Ik heb donderdag de termijnecho. Ik ben dan 11+2. Mijn buikje begint nu wel zichtbaar te worden Voel me verder nog steeds prima op vermoeidheid na.
Bij de verloskundigepraktijk bij mij moeten weer mondkapjes gedragen worden (vind ik niet zo gek, ze brengen tenslotte die kleintjes op de wereld) Maar ben dus zo bang dat de maatregelen aangescherpt worden en ik straks alleen naar die echo moet
hier is het al die tijd al geweest met mondkapjes. Omdat niet alle zwangeren (volledig) gevaccineerd zijn door de zwangerschap
Mijn gynaecoloog adviseerde juist wel te vaccineren. Als zwangere heb je een relatief hoge kans om op de ic te belanden met corona. En als je aan de beademing zou moeten, halen ze je kindje vanaf 24 weken (dacht ik, in elk geval met erg vroege termijn), dat wil je echt niet... Ze vertelde dit voor mijn zwangerschap omdat ik wel die wens had, maar ze zei dat ze ook mensen die al zwanger waren hetzelfde adviseerde.
♡ Uitgerekende datum♡ 27 mei; ♡ Princessjesliefde, 32jaar, 3e kindje 30 mei; ♡ Fleurida - 27 jaar - 1e kindje 31 mei; ♡ Mirremuis - 30 jaar - 2e kindje 1 juni; ♡ sierheester - 33 jaar - 4e kindje (2e samen) ♡ Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje 2 juni; ♡ Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje (1e samen) ♡ Zus9 - 33 jaar - 4e kindje 3 juni; ♡ Nikki 25 - 25 jaar - 1e kindje 4 juni; ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje 5 juni; 6 juni; ♡ Xfay - 27 jaar - 1e kindje 7 juni; 8 juni; ♡ Meisjeeigenwijsje -27 jaar- 2e kindje ♡ 19Summer87 - 34 jaar - 2e zwangerschap (1e samen) 9 juni; 10 juni; 11 juni; 12 juni; ♡ Sprina91 - 30 jaar - 2e kindje 13 juni; 14 juni; 15 juni; ♡ Melissiie - 30 jaar - 3e kindje ♡ Cinderella86 - 35 jaar - 2e kindje 16 juni; ♡ Kimm17 -28 jaar - 3e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Oktober * Nikki25 - 15 oktober 2021 - vroege echo * Marinda1988 - 19 oktober 2021 - vroege echo * Mirremuis - 20 oktober 2021 - vroege echo * Fleurida - 20 oktober 2021 - vitaliteitsecho * Wishfull123 - 21 oktober 2021- vroege echo * Zus9 - 25 oktober - intake verloskundige * 19Summer87 - 26 oktober - intake en vroege echo * Cinderella86 - 27 oktober - vroege echo November * Wishfull123 - 2 november 2021 - intake * Fleurida - 4 november - termijnecho *Meisjeeigenwijsje - 5 november- 2e vroege echo * Zus9 - 5 november - termijnecho * Shirley1987 - 9 november 2021 - termijnecho * Sprina91 - 9 november 2021 - intake en 1e echo * Wishfull123 - 10 november 2021 - termijnecho * Mirremuis - 11 november 2021 - termijnecho * Sierheester - 12 november 2021 - intake en termijnecho * Melissiie - 12 november 2021 - intake * Cinderella86 - 15 november - termijnecho * Princessjesliefde - 16 november - 12 weken echo * Meisjeeigenwijsje- 18 november- termijnecho *19Summer87 - 18 november termijnecho * Melissiie - 19 november 2021 - termijnecho December * Shirley1987 - 11 december - pretecho met geslachtsbepaling * Princessjesliefde - 17 december - 16w echo ☆ Sterretjes ☆ * JEKplus1 - bbz / okt '21 * Eliizzaa - ma / nov '21 ♡ Voorgevoel jongen | meisje ♡ * Shirley1987 * Zus9 * 19Summer87 * Mirremuis
Kreeg een melding van dit topic en kon het niet laten mijn *vmk te veranderen naar *bbz. Jammer om te lezen dat ik niet meer de enige ben. Sterkte voor Eliizzaa. Hier houdt het wel op hoor, alleen nog maar goede echo's en mooie kindjes in juni voor jullie
Aaah wij ook dinsdag (avond). Hier komen ook echt de zenuwen op. Had wel echt een bijzonder moment dit weekend. Mijn zoontje (bijna 2) liep langs en zei ineens : baby in de buik. Dus ik wie, jij? Hij: nee mama. En zondag uit het niets: en het is een zusje. We hadden nog niets met hem besproken. Als het een meisje blijkt, geven we m op voor paragnost gezocht
Wat bijzonder. Je hoort vaker verhalen van kinderen die toch meer waarnemen dan wij... Maar dat zijn ook vaak van die spooky verhalen dat ze met overleden mensen praten ofzo, maar dit is juist wel heel mooi
wat lief dat je het vraagt. net geweest en is heel goed… wilde niet stil liggen en was super actief. Ben 4 dagen vooruit gezet en de vaste uitgerekende datum is nu 29 mei. Maar ik zou ook graag hier willen blijven als jullie dat goed vinden Ook het hartje gehoord tijdens de echo… zo bijzonder
Ook hier een goede echo! Hupste al vrolijk een beetje rond. Termijn was met die apparaat niet vast te stellen, dus dat komt over 2 weken!
Hier helaas geen goed nieuws. Ik zag gelijk dat t niet goed was, geen beweging. Het hartje is bij 8.6 gestopt met kloppen. Dus al 2 weken geleden bijna. Wordt zo door de verloskundige gebeld wat de vervolgstappen zullen zijn, waarschijnlijk medicatie...
oh nee! Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met wat er allemaal op jullie af gaat komen en wees lief voor jezelf