Ja, het is echt klote... Maar ik wil de echo ook niet eerder doen met het risico dat ze nog niks kan zien en ik nog onzekerder wordt. Ik heb het nu een beetje kunnen laten bezinken en kan redelijk rustig blijven met de gedachte dat ik er hoe dan ook niks aan kan veranderen. Ik hoop heel erg dat de bloeding niks te betekenen had en alles vrijdag goed blijkt te zijn, maar tegelijkertijd wil ik ook niet teveel aan die hoop toegeven.
Men ventje kan zen mond niet meer houden! hij vertelde het vandaag tegen zen broers en tante, wanneer mijn ouders het nog niet eens weten maar ach je moest hem zien stralen, zo trots dat hij er stond, was echt prachtig ik stond daar volledig verbijsterd ...
Er wordt helaas vaak gedacht dat je moet genieten. Dat is niet zo! Zwangerschap kan heel oncomfortablel zijn en hoe speciaal het ook is, genieten is er niet altijd bij. En dat is ok! En je man klinkt als een schat!
Ik denk hier ook vooral in termen als "weer een dag overwonnen", "vandaag geen miskraam" en "hij/zij zit er nog"... En ik omarm ieder kwaaltje in de hoop dat het een teken is dat het dit keer wel goed gaat. Genieten komt nog wel een keertje. Voorlopig is het vooral overleven en dat zal wel zo blijven tot aan de echo tussen de 11 en 14 weken.
Lieve dames, vanavond hebben we het aan de schoonouders en schoonzus en schoonbroer verteld en we lopen nog steeds op wolkjes. Ze waren zó uitbundig blij, gewoon hysterisch. Ik heb gelukkig een stukje opgenomen maar op het moment dat ik om de nek wordt gevlogen zie je alleen nog maar allerlei gerommel hahaha. Voor ons beide een fantastische positieve boost vanavond dus! Mijn man is ook echt nog aan het glunderen hahahaha. Morgen officieel zes weken, ook weer een mijlpaal, steady goes gaan we door dus.
Heel knap van je. Positief blijven is immers beter voor je mentaal. Ik snap ook dat je een slag om de arm houdt om jezelf een beetje te beschermen! Ik duim voor je! ♥️
Succes @Jackster en @Lykke vandaag! Super spannend! Kom maar op met dat kloppende ♥️tje! @sannekrul leuk dat jij ook de 19e mag, hoe laat mag jij?
Jaaa leuk, de eerste echo's vandaag! Succes @Jackster en @Lykke ! Hopelijk voor allebei een mooie echo met kloppend hartje!
Blegh ik zit hier misselijk op mijn werk.... succes met de echo's ladies. Ik mag pad volgende week donderdag nog ff volhouden maar ik voel me goed zwanger hoor blegh