♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 - 4e kindje 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: Weberke - eerste echo - 8 november WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Welkom in de groep aan de nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier qua kwaaltjes ook vermoeidheid; zwaar gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten. Verder tot nu toe nog nergens last van
Fijn hopelijk blijft het zo qua klachten hihi.. Ik had vannacht zo iets raars ik heb wel vaker last van oogmigraine gehad . Dat is dat je zn aura ziet en dan heel je beeld weg valt. Nu lag ik te slapen en werd ik daar wakker van en dus met niks kunnen zien. Best raar, ik las dat oogmigraine erger kan worden in de zwangerschap door toenemen van oestrogeen hormoon ofzo. Herkent iemand dit ? Ik ga zo maar eens ziekenhuis bellen voor een afspraak bij de verloskundige ! Spannend allemaal weer zo onwerkelijk nog steeds .
Dank je wel!!! Jij ook natuurlijk gefeliciteerd!! Hopelijk helpt het voldoende drinken tegen je misselijkheid.. Dat lijkt me echt de meest vervelende zwangerschapskwaal. Ja, maar nu word ik bijna panisch als ik even niks voel qua symptomen . Dan denk ik gelijk dat er iets mis is. Maar goed we hebben er geen controle over en hopelijk hebben we allemaal over een aantal maanden een gezonde baby!
Nou echt zo! Inmiddels de verloskundige gesproken. Zij denkt toch aan een contactbloeding of nog van de innesteling. Ik heb volgende week dinsdag de intake en vrijdag 2 december de eerste echo! Heel spannend. Ja true, voor de belangstellende onder ons; er is gepoept! Hahaha en er kwam géén bloed mee. Dus alle angst voor niks. Ik heb het ook losgelaten, erover stressen is niet goed voor mij en de baby en ik wil een gezonde en chille zwangerschap Hahaha je vriend is iig intens blij! Ik ben inderdaad ook niet zo'n plakker en mijn man gelukkig ook niet True, ik laat het nu ook helemaal los! Spannend en gefeliciteerd! Een prachtig streepje voor 8dpo. Hier had ik een, niet te fotograferen, tuur op deze test. Wat fijn, toch zwanger ondanks die onzekerheid. Moe check, zere borsten check en nergens trek in maar als ik niet eet wordt ik flauw. Yes, dat klopt helemaal! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Ik zag dat het inmiddels is gelukt met de lijst Een en en...? Heb je nog getest? Aan mij heb je niks hoor, ik ben ook een testjunkie
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 - 4e kindje 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: Weberke - eerste echo - 8 november WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november Nijntje87 - eerste echo - 2 december ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ah Nice, ik heb niet getest manlief moest vroeg weg en ik heb al zoveel testen zonder hem gedaan, deze wil ik samen doen.
Is het raar om je ziek te melden van werk. Heb deze week zo een drukke week met werk. En zo een last van misselijke gevoel en heftige migraine. Vooral na 12uur. Alleen mn leidinggevende gaat niet amused zijn
Wat naar is je leidinggevende al op de hoogte? ik zeg voor nu: jij en je kleintje gaan nu voor. Maar als het bij mij zou spelen zou ik ook doorgaan tot het gaatje dus eigenlijk geef ik je nu advies wat ik zelf niet zou aannemen haha.
Ik heb in mij vorige zwangerschappen ook altijd bloed verloren vooral bij mijn dochter. Kan er gewoon bij horen . spannend dat wachten voor de echo hé! Ik zou het liefst nu al een echo hebben niet dat dat zin heeft haha.
Tja een luxe die ik niet ken. Met mijn eigen bedrijf heb ik altijd doorgewerkt zwanger of niet, misselijk of niet. ook in de eigenlijke verlof periode voor en na de keizersnede etc, altijd gewoon door, dus misschien ben ik niet de juiste om advies te vragen maar ik weet dat je leidinggevende er wettelijk niets op tegen zou mogen hebben, maar zelf zou ik het echt alleen doen as het absoluut niet aders kan. Wellicht dat je verder in de zwangerschap namelijk de begrip medewerking van je leidinggevende nog nodig hebt als andere ongemakken zich aandienen…
Dubbel dan he..aan de ene kant kan ik mij zo indenken dat je je nog helemaal niet wilt ziek melden met dit termijn.. Ik vind het een lastige, ga je verder ook niet adviseren. Doen wat goed voelt Wel kan ik mij die beroerdheid voor me halen. Bij mijn vorige zwangerschap begon die ook met 6 weken; misselijk tot 14 weken en vermoeidheid tot 20 weken. Dus ja, wie weet hoe lang je er last van houdt..
Heftig dan hé? Bij de miskraam en bij mijn laatste zwangerschap had ik indd ook last van een beetje bloedverlies. En toch schrik je telkens weer. Hahaha! Die echo kan mij net snel genoeg gaan! Ik mocht overigens wel eerder voor een echo maar dat wil ik zelf niet. Zit niet op twijfel acties te wachten, dat het hartje net wel of niet klopt.. neh lekker rond de 8 weken
Nou heb pas 30 november een afspraak. Ben dan 9 weken en 4 dagen. Best laat voor een 1e echo! Maar het zat helemaal vol en alleen op die dag kan mijn partner mee. Duss kan nog lang wachten! 1 voordeel: je ziet dan ook veel meer!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 - 4e kindje 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: Weberke - eerste echo - 8 november WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november Cikaa- eerste echo - 30 november Nijntje87 - eerste echo - 2 december ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Inderdaad morgen eerste echo spannend. Ik ga er vanuit dat het terug een bbz zal zijn aangezien ik weer veel pijn heb langs 1 kant. Ook psychisch heb ik het heel zwaar. Ik heb het al 2 keer meegemaakt en ik kan dat echt niet meer aan. Ik ben wrak momenteel, slapen lukt ook niet echt meer. Te veel piekeren vrees ik. Echt een rollercoaster nu. Ik en mijn vriend zijn ook nog maar 6 maand samen. Wonen nog niet samen enzo. Hij is ook 15 jaar ouder wat ik ook moeilijke vind voor nog een kindje. Was dus totaal een verrassing toen ik een positieve test had.