Uitgerekend 1 - 16 juni 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shirley1987, 19 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    zeg dat wel!!! We did it!!! Voor nu genieten!!

    weet je al wanneer je kan gaan voor een echo?
     
    JEKplus1 vindt dit leuk.
  2. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    ♡ Uitgerekende datum

    1 juni;

    ♡ sierheester - 33 jaar - 4e kindje (2e samen)

    2 juni;
    Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje (1e samen)
    Zus9 - 33 jaar - 4e kindje


    3 juni;
    Mirremuis - 30 jaar - 2e kindje

    4 juni;
    Meisjeeigenwijsje -27 jaar- 2e kindje

    5 juni;

    6 juni;
    ♡ Xfay - 27 jaar - 1e kindje
    ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje


    7 juni;
    ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje

    8 juni;

    9 juni;


    10 juni;

    11 juni;

    12 juni;


    13 juni;

    14 juni;

    15 juni;



    ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing


    Afspraken

    Oktober

    * Shirley1987 - 14 oktober 2021 - vroege echo
    * Zus9 - 14 oktober 2021 - vroege echo
    * Mirremuis - 20 oktober 2021 - vroege echo
    * Meisjeeige wijsje - 21 oktober 2021- intake en vroege echo.
    * Zus9 - 25 oktober - intake verloskundige

    November
    * Shirley1987 - 9 november 2021 - termijnecho
     
  3. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @JEKplus1 Het kan natuurlijk ook nog zijn dat je snel HCG aanmaakt, omdat het er misschien 2 zijn! ;):eek: Spannend hoor, alleen de echo kan straks uitsluitsel geven hoe ver je bent.

    @Meisjeeigenwijsje Altijd spannend he, dat bloedverlies.. Gelukkig zien je testen er heel mooi uit! Mooie oploop, dus het zit vast goed! :)

    Alle nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Het begint al een mooie lijst te worden!

    Beginnen jullie al kwaaltjes te krijgen? Hier voel ik eigenlijk nog helemaal niet dat ik zwanger ben.. Voel m'n baarmoeder wel wat, maar dat is meer omdat ik het ook weet te herkennen aangezien dit m'n vierde zwangerschap is. Mijn jongste geef ik nog borstvoeding, ben wel benieuwd wanneer m'n productie helemaal gaat opdrogen. Merk nu nog geen verschil.

    En willen jullie ook weten wat het geslacht wordt? Of liever een verrassing bij de bevalling?
     
  4. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik wil wel graag weten wat het gaat worden. Een beetje gericht winkelen en de kamer leuk inrichten. Unisex kleertjes is niet echt heel veel.

    hebben jullie al een voorgevoel?
     
  5. JEKplus1

    JEKplus1 Actief lid

    20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    Ik heb nog geen datum voor de echo en ook nog niet voor mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik heb me wel ingeschreven, nog even afwachten.

    @Xfay Zie inmiddels dat er veel leukere banners zijn op andere sites. De URL dan plakken in je handtekening kan ook.

    @Zus9 Hier weinig kwaaltjes. Wel al een tijdje gevoelige borsten. Vanaf 17 september al, terwijl ik daar verder nooit last van heb.
    Ik heb vandaag gewoon nog mijn hardlooprondje gedaan. Hoe gaan jullie om met sporten tijdens de zwangerschap? Mijn eerste zwangerschap 4 jaar geleden heb ik eigenlijk uit angst en onweten helemaal niks aan sport gedaan. Ik wil deze zwangerschap toch wat meer aan sport blijven doen en het hardlopen over een week of twee inruilen voor zwemmen, fietsen en wandelen met wat minimale krachttraining erbij.

    Ik wil heel graag weten wat het gaat worden zodra het mogelijk is, en jij?
     
  6. sierheester

    sierheester Actief lid

    25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Nog geen kwaaltjes (afkloppen). Bij de vorige zwangerschappen werd ik rond de 6 weken pas ziek zwak misselijk.
    Het geslacht blijft hier een verrassing. Alle 3 de zwangerschappen gedaan en nu ook. Het maakt mij ook helemaal niks uit of het een jongetje of meisje wordt. Al moet ik zeggen dat ik het tot nu toe 3x toe goed heb gegokt, net zoals de dag dat hij/zij geboren werd (behalve dan M.)
     
  7. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ik wil ook graag weten wat het wordt! We hebben al drie jongens, dus ik heb totaal niet de illusie dat we nu een meisje er bij gaan krijgen :roflmao: Ik ga gewoon uit van weer een stoer kereltje!

    Wat betreft sporten: ik probeer dat zo lang mogelijk te doen. Gewoon je lichaam volgen, je voelt vanzelf wel wanneer het niet meer gaat.
     
  8. sierheester

    sierheester Actief lid

    25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Ik wil wel graag blijven sporten, maar we zullen zien hoe dat te combineren is.
     
    JEKplus1 vindt dit leuk.
  9. Nikki25

    Nikki25 Actief lid

    12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Mag ik hier meeschrijven? Lees wel vaker op dit forum maar reageer eigenlijk nooit zelf.. Ik heb sinds donderdag positieve testen, maar ik heb dus een miskraam met spoedcurretage gehad in juli, na 11 weken zwangerschap. Ik ben hierna niet meer ongesteld geworden en dus direct weer zwanger eigenlijk.. Ik gok dat mijn UD tussen 3 en 5 juni ligt.
    Vandaag leek mijn test wel iets lichter dan de testen hiervoor, maar misschien maak ik mezelf helemaal gek. Ik wist dat de zwangerschap na een MK zwaar zou worden, maar ik voel me echt heel erg onzeker nu.. ik durf eigenlijk ook nog niet naar de verloskundige te bellen.
    Het is mijn 1e kindje en ik ben 25 jaar.
     
