Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cikaa, Oct 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cikaa

Cikaa Bekend lid

Jan 10, 2014
    998
    1,393
    93
    13 weken en 1 dag dansje hahaha gaat snel nu!

Roni7888, Kletskous82, Charls and 5 others like this.
  2. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

Oct 19, 2021
    732
    768
    93
    Female
    Hier gister maar eens gekeken voor andere kleding.. al mijn broeken zijn te strak en door mijn lengte (1,88,) is het onmogelijk om een lange zwangerschapsbroek te kopen. Bij Terstal hadden ze deze stretch rokken, heel tevreden mee. Ik had totaal niet verwacht al zo'n buik te hebben:oops:

Attached Files:

3. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,597
    4,450
    113
    Female
    Heel mooie buik al @Donna1993!! Ik ben juist heel klein, ik heb deze broek op maat laten maken. Zelf de stof uitgezocht. Misschien ook een optie voor jou!

4. zegenwens

zegenwens VIP lid

Sep 28, 2021
    5,022
    4,996
    113
    Female
    Zulke rokken zijn ideaal! Ben zelf ook naar zoiets op zoek, maar ik heb zelf juist korte benen dus het is bij mij al snel heel lang.

Lief buikje heb je al! Ik deed gister een broek aan die ik al een tijd niet had aangehad. Normaal zat ie altijd heel ruim, nog prima ruimte voor groei zeg maar haha. Maar gister zat ie gewoon goed. Dus mijn buik is ook echt wel aan het groeien. Kan ook supergoed mijn baarmoeder voelen inmiddels.

Kletskous82, Donna1993 and Krv like this.
  5. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

Oct 19, 2021
    732
    768
    93
    Female
    Wauw mooie buik en broek! Ik zal eens kijken of ik hier iets in de buurt kan vinden waar ze dit doen. Ik ben namelijk ook niet zo van online bestellen omdat het 9/10 weer retour kan vanwege dat het te kort is:)

Kletskous82 and Krv like this.
  6. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

Oct 19, 2021
    732
    768
    93
    Female
    Ik weet dat de Zeeman ze ongeveer hetzelfde heeft maar wat korter, wel in dezelfde kleur en in zwart.

Dankje! Ja wat gaat het dan ineens hard he. Het is fijn om straks alleen maar meegroei stof te hebben zodat je niet steeds wat anders moet kopen.

Kletskous82 likes this.
  7. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

Jul 27, 2021
    1,542
    1,947
    113
    Female
    #2347 Veertje22, Dec 23, 2022
    Last edited: Dec 23, 2022
    Hier ook een eerste buikfoto. Is mijn 5e zwangerschap haha. Dus dat gaat sneller. Echt moeite met het verbergen ervan!

Attached Files:

Roni7888, Kletskous82, Charls and 4 others like this.
  8. Slagter227

Dec 2, 2022
    14
    33
    13
    Female
    Heyy! Ik lees soms nog mee maar vind het best onhandig omdat ik steeds opnieuw moet inloggen via een website. Het gaat hier heel goed! 12 weken echo al gehad en alles was goed, gisteren de nipt test met nevenbevinding gedaan en nu wachten op de uitslag

9. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,597
    4,450
    113
    Female
    Oh vervelend om steeds opnieuw in te moeten loggen! Die van mij staat gewoon standaard ingelogd, behalve als ik de geschiedenis wis. Wat goed dat alles er zo mooi uitziet. Voel je je ook goed? Spannend, wachten op de nipt.

10. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,597
    4,450
    113
    Female
  11. Vaianana

Vaianana Actief lid

Feb 3, 2018
    445
    782
    93
    Female
    Ik had vooraf een draagdoek gekocht, leek me heerlijk met een baby. Van vriendinnen wist ik al hoe ik moest knopen, veel research gedaan, mooie draagdoek gekocht. Baby van een week oud erin, ging ze keihard huilen. Nog 3x geprobeerd, ze wilde echt niet en werd echt steeds meer overstuur. Rekbare draagdoek van Bykay nog geprobeerd, ook geen succes. Toen ik de draagzak van Bykay probeerde had ik zo’n ruzie met dat ding, niet te doen. Zo jammer, want ik wou het graag.

