ik heb 3 tweelingen in mijn familie.. waar onder mijn vader.. daarom is voor mij de 1e echo extra spannend op dat gebied haha
Hier is alles in orde. Mooie echo. Ben al iets verder, 8+1 dus op 31 mei uitgerekend. Helemaal blij nu
Hier ook alles goed! Qua lengte kwamen we nu uit op 8 weken en 2 dagen, dus 30 mei. Ze zei al dat het waarschijnlijk toch wel juni zou worden omdat veel toch langer doorlopen dan 40 weken. Zo blij!! Mooi hartje te zien, zo opgelucht!
Wat een mooie echo's dames!! Ik mag morgenvroeg pfff t aftellen is echt begonnen!! Nog 15 uur wachten!
Gefeliciteerd hoor, fijn dat alles goed is! @Meisjeeigenwijsje hoe laat mag jij? Ik pas om 17.45 uur. Maar zit in de nachtdienst dus dat kon niet anders... Wordt nu toch wel heel spannend, nog paar uurtjes geduld!
Als alles goed is, willen we het dit weekend aan ouders, broers/zussen en beste vrienden vertellen. Doen jullie dat ook al na deze echo of toch nog langer wachten?
Mooie echo’s dames! Top! Wij hebben het al verteld hahaha ^^ Alleen de rest van de ''wereld'' doen we na de 12 weken echo. Deden we bij onze dochter ook.
Ik mag om 8.45 dus dat is heel fijn! Opstaan, klaarmaken en gaan! Als de echo goed is gaan we overige familie inlichten! Belangrijke mensen zoals ouders, beste vrienden enzo weten het al! Als het fout zit hebben we daar alleen maar steun aan! Al gaan we er positief naar toe en heb ik echt niet het gevoel dat het niet goed zit dus
Wat een mooie echo's dames, heerlijk! Alleen de kinderen, verloskundige, huisarts en onze beste vrienden weten het. Ik heb nog geen haast met het vertellen aan ouders/vrienden/familie. Deze zwangerschap komt onverwachts voor iedereen, wij zijn degene met de oudste kinderen waar iedereen naar op kijkt omdat wij zo'n vrij leven hebben en na het overlijden van Moos hebben we heel duidelijk verteld dat we nooit meer een kindje zouden verwelkomen (toch wel haha) dus dit zal wel even moeten landen in het dorp. Ik denk dat echt de belangrijkste mensen we het na de termijnecho vertellen. En dan gooien we het de wereld wel later in, misschien al bij 12 weken, 16 weken of na de 20 weken (als ik dan al geen dikke buik heb). Ik vind het ergens ook wel fijn dat nog niemand het weet. Ik heb nu echt het gevoel dat we een soort bubbel hebben met ons 4tjes en niemand die van ons grootste/kleinste geheim afweet. Heerlijk!
Wat een mooie echo's, gefeliciteerd! Bij ons weten de directe familieleden en vrienden het. Zelf had ik liever nog even gewacht tot na de echo, maar manlief was zo blij dat hij meteen de familie wilde gaan bellen. Dus toen dacht ik, waarom ook niet vooral met het oog op de kinderen, die we het wel verteld hadden. Het leek me onmogelijk voor hen om nog weken te moeten zwijgen.
Heftig! Begrijpelijk dat het ook wel fijn voelt om een klein geheim te hebben samen Misschien zal niemand het verwachten bij jullie, maar ik denk dat ze wel blij voor jullie gaan zijn toch? En uiteindelijk gaat het om wat voor jullie goed voelt. Dames die morgen aan de beurt zijn: veel plezier en succes!
Aah mooie echo's! Fijn dat het goed is, succes bij de anderen! Hier weet alleen de vk, mijn moeder en een goede vriend het. Inderdaad om de reden dat als het mis zou gaan, ik het hen toch wel zou vertellen.
Sorry, even heel weinig actief geweest hier… Heb hele mooie echo’s voorbij zien komen… iedereen die vandaag mag: succes!!
Wat fijn, alle goede echo's! Ben wel een beetje jaloers, hoor! Moet nog wachten tot woensdag... Wij hebben het mijn ouders en mijn man zijn ouders al verteld. De rest krijgt het te horen na de termijnecho. Ik heb een miskraam gehad ruim 2 jaar geleden, en dat was pas na een goede 7 weken echo... Dus ik voel me pas echt gerustgesteld met de termijnecho
Hier een goede echo gehad!! Mooi kloppend hartje, 1 baby en zit netjes in de baarmoeder! Ben 7.1 weken dus iets minder ver als we dachten maar dat is prima!
Aaah wat leuk al die echo's! Ik moet nog vier weken, ben wel aan het aftellen. Hier weet alleen mijn man het
Pohh meslissiie dat is echt nog lang! K krijg met 9 weken een extra echo omdat ze anders vinden dat er tussen de 7 en 12 weken zo lang in zit! Dus 2x een vroege echo en dan de termijn echo!