Beterschap aan de zieken, maar ik lees dat het alweer wat beter gaat gelukkig. ik heb er rustiger onder dan verwacht, hen eigenlijk wel vertrouwen of de acceptatie dat ik er toch niets aan veranderen mocht het mis gaan Begin te een en aan het feit dat ik soms symptomen heb en soms helemaal niks voel, wat raar is maar blijkbaar ok. Net wel opeens een enorme steek/kramp in mn buik, anders dan bandenpijn en dat zet alles toch weer op scherp… eerste keer dat ik het spannend vind….oefff tijdens het typen nu net weer… nou we zullen het zien, over 4 dagen een echo…
Haha ik type er net over Ps mijn tijdlijn loopt de verkeerde kant uit :/ was niet van plan 47 wk zwanger te zijn
We gingen net langs elkaar Ja lastig die wisselende symptomen. Niks voelen kan je onzeker maken, maar pijn wil je ook niet voelen! Hopelijk zakt het af. En nee doe maar niet, 47 weken
Heel veel sterkte aan de meiden die toch een miskraam kregen Beterschap aan de ziekies onder ons! Welkom new girls! Haat aan de banners dus Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen, er zat precies een bug in 1 van die slides die ik wilde gebruiken Ik heb ook geen idee hoe we dan op een dag verschil komen. Ik denk dat het ook weinig uitmaakt, bij de echo kan je tenslotte ook nog voor en achteruit gezet worden. Ik denk dat het wellicht iets met de eerste dag van de laatste menstruatie te maken heeft dat ik op een dag later uit kom. Hoe dan ook wel lopen best gelijk op en dat vind ik erg leuk! Heb jij de verloskundige al contact. Ik zelf wacht even tot ik iig de 4 weken gehaald heb. Dank je wel! Hoe is het inmiddels? Wat naar zeg die onzekerheid Hé wat vervelend die onzekerheid. De kramp, kan ik je inmiddels verzekeren na 2 zwangerschappen, die horen erbij. Niks om je druk om te maken. Het feit is nu gewoon; je bent zwanger. Wat fijn zeg! Gewoon lekker doen wat goed voelt! Leuke pakjes overigens Blijft allemaal reuze spannend he Wat fijn zeg, bijna je eerste echo. I can't wait! Oh meiden, gisteravond, tijdens een autorit, toen ik terug kwam van een vriendin, begon ik kramp in het buikje te krijgen. Ik dacht nog dat mijn panty te strak zat. Uiteindelijk thuis, verloor ik wat druppels (rood) bloed. Ik dacht, met die kramp, het is klaar! De kramp is weg, ik ben gewoon meteen gaan slapen en na nog wat bruinige afscheiding is het nu nagenoeg weg. Ik heb er toch nog maar even een predictor tegen aan gegooid en die was bijna knal vanmorgen dus dat is fijn.. Ik durf alleen niet te poepen. Ik moet ook sinds gisteravond poepen, maar ik ben zo bang dat ik dan alles verstoor en ik alles eruit pers. Idioot natuurlijk. Helaas heb ik voor mijn laatste dochtertje een vmk gehad. Ik bloede in de vierde week voor mijn NOD eenmalig en ik kreeg de miskraam uiteindelijk (lees: toen stopte het bloeden niet meer) met 4.5 weken een miskraam. Heel verdrietig. Ik werd de maand erna meteen weer zwanger van een gezonde dochter en toen bloedde ik ook kort op 12dpo. Dus het kan nog steeds twee kanten uit. De kwaaltjes zijn niet verminderd, nu wel blij mee Mijn temp is knap hoog.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Oh wat een spanning! Kan me je schrik goed voorstellen! Gelukkig is het nu allemaal weg en heb je zo'n mooie knaltest. Hopelijk geeft dat een beetje meer vertrouwen? Kan me voorstellen met je eerdere ervaring in je achterhoofd dat de schrik er snel in zit.