    JEKplus1 en sierheester vinden dit leuk.
  10. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik voel nu al dat ik me zwaar zal gaan schamen als er buikfoto’s gedeeld gaan worden.

    ik heb niet zo lang geleden een flinke burn-out gehad en daarbij heel erg aangekomen. Ik wilde dit er graag weer af krijgen en wilde wel weer gaan sporten. Nu ik zwanger ben, zal ik het moeten uitstellen. Heb gezien dat het niet erg is te blijven sporten als je dat al gewend was en dus al wat conditie hebt, maar dat het niet goed is om er dan mee te beginnen…

    Ik zal dan waarschijnlijk ook de enige stevige van de groep zijn denk ik :$
     
  11. sierheester

    sierheester Actief lid

    25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Ach dat maakt toch helemaal niks uit! Niet zo onzeker zijn jij:) Iedereen is mooi, zolang ze zichzelf maar zijn!
     
  12. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    welkom… ik herken je onzekerheid. Ik heb ook mezelf nu verboden om nog te testen. Werd er niet beter van… sterkte met aftellen
     
  13. sierheester

    sierheester Actief lid

    25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Welkom. Wat een spannende en vervelende tijd heb je achter de rug. Hopelijk mag alles nu wel goed komen!
     
  14. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @Nikki25 Natuurlijk mag je meeschrijven. Wat een spannende tijd zal het voor je zijn zeg! Ik hoop voor je dat alles nu goed mag gaan en je over 8 maanden een gezond babytje in je armen hebt :thumup:
     
  15. sierheester

    sierheester Actief lid

    25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

    1 juni;

    ♡ sierheester - 33 jaar - 4e kindje (2e samen)

    2 juni;
    Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje (1e samen)
    Zus9 - 33 jaar - 4e kindje


    3 juni;
    Mirremuis - 30 jaar - 2e kindje

    4 juni;
    Meisjeeigenwijsje -27 jaar- 2e kindje

    5 juni;

    6 juni;
    ♡ Xfay - 27 jaar - 1e kindje
    ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje


    7 juni;
    ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje

    8 juni;

    9 juni;


    10 juni;

    11 juni;

    12 juni;


    13 juni;

    14 juni;

    15 juni;



    ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing


    Afspraken

    Oktober

    * Shirley1987 - 14 oktober 2021 - vroege echo
    * Zus9 - 14 oktober 2021 - vroege echo
    * Mirremuis - 20 oktober 2021 - vroege echo
    * Sierheester - 20 oktober 2021 - vitaliteitsecho
    * Meisjeeige wijsje - 21 oktober 2021- intake en vroege echo.
    * Zus9 - 25 oktober - intake verloskundige

    November
    * Shirley1987 - 9 november 2021 - termijnecho
    * Sierheester - 12 november 2021 - intake en termijnecho
     
  16. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @shirley1987 Wat vervelend dat je zo onzeker bent over je gewicht. Lijkt me heel lastig, zeker als je zelf net een burn-out achter de rug hebt. Laat je niet gek maken hoor, wat hierboven al gezegd werd; je bent mooi zoals je bent! Ikzelf zou wel 10kg lichter mogen zijn. Bij mij zitten de extra kilo's vooral voor op mijn buik. Ik lijk dus nog steeds zwanger, heb ook echt zo'n bolletje. Je moet eens weten hoe vaak ik de vraag krijg wanneer ik ben uitgerekend, wanneer ik mijn laatste nachtdiensten heb (werk in de zorg). Mensen vragen het echt zonder aarzelen. Schaamteloos.
     
  17. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Lief van jullie dames… bij mij gaat het om 35 kilo zelfs… wat een burn-out al niet kan doen helaas… maar ooit gaat het er weer af haha :rolleyes:
     
  18. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Wij willen ook graag weten wat het word!
    Qua kwaaltjes heb ik al enorm last van vermoeidheid. Misselijk valt nog mee alleen kan ik niet alle geuren goed verdragen. Verder valt dat ook allemaal nog mee.
    @shirley1987 vervelend die onzekerheid! Ik ben zelf ook echt de dunste niet hoor! Jezelf niet schamen hoor! We zullen je allemaal accepteren zoals je bent! Iedereen is mooi op z'n eigen manier<3!!
     
    shirley1987 en JEKplus1 vinden dit leuk.
  19. JEKplus1

    JEKplus1 Actief lid

    20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    Niet getreurd, ik heb officieel ook overgewicht ;) vind het zelf dan wel weer meevallen, maar absoluut geen afgetrainde fanatieke sporter. Daarnaast gaan m'n broeken nu al bijna niet meer dicht na mijn vakantie, oeps. En dan moet het groeien nog beginnen.

    Ik ga inderdaad mezelf in de gaten houden bij het sporten en doe het gewoon niet op de 100%. Alle beweging is meegenomen.
     
  20. JEKplus1

    JEKplus1 Actief lid

    20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    Wel gaaf zeg het geslacht als verrassing houden. Ergens zou ik dat ook wel willen, maar ik ben dan weer van het praktische. Kan ik nog spullen van iemand gebruiken, hoe ga ik het kamertje inrichten.
    Wat voor mij wel haalbaar lijkt is om het in een envelop te laten doen, zodat wij ook een keer verrast worden.
     
    sierheester vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina