Hoe is het met jullie symptomen? Ik nog steeds de hele dag weeiig waardoor ik minder eet en dus weinig energie bah, zo'n gek gevoel de hele dag
Klinkt vervelend @Saby, ik heb dat eigenlijk alleen in het begin gehad (eind week 5 tot een week of 7). Hoe ver ben jij nu? Hopelijk voel je je snel wat beter! Eten gaat wel aardig maar ik ben wel heel kieskeurig. Ik voel me eigenlijk gewoon mezelf. Wat grotere borsten en af en toe bandenpijn bij hoesten (al 3 weken verkouden) en ik voel m’n baarmoeder nog steeds groeien. Bekken speelt ook al op dus daar let ik heel goed op. Wat vaker plassen in de nacht. Verder niks geks/overheersend. Zo anders dan m’n eerste zwangerschap. Ik snapte toen echt niet dat mensen het leuk vonden om zwanger te zijn maar nu vind ik het heel fijn.
Hier weinig misselijk geweest. Begon eigenlijk pas 2,5 week geleden denk ik, en het stopte als ik had gegeten 's ochtends. Maar sinds deze week ben ik eigenlijk niet meer misselijk. Het is vooral het slapen wat hier nog steeds niet optimaal is. Dus ben nog erg moe. Verder veel vergelijkbaar met @Krv, vaker plassen, wat groeipijn in baarmoeder (en een buikje ineens sinds een paar dagen, hallooo, kan het in strakke kleding al niet meer verbergen). We vertelden gister aan onze buurvrouw van 80 dat ik zwanger ben en ze zei doodleuk dat mijn borsten idd ineens groter zijn Mens heeft geen blad voor de mond. Bekken had ik eerder last van, maar twee weken geleden heeft mijn man mij gemasseerd en dat heeft wonderen gedaan! Sindsdien laat ik hem ook stofzuigen en gaat het prima. Bandenpijn voel ik vooral als ik mijn neus snuit. Ben benieuwd hoe het met jouw misselijkheid is @Veertje22.
Ergens tussen 10.4 en 10.2. Jaa, gewoon irritant. Wel fijn dat je je redelijk goed voelt. Hopelijk ga in mij dat ook voelen. Nu aftellen tot de tweede echo donderdag.
De vorige keer werd het hier met exact 12 weken beter! Het lijkt zo uitzichtloos als het zo lang duurt hè. Echt overleven.
Hoi hoi! Hier een babywatcher in huis om ons nieuws te delen met familie en ik zie de nub af en toe voorbij komen maar vanwege de slechte kwaliteit toch wel lastig om de stand te bepalen. Wat denken jullie? Ik ben 12.0/12.1 weken vandaag. Video geeft het toch het beste weer, linkje blijft een dag geldig. Kunnen jullie mee turen? https://streamable.com/pijjrx
Hier nog bar slecht. Heb inmiddels meerdere malen gespuugd, vind het echt zo bizar want ben natuurlijk al een paar keer zwanger geweest en heb nooit echt gespuugd alleen altijd misselijk. Mijn vriend zei al: heb je dat ook eens ervaren pfff. Nou top. Gisteren weer nieuwe medicatie gehaald maar niet het idee dat het werkt. Al lijkt het vanochtend we oké te gaan? Is 12 weken dan de magische grens!?? Ook al sinds de positieve test nergens zin in, niet eens in mijn favorietes: koffie en chocola. Ook heel nieuw want eerder had ik daar zwanger wel zin in. Naja, elke dag denk ik; deze dag weer gehad en hopelijk snel voorbij. Je hoort toch wel dat het beter moet worden na die 12 weken dus daar houden we ons maar aan vast Haha.
Jeetje, klinkt ook heftig hoor. We houden de magische grens maar aan he, dan heb ik nog 1.5 week. Ik heb dus ook al 4 weken geen chocolade aangeraakt alleen witte chocopasta 2 x. Maargoed dat smaakt niet als chocolade haha
Haha het is ook echt slecht zichtbaar. Ik zie het dingetje wel voorbij komen maar kan niet goed bepalen of het plat staat of omhoog ja of nee
Hè bah, wat vervelend zeg. Hopelijk doet die 12-wekengrens toch iets goeds voor je. Het is wel mooi geweest zo! Wanneer was bij de vorige zwangerschappen je misselijkheid weg?
De eerste zwangerschap had ik er nauwelijks last van, wat vlagen. Tweede met 10 weken weg. Derde ook rond die 10 weken. Vierde heeft het aangehouden tot we het kindje verloren met 16w. Maar ook veeeeel stress toen. Had wel het idee bij de vierde dat de piek rond die 10-12 zat wel.
Ik was altijd koffie gek maar nu al een week of 8 helemaal geen koffie gedronken. Was ook gek op pure chocola, smaakt nu ook niet meer haha. wel verzot op frisse appels nu. Naja, beter dan chocola laten we maar zeggen verder heb ik niet veel klachten (gehad). Alleen nog erg vermoeid, dat lijkt juist alleen maar erger te worden dan minder
Ik hoef ook geen koffie meer sinds ik zwanger ben. Ik eet daarentegen gekookte eieren alsof ik een hongerig reptiel ben
Haha ja hier ook gek op zure appels en zure mandarijntjes! Daar eet ik dus best veel van, maar wat je zegt, beter dan chocola (wat ik normaal echt wel redelijk eet als guilty pleasure haha!) @zegeenwens hahahaha eieren, daar heb ik dan weer niks mee nu