@nijntje87 Logisch hoor, die onzeker! En ik zou toch maar proberen te poepen, voor het straks helemaal verstopt zit. Ik heb nu al last van obstipatie geloof ik. Zit ik zo niet op te wachten ,haha! Ik vind het erg leuk om te merken dat mijn vriend zo enorm veel vragen heeft. Hij maakt alles voor het eerst mee en alle termen die hij vast al wel eens eerder gehoord heeft, maar nooit echt de betekenis van geweten heeft (zoals HCG en innestelingsbloed etc), wil hij nu helemaal weten. Hij kruipt helemaal tegen me aan als we gaan slapen en ligt nog net niet tegen mijn buik te praten. Ik hoop dat het de nieuwigheid is, want ik ben niet zo van dat geplak En hij normaal gesproken ook niet haha. Voelt ook wel heel gek nog om niks tegen de kinderen te zeggen. En net liepen we bij de kerstshow van een tuincentrum en zagen we baby kerst pakjes hangen. Het was net of vervolgens iedereen aan mijn gezicht kon aflezen dat ik zwanger ben. Echt.... Doe normaal, hoofd. Je bent nog geen eens 4,5 week zwanger
~♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik voeg me langzaamaan een beetje toe aan deze groep. Gisteren 8dpo mijn eerste positieve test, vandaag opgelopen, maar natuurlijk nog heel erg vroeg! Heel spannend allemaal dit.. Dit was ronde 9. Toevallig heb ik vorige week een afspraak gehad in het zkh, omdat ik positief had getest op antistoffen van Chlamydia, waardoor er een kans is op verkleefde eileiders. Vorige week kreeg ik het nieuws dat ze het nog 3 maanden willen aankijken alvorens ik een echo zou krijgen in combinatie met een ingespoten vloeistof om te kijken of mijn eileiders open zijn. Nu een week later dus zwanger! Hoe gaat het bij jullie qua symptomen? Ik heb een trekkend en zeurend gevoel in mijn buik, belachelijk moe en beurse borsten
Hé meiden klopt het dat ik mij toe kan voegen in deze groep. Ik test vandaag positief ik denk dat ik nu ongeveer 5 weken ben. Vandaag positief getest
@Olive92 Wauw, wat mooi dat het dan toch nog gelukt is spontaan! Welkom! Hier waren idd ook beurse borsten één van de eerste symptomen! @liza1991 Yes, dan hoor je in deze groep! Jij ook welkom!
Gefeliciteerd iedereen met de zwangerschap . Ik krijg het niet voor elkaar om mezelf toe te voegen. Uitgerekende datum 11 juli 2023 Is er toevallig ook iets van een app groep van iedereen die in Juli uitgerekend is ? Ik heb dat in mijn vorige zwangerschappen gedaan en dat was erg leuk om elkaar op de hoogte te houden etc
Nee er is (nog) geen app groep. Denk dat dat iets is wat pas evt vanaf een week of 12 beter kan? Als iedereen wat zekerder is van de zwangerschap.
Oh wat mooi dat je na zulk onzeker nieuws een mooie positieve test in je handen hebt! Gefeliciteerd!! En ja de symptomen kloppen wel Zeer pijnlijke en nu al grotere borsten, banden pijn (zeurige pijn in de onderbuik), mie, veel plassen, en geen maaltijden kunnen overslaan (nu honger betekend NU moeten eten) verder misselijk met vlagen. Maar ik was op vakantie en drink daar heel veel vanwege de hitte . Ik ben normaal niet zo van voldoende drinken maar merk nu al meteen dat ik misselijker ben. Drinken helpt er blijkbaar tegen las ik vandaag dus ik ga proberen hier meer te drinken. Hopelijk helpt dat ook echt tegen het misselijk zijn. Maar je hebt al knap wat symptomen dan do vroeg in de zwangerschap! Wel een fijne bevestiging hè
Je moet de instructies onderaan de lijst volgen dan kan je jezelf toevoegen, ik zou het best voor je willen doen maar ik heb niet sl je gegevens. Maar met de instructies wijst het eigenlijk wel voor zich….
Door de felle steken in mn buik vandaag ben ik super alert merk ik. Het heeft niet doorgezet ook geen bloed verlies gespot maar toch merk ik wat spanning. Ik heb nog 1 digitale CB die wilde ik morgen ochtend doen maar misschien wacht ik nog een dag of 2 (als ik dat vol hou) en anders toch morgen ochtend aangezien ik wat testen betreft nul ruggengraat heb toch spannend mn laatste test was ruim een week geleden.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 - 4e kindje 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie