Uitgerekend 1 - 16 juni 2022

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by shirley1987, Sep 19, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zus9

Zus9 Bekend lid

Jul 25, 2014
    967
    688
    93
    Female
    Noord NL
    Ik heb hier geen voorgevoel dat het er twee zouden zijn. Ik hoop gewoon op 1 gezond kindje :) Maar als het er wel twee blijken te zijn kun je mij echt opvegen hoor. Dan heb ik straks 5(!!) kinderen. :roflmao:

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Ik heb dat gevoel ook niet hoor haha. En ik ben heel blij als het 1 gezond kindje is. Het is te hopen dat de VK reanimatie beheerst, want als ze mij vertelt dat het er 2 zijn zal ze dat nodig hebben hahaha

19Summer87 likes this.
  3. sierheester

sierheester Actief lid

Aug 25, 2021
    349
    446
    63
    Female
    Zolang er maar 1 hartje klopt, vind ik het al prima. Een tweeling is ook welkom, we zouden (mocht het ons gegeven zijn) hierna voor nog een kleintje gaan. Omdat het leeftijdsverschil zo groot is straks willen we niet dat de kleine zich alleen gaat voelen (was wel het geval bij een goede vriend van ons, die was nakomertje en nadat broers uit huis gingen voelde hij zich erg eenzaam).

Princessjesliefde likes this.
  4. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ja ik heb elke keer een soort raar gevoel over een tweeling, maar dat komt misschien ook omdat het dus is onderzocht dat dus stellen die net een miskraam hebben gehad best vaak een tweeling krijgen (en ik ken er dus ook uit mijn omgeving) dus misschien maak ik mezelf gewoon gek, haha.
    En tsja @Zus9 of je er nou 4 of 5 hebt, je hebt in ieder geval alle ervaring en je weet dat het kan gebeuren, haha. Maar laten we allemaal hopen op 1 gezonde baby en niet zo'n rot dubbele kinderwagen die echt enorm in de weg gaat staan!!! (te bedenken dat je ook nog 2 maxi cosi's in je huis hebt slingeren omg)

@sierheester het hartje kloppend geeft mij niet echt voldoening helaas. vorige keer ook een kloppend hartje gezien :(

5. sierheester

sierheester Actief lid

Aug 25, 2021
    349
    446
    63
    Female
    Hier gelukkig nog geen miskraam mee gemaakt, maar ons 2e zoontje is wel overleden een paar uur na de geboorte dus ik weet dat het niks zegt. Maar het lijkt mij gewoon zo vervelend om nu dan 4 weken te wachten op de echo en dan helemaal niks te zien.

6. melissiie

melissiie Actief lid

May 31, 2016
    225
    51
    28
    Female
    Mijn test knalde er best al uit twee dagen voor NOD. Zou niets met een evt. Tweeling te maken hebben toch?

Hoe komt het dat jullie allemaal een vroege echo krijgen? De eerste bij mij zal pas met 12 weken zijn...:)

7. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Ik krijg een vroege echo ivm een miskraam in juli

8. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ik heb ook een miskraam gehad in juli. Dus vandaar dat ze dan rond 7 weken een echo willen maken vaak, als je daar behoefte aan hebt.
    Bij ons in de vk praktijk bieden ze ook een vitaliteitsecho aan met 8 a 9 weken, die betalen hun dan want die wordt niet vergoed. Je kan evt deze echo ook ergens anders laten maken en hem zelf betalen.

Het kan dat veel hcg op een tweeling duidt maar bij iedereen is hcg heel erg verschillend en misschien zit je ook nog naast je datum he? Dus valt niks over te zeggen eigenlijk.