Toen probeerde ik van een vriendin de Tula free to grow. Wow dat ging simpel! Dochter viel in slaap en was rustig. Op marktplaats dezelfde draagzak gekocht en wat een lifesaver was dat! Zeker toen we elke avond met een baby liepen die krampjes had, ik had m’n handen wat vrij en zij viel in slaap. 2 klikjes en ze zat vast. Op vakantie met een 7 weken oude baby ook echt fijn (toen ook die krampjes weer, ff rondje lopen en dan werd ze meestal rustiger).

Ik gebruikte de draagzak vooral ‘s avonds met krampjes, maar had hem ook onderin de kinderwagen liggen voor als het nodig was. Ik ben zeker ook fan van de kinderwagen en gebruikte die heel veel, maar die draagzak was alsnog een must.

Denk zeker met een tweede dat ik hem nog meer gebruik, want dan heeft dochter ook aandacht nodig en kan ik haar in de kinderwagen doen en baby in de draagzak.

@Kletskous82 wat een prachtig kamertje! Wij hebben dezelfde meubels :)

Ik heb nog niks gekocht, moeten wat kamers veranderen en even kijken hoe we dat precies doen, maar ruimte is er wel. Eerst ff weten wat het wordt en een goede 20 weken echo voor we echt kijken wat we nodig hebben. Vorige zwangerschap was midden in de lockdown, dus miste ik echt wel wat voorpret qua shoppen. Gelukkig later flink ingehaald haha.

Kletskous82, Krv and zegenwens like this.
  12. zegenwens

zegenwens VIP lid

Sep 28, 2021
    5,022
    4,996
    113
    Female
    @Vaianana Bedankt voor je reactie! Ik hoor ook zoveel verschillende ervaringen. Volgens mij verschilt het ook per kind wat ze fijn vinden, en sommige baby's willen überhaupt niet gedragen worden. Het is dus misschien ook maar een kwestie van uitproberen!

13. Vaianana

Vaianana Actief lid

Feb 3, 2018
    445
    782
    93
    Female
    Ja klopt hoor! Als je een draagzak wil kun je ook op mp/vinted kijken. En voor dezelfde prijs weer doorverkopen!

zegenwens likes this.
  14. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

Oct 4, 2021
    2,388
    2,177
    113
    Female
    Valt gelukkig mee. Je vind er je weg in. Het is vooral met kleding. Draai veel wasjes. En neem bijvoorbeeld eigen kussen mee op vakantie. Veeg wel 20 keer per dag het aanrecht af. Zodra ik katten haren zie ga ik weer stofzuigen. Denk dat ik me een robot stofzuiger ga kopen zodra baby kruipt want moet er niet aan denken dat hij of zij door de haren kruipt.

15. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

Oct 4, 2021
    2,388
    2,177
    113
    Female
    Haha die reactie... Niet op vakantie. Lol

Saby likes this.
  16. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

Oct 4, 2021
    2,388
    2,177
    113
    Female
    Je kunt de pagina ook op je telefoon vastzetten bij favoriete. En ingelogd blijven.

Leuk die groeiende buiken. Hier pas 9 weken dus zal nog wel even duren. Voelde gisteravond wel voor het eerst wat trekken links in mijn buik.

@Vaianana toevallig dat je hetzelfde kamertje hebt. Heb er ook de box van. Vind de combi hout met wit mooi en rustig.

17. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hier een goede nipt uitslag! Blij mee zo voor de feestdagen! Yes.

Hier geen zak en doek gebruikt. Bakerde ook niet in. Had hem vaak vast of hij lag in de box. Heb een bjorn draagzak. Maar hij weegt nu ruim 8 kilo dus niet fijn meer om hem in te doen.

Erg persoonlijk dus of je er gebruik van maakt. Kinderwagen wel veel gebruikt.

18. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,597
    4,450
    113
    Female
    @Roni7888 super fijn!!

Ik wil jullie allemaal heel fijne kerstdagen wensen, geniet van deze bijzondere tijd. Volgend jaar hopelijk allemaal met een gezonde baby op schoot! ❤️

19. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Ind, hele fijne dagen en hopen dat we over een maand of 7 allemaal een gezonde baby in onze armen hebben .

20. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Hele fijne feestdagen lieve dames. Hopelijk allemaal inderdaad met een gezonde baby in onze armen volgend jaar zomer!

Kletskous82, Roni7888 and Krv like this.

Share This Page