Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cikaa, Oct 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Jeetje wat een onwijs verdrietig nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Praat erover en als je je hart wil luchten kan dat hier ook he. Voel je niet bezwaard. Hoe klote t is hier zijn helaas veel mensen met een zelfde ervaring die je begrijpen. Nogmaals veel kracht toegewenst. Knuffel

2. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

Oct 4, 2021
    2,388
    2,177
    113
    Female
    Hier ook verdrietig nieuws. Had vandaag een mini beetje bloedverlies denk laat even checken. Zou morgen 10 wk echo hebben. Helaas bleek het vruchtje waarschijnlijk al 2 wk geleden gestopt te zijn met groeien want was veel te klein voor 10 wk. Morgen nog de dubbel check in het ziekenhuis. De verloskundige hoopt dat zij het mis heeft maar daar ga ik niet vanuit. We weten de termijn precies door de IUI. Ben bang dat het morgen gebeurd op 28 december. Dat is precies 9 mnd na ons vorige verdriet. Hoop dat we 2022 vlug kunnen afsluiten en dat we in 2023 meer geluk hebben.

@maestro jij ook heel veel sterkte. Hoe ver was jij? Ik weet het even niet meer. Moet je nu ook wachten?

Ik wens alle dames heel veel geluk en succes toe. En realiseer jullie iedere dag wat een wondertjes het zijn als ze gezond zijn. Liefs

3. zegenwens

zegenwens VIP lid

Sep 28, 2021
    5,022
    4,995
    113
    Female
    Och jij ook al :( Vreselijk verdrietig dit. Heel veel sterkte ook voor jou. Hopelijk kunnen jullie dit rotjaar snel achter jullie laten en gaat 2023 jullie meer geluk brengen.

Kletskous82 likes this.
  4. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

Oct 4, 2021
    2,388
    2,177
    113
    Female
    Het is vooral een teleurstelling nu. Moet zeggen dat ik sowieso nog niet zo blij kon zijn als de vorige zwangerschap. En hoe verdrietig het ook is. Liever nu met 10 weken dan wat we mee hebben gemaakt met 25 weken. Hoop dat niemand van ons allen dat ooit mee hoeft te maken. Denk nu maar misschien is er gewoon iets niet goed en dan vind ik het mooi dat mijn lichaam dat zelf regelt. En we gaan gewoon weer door. De IUI werkt voor ons perfect dus 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen.

5. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Wat verdrietig! Heel veel sterkte!

Kletskous82 likes this.
  6. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Mijn partner zou er het liefst zo snel mogelijk weer voor gaan. Omdat hij mij wel den beetje kent, en hij zegt: hoe langer je wacht des te meer spanning bouw je op of het de volgende keer wel goed zal gaan. Ik ben een enorme denker en verwerk veel voor mezelf. En dat weet hij ook. Dus in die zin heeft hij wel gelijk. Want ik heb alle rot scenario's al in m'n hoofd voor een eventuele volgende keer. Hoewel dat helemaal niet zo hoeft te zijn vanzelf. Maar goed ik probeer het los te laten. En dan gaan we het vanzelf wel zien. De wens voor een kindje is ook enorm groot bij ons allebei. Vorig jaar november wilden we er al voor gaan eigenlijk. Maar toen kreeg ik galstenen en aanvallen daarvan. En toen ben ik in juni geopereerd. Dus toen was het vanzelf helemaal niet slim.

7. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Oh nee @Kletskous82 wat erg! Wat gebeurt er hier allemaal lieve dames. Heel veel sterkte om dit te verwerken. Wat een roteinde van het jaar voor jullie.

Ik ben oprecht een beetje bang voor de echo morgen door al het slechte nieuws ineens hier :(

8. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Dank je wel voor je reactie! Inderdaad precies zoals je het beschrijft zo is het!

Krv likes this.
  9. maestro

maestro Actief lid

Sep 20, 2019
    303
    320
    63
    Female
    @Kletskous82 : meis toch, jij ook al! En zeker na jullie eerste ervaring is dit toch het laatste wat je wilt. Heel veel sterkte morgen bij de echo.

Hier kijk ik nu tv op de bank. Ben van vermoeidheid in slaap gevallen, maar was om 1.30 uur weer wakker. Ik ben weer wat rustiger, vk heeft gisterenavond nog gebeld om te checken hoe ik er bij zat. Ik wil eerst de emoties ruimte geven
    en dan pas hebben over vervolg. Vrijdag hebben we een belafspraak staan. Hier gaf ze ook aan dat de natuur ingegrepen heeft en dat verder leed bespaard is gebleven. Zo zie ik het ratio ook, maar het beeld van de slecht echo staat nog op mijn netvlies.Gevoelsmatig ben ik al liters vocht aan tranen kwijt. Je weet dat de kans er is, maar na jaren MMM is het gewoon ruk dat je straks weer de mallemolen in moet.

Dank voor jullie helelieve reacties, put vertrouwen uit jullie eigen kleintjes en vertrouw op het goede. @HvL : een eigen menstruatie lijkt me heftig maar ook mooi. Je lichaam kan weer verder. Sterkte!

Kletskous82 likes this.
  10. Wes88

Wes88 Bekend lid

Nov 1, 2022
    842
    1,234
    93
    Female
    oh nee :cry: heel veel sterkte @Kletskous82 !
    wat jij zegt over wéér die medische molen in moeten snap ik zó goed!

11. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Sterkte kletskous ❤️

12. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,256
    1,178
    113
    Female
    Noord Holland
    Lieve @maestro, we kennen elkaar privé, maar wat blijft het een verdrietig nieuws. :(❤️

@Kletskous82 oh no:( wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd❤️

13. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,256
    1,178
    113
    Female
    Noord Holland
    Meiden met een goede echo, super fijn!

Ik mag vrijdag voor de termijn echo en ben toch wel een beetje nerveus. Niks is zeker dat zie je nu maar weer :$

14. Vaianana

Vaianana Actief lid

Feb 3, 2018
    445
    782
    93
    Female
    Oh jemig kletskous wat ontzettend verdrietig voor je. Al zoveel verdriet gehad en nu weer mis, heel veel sterkte ❤️

En @maestro en @HvL lucht je hart hier als het nodig is, het is echt heel zwaar, doe dit niet alleen meiden. Praat er over, met ons of je omgeving ❤️

15. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

Oct 28, 2020
    2,371
    1,604
    113
    Female
    Wat een heftig nieuws @maestro en @Kletskous82 en jullie hadden ook al mooie echo’s gehad en heel veel symptomen :(

wat intens oneerlijk dat het zo kan lopen. Heel veel sterkte komende tijd ❤️

16. Charls

Charls Actief lid

Aug 26, 2020
    216
    351
    63
    Female
    @Kletskous82 @maestro
    Beide heel veel sterkte. ❤️ Wat een verdrietige berichten. Heb er eigenlijk geen woorden voor! Ik wens jullie echt alle kracht toe en heel veel succes voor de toekomst❤️

17. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Lieve meiden waarbij het helaas mis is gegaan, zouden jullie het fijn vinden om op de lijst te blijven staan met een sterretje? Jullie horen toch allemaal bij ons groepje. Ik denk zoveel aan jullie.

18. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Jeetje, jij ook @Kletskous82
    Wat enorm heftig en verdrietig. Ik had jullie het mooiste nieuws van de wereld gegund. Sterkte!❤️

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Ben nu toch wel heel gespannen voor de termijnecho vandaag :cry:

20. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596