@Princessjesliefde wat fijn! Gefeliciteerd De eerstvolgende echo's zijn overmorgen, dan ben ik ook aan de beurt. Superspannend!
@gewicht; ik kom altijd behoorlijk aan tijdens de zwangerschappen. 1e 2 zo’n 22 kg. De derde ongeveer 15 kg. Gelukkig gaat het er altijd wel weer geleidelijk af. Ik start nu wel wat te zwaar naar m’n zin, dus ga wel extra mijn best doen om het binnen de perken te houden. Hoewel ik dat de vorige keren volgens mij ook deed, maar mijn lijf gaat gewoon in de spaarstand Moet er wel bij zeggen dat ik altijd kids van >8,5 pond krijg en een grote placenta en veel vruchtwater heb. Direct na de bevalling is er vaak al 7 a 8 kg af.
@Princessjesliefde Wat fijn dat je zo’n mooie echo hebt gehad! En gezellig hier mee blijven kletsen hoor!
@Marinda1988 wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken. Hopelijk komen ze erachter waar het aan ligt
@Marinda1988 neeee... Jezus wat klote dit. En dan al voor de 3e keer . Heel veel sterkte voor de komende tijd, hopelijk krijg je duidelijkheid en kan je het een plekje geven. @Princessjesliefde mooie echo inderdaad gefeliciteerd!
@Marinda1988 o nee wat ontzettend k.. zeg! heel veel sterkte! Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is en goed blijft gaan. En @Princessjesliefde gefeliciteerd met de mooie echo. Het is inderdaad al te herkennen als mini-mensje. Leuk! Wat dubbel zeg, om dit zo samen in 1 bericht te typen. Morgen ben ik aan de beurt, eerst een dag groep 3 vermaken en dan na schooltijd meteen door naar de verloskundige. Ik ben nu wel een beetje nerveus aan het worden.
@Marinda1988 wat een ontzettend vervelend nieuws... had het graag zo anders voor je gezien! Sterkte! @Princessjesliefde wauw wat een mooie echo heb je! En idd tiss al echt een mini mensje wat lief! Wat naar dat ik dit in hetzelfde bericht typ trouwens... Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn wij ook aan de beurt! Spannend!! Ik mag gelukkig in de ochtend al dus dat komt goed!
Wat een mooi beeld zeg! Gefeliciteerd! Ik mag morgen ook, hopelijk heb ik ook zo'n mooie echo als jij. We wachten het af.. @miranda1988 wat een ontzettend verdrietig nieuws.. ik wens je veel sterkte ♥️
Nou, het ging me steeds best goed af. Maar begin de zenuwen nu toch wel echt weer goed te voelen, hoop zo dat het goed zit. Ik mag pas om 16.40, dus de hele dag zenuwpezen op kantoor... Hoe lang ben jij precies zwanger? Ik als het goed is morgen precies 8. Laat morgen even weten hoe het gegaan is, ben benieuwd.
Idd naar en gek om die 2 dingen in 1 bericht te zetten, was precies mijn gedachte. Dames die morgen aan de beurt zijn: veel succes en plezier! Houd ons op de hoogte, we duimen voor mooie echo's! Toen de vk belde om te verzetten, heb ik geprobeerd om 'm ook deze week al te krijgen D), maar helaas, moet nog netjes 6,5 dag wachten.
Ik moet nog 13 dagen wachten... Maar hé ik weet nog dat ik zei ''ik moet 4 weken wachten'' de tijd vliegt! Vind het heel spannend. Vooral de vraag hoeveel baby's er in zitten haha!
Ooo ik moet nog 8 dagen wachten, duurt zo lang!!! Hoop op mooie echo's morgen. Zijn er trouwens meer vrouwen in deze groep die via IVF of ICSI zwanger zijn geworden?