jackster 15 || Echo (zkh) - Lykke 16 || Echo - Frummels 19 || Intake/echo - Sannekrul 19 ll Intake/echo - flowers86 19 ll Intake/echo - Ivypark 22 || Echo - Nikki15 22 ll Echo - Frummels 23 ll intake vk - Lykke 24 || Intake/echo - Femmie88 24 || Echo - Mama1504 25 ll Intake/echo - Diana28 25 || Echo - Rian85 26 || Intake/echo - noukie1992 26 || Echo voor studie - Jingle 26 ll Echo - Dionne1982 29 || Intake/echo - Mleenvs 29 || Intake - Mama1504 30 ll Intake/echo - Anar91 30 || intake - Prj 31 || Intake/echo - Jojo84 31 || Echo - Salvatore 31 || Intake/echo - Lizzy16 Februari 01 || Echo VK - Jingle 01 || Echo - boomhut 01 ll Echo/intake bellaaa123 07 || Intake - boomhut 12 || Intake/termijnecho - Salvatore 15 || Intake/termijnecho - Rian85 20 || Termijnecho - Mama1504 20 || Termijnecho - Prj -------------------------------------------------- Sterretjes * Ano1 * Dyson * Webje * Mi2017 * MotherOfAnAngel
Ik heb even de lijst ge-upt! @Jackster en @Lykke heel veel succes morgen, hoe laat mogen jullie? @ivypark hoe is het nu met jou?
Vandaag wakker geworden omdat ik het enorm vond stinken in huis ik rook de kattenbak van mijlenver, wanneer die toch nog redelijk proper was. (Heb hem dan maar even buiten geplaatst) Wakker geworden en maar meteen beginnen poetsen want werd niet goed van de geur merk dat men borsten iets voller staan en men tepels ook weer wat groter zijn. Pijn doen ze gelukkig niet. Vind het wel fijn dat je zichtbare veranderingen aan je lijf hebt, toch een extra bevestiging van je zwangerschap wanneer je verder van weinig last hebt