Jaaa @Frummels , vandaag is het jouw beurt! Ik hoop dat je een hele mooie echo te zien krijgt, mét kloppend hartje!
@Jackster super een mooie echo voor jou @Frummels heel veel succes zometeen Maakt het wel echt al die echo's nu
Dank je wel dames, heb heel slecht geslapen en sta echt te beven als een rietje pffff zo niet leuk dit. In mn hoofd wil ik ontspannen en relaxed zijn maar het gaat gewoon niet, hoeveel ontspanningsoefeningen ik ook doe. Afgelopen drie jaar hebben zo veel impact gehad. Ik hoop zo dat ik zometeen goed nieuws krijg, keep u posted!
Oo meid , wat duim ik hard voor je !! Het is je zo gegund een prachtige echo te krijgen !! Dikke knuffel ❤️❤️
Lieve @Frummels wat een spannende dag voor jullie. Na zo lang proberen en zo lang wachten...weet ik zeker dat je vandaag een prachtige echo zult hebben! Ik snap dat je op bent van de zenuwen. Maar alles is tot nu toe positief....en dat blijft zo, dat moet! Denk aan je ❤
Als je dat zou willen doen: 14/9 is de datum zoals we nu denken... Succes vandaag met de echo @Frummels, fingers crossed!
Ik vind het ook erg spannend voor je @Frummels. Ben al zeker 10x komen kijken of je al een update hebt. Ik duim voor je!
Het is hier 4:40 en ik ben wakker. Moest meteen aan @Frummels denken. Ik zie dat ze aan de beurt is. Spannend! Mijn duimen draaien!