9. Meisjeeigenwijsje

Meisjeeigenwijsje Actief lid

Jun 16, 2019
    486
    404
    63
    Female
    Ik heb geen miskraam gehad, bij ons in de verloskundige praktijk krijg je die vroege echo standaard. (En gelukkig maar.. als ik tot 12 weken moest wachten:roflmao:) en hier denk k ook niet dat het een tweeling is, t zou niet praktisch zijn als het zo is.. maar zeker net zo welkom! Het word dan alleen even puzzelen met de plek die we hebben want met een standaard rijtjeswoning heb je niet zoveel slaapkamers haha! Ben benieuwd naar alle echo's! T aftellen duurt idd erg lang pfff haha! We slaan elkaar er wel doorheen:thumup:

10. Fleurida

Fleurida Lid

Sep 18, 2021
    29
    23
    3
    Female
    Fijn dat we met allemaal gelijkgestemden zijn, dat helpt wel.
    Bij mijn VK praktijk hebben ze ook standaard een vitaliteitsecho vanaf 8 weken, heel blij want het wachten daarop duurt al lang. Volgende week intake, liefst wil ik dan die echo al, haha.

11. sierheester

sierheester Actief lid

Aug 25, 2021
    349
    446
    63
    Female
    Hier ook standaard met 8 weken de vitaliteitsecho en daarna pas de intake bij de termijnecho.

12. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Haha dat wil ik ook! Ik om half 3 de 14e, dus jij bent het eerste @Zus9 :)!!

13. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Ik denk oprecht dat jij een tweeling in je buik hebt haha! Puur en alleen gebaseerd op je testen, dus ik heb totaal geen goed verhaal verder, maar toch zou ik niet verbaasd zijn bij jou haha!

14. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Wat onwijs fijn om te lezen dat je testen donkerder worden. Ja heftig hè om het dan weer in korte tijd opnieuw te moeten meemaken, begrijp ik heel goed. Tweeling heb ik ook over nagedacht, maar ik vond mijn testen daar ook niet donker genoeg voor. Daarnaast heb ik nog amper kwaaltjes, dus mijn hcg stijgt ook niet super hard. Ik gok daarom op eentje, maar man wat zal ik blij zijn als er überhaupt eentje in zit met een kloppend hartje! En dan na de 16 weken een grote taart omdat we dan verder gekomen zijn dan vorige keer. Maar goed, eerst maar eens volgende week doorkomen. Dood eng

15. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Wat verschrikkelijk zeg! Waren je vliezen spontaan gebroken ? Of was er een andere reden dat hij geboren moest worden? Pfff een paar uur na de geboorte, ongelofelijk heftig ook zeg!

16. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ja hopelijk mogen we beide taart eten. Ik snap de angsten zo erg en het voelt ook oneerlijk tegenover die vrouwen die dan zeggen "het eerste trimester viel wel mee, het was zo voorbij" houd je mond hahahaha.

Marinda1988 likes this.
  17. sierheester

sierheester Actief lid

Aug 25, 2021
    349
    446
    63
    Female
    Ik kreeg spontaan weeën met 24.4 en die waren niet meer te remmen. Moises* is uiteindelijk geboren met 24.5 om 04.34 en overleden om 07.45.

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Wat heftig zeg… snap dat het dan nu moeilijk is om te genieten…. Ook na het eerste trimester

sierheester likes this.
  19. sierheester

sierheester Actief lid

Aug 25, 2021
    349
    446
    63
    Female
    Ja ik kan eigenlijk ook niet wachten tot juni om gewoon de kleine in mijn armen te hebben. Zie er aardig tegen op zeg maar.

20. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

Apr 12, 2021
    308
    192
    43
    Female

Kan het me goed voorstellen. En uiteindelijk gaat het ook om het grote cadeau: je baby mogen verwelkomen :D.

Die vraag over de vroege echo wilde ik ook net stellen! :roflmao:
    Toen ik de vorige keer zwanger was, was een echo met 10 weken al vroeg. Nu doen ze het ook standaard rond de 8 weken (nu is wel een andere praktijk).
    Maar heb in een ander topic ook gelezen dat sommige dames met 5-6 weken al een echo krijgen..lijkt me nog zenuwslopender omdat ze dan nog niet veel kunnen zien lijkt me.

sierheester likes this.

Share This Page