Wat fijn al die mooie en goede echo’s! Ben zo benieuwd naar al de geslachtsbepalingen!!! @zegenwens bij ons ook alles helemaal goedgekeurd! De wervelkolom was nog niet volledig zichtbaar, maar dat zou volgens haar normaal zijn. Hierdoor heeft ze die dus niet volledig kunnen checken. Verder zat alles er op en er aan! Kan niet wachten tot volgende week voor het geslacht. Gevoelsmatig denk ik dat het een meisje is. Geen idee waarom
Ik meen het ook af en toe te voelen, maar ik dacht: dat kan vast niet. Maar misschien is het toch wel zo dan
Hier gelukkig een goede 13 weken echo achter de rug. Kindje was wel MEGA druk whahaaha. En de echoscopiste was vooral lekker veel aan het inzoomen op het hartje, ruggengraatje ect etc waardoor ik weinig het gebied van het geslacht heb kunnen bewonderen . Gevoelsmatig heb ik wel een piemeltje gespot maar ook weer heel vaak niet en soms weer iets platterigs. DUS ik heb geen idee, maar het gevoel van: het zal wel weer een mannetje zijn (omdat we er zoveel hebben) overheerst haha. Volgens mij ook niks te zien op de echofoto's. Dus nog even langer geduld hebben. Maar vooral mega blij dat alles goed lijkt te zijn!!!!!! :-D
@Veertje22 SUPER! Wat ben ik blij voor je en wat zal dit een grote opluchting zijn! Had je nou nog een geslachtsecho staan? @Olive92 Heel fijn zeg! Komt idd vaker voor dat nog niet alles goed zichtbaar is met de 13-weken echo. Daarom krijg je er sowieso nog een echo achteraan met 20 weken. Spannend dat jij binnenkort het geslacht ook weet!
Ik was even en weekje wat minder online, meteen acht pagina's gemist Wat fijn om al die goede 13 weken echo's voorbij te zien komen! Zo bijzonder hoe veel er al te zien is op die termijn. En de eerste twee jongens zijn al bekend, leuk zeg Hier vanochtend controle gehad maar ze konden het hartje niet vinden met de dopler (wss net te vroeg, of hij/zij ligt te diep). Voor de zekerheid even snel met de echo erop en alles was goed. Nu nog een week wachten tot de 13 weken echo. Begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden, maar we proberen vertrouwen te houden!
Hi meiden, Wat fijn van de goede echo's meiden, gefeliciteerd! ❤️ En de nipt uitslagen druppelen ook hier en daar binnen. Fijn dat alles tot nu toe goed is! Ik heb vanmiddag controle dus even hartje luisteren. En vrijdag met precies 14 weken heb ik de 13 weken echo. Ik hoop zo 't geslacht te ontdekken!
Ohhh @Veertje22 wat fijn!! Prachtige plaatjes. Ook al zo’n druktemaker dus haha, en ik zie dat jij precies hetzelfde hebt gezien mbt het geslacht als wij gisteren, kunnen we dus nog helemaal niks mee haha. Nog even afwachten! @Olive92 super dat bij jou ook alles goed was! Op voorhand zei ze tegen mij er staat maar 30 minuten voor deze echo en alles wat we nu niet kunnen zien, doen we met de 20 weken echo. Je hoeft nu inderdaad nog niet alles te zien. Spannend hè, jongetje of meisje. Ben benieuwd of je voorgevoel klopt. @KarlijnA91 super spannend! Wel even schrikken als ze het hartje dan niet meteen vinden maar gelukkig weer een goede echo dus. En het kan dus echt, zo vroeg al iets voelen. @nijntje87 fijn om vanmiddag het hartje te luisteren en ik ben heel benieuwd of jij iets kunt ontdekken vrijdag
Ja ik moet zeggen dat ik er vrij rustig onder was omdat ze vantevoren al zeiden dat ze het net wel/net niet zouden kunnen horen. Mijn baarmoeder is ook echt goed gegroeid (al passen mijn broeken wel nog), dus ik had het idee dat het wel goed ging daarbinnen. Maar toch fijn dat ze even tijd hebben gemaakt voor een echo, dan ga je toch met een gerust hart naar huis.
Ik reageer btw veel minder dan ik zou willen. Sorry daarvoor! Ben nog steeds ongelooflijk moe. Ben momenteel ook even ziekgemeld waar ik me heel schuldig over voel aangezien ik pas sinds sept hier werk… Trouwens ook de uitslag van de nipt terug. Alles goed! Pfhew wat een opluchting ook. Verder pas ik mijn broeken echt niet meer. Heeft iemand tips voor wat leuke broeken/ flared leggings? @Krv fijn dat ze dat bij jou vooraf even aangaf! Dat had mij even een stress momentje gescheeld haha
Ja, snap ik helemaal! Dit is een heel fijne broek/legging. Vrij dunne stof in ribstructuur. Ziet er netjes uit maar zit echt heerlijk relaxed. Voor mij is het wel wat aan de lange kant maar ik sla de buikband om en trek ‘m extra goed op: https://www.zalando.nl/evenandodd-maternity-broek-black-evo29b00f-q11.html
Wat fijn om al die goede echo's te zien! Ik reageerde even nier omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik sinds vorige week maandag veel op en neer aan het rijden ben Het geslacht wisten we al door de uitslag van de nipt test en vorige week dinsdag heeft de VK het ook op de echo laten zien (13wkn echo. Ze liet het zien omdat we het geslacht toch al wisten). Het was heel duidelijk te zien.
@Bloem36 oh nee, sterkte met je moeder, hopelijk gaat het de goede kant op! En de echo: wow! Overduidelijk haha!
Hier even weer wat goed nieuws. Er was niets achtergebleven van de miskraam. De eisprong nog niet gehad maar die komt er vlug aan. Ze zag aan beide kanten 3 eitjes waarvan er twee al wat groter waren. En dat zonder hormonen. We mogen dus over ongeveer een week zelf klussen en als ik over 3 weken of iets later ongesteld wordt de IUI oppakken. Hoef dus geen extra maand te wachten. De ovulatietesten waren vorige week positief maar dat kan nog door de zwangerschaps hormonen komen. Moet straks even testen, die zouden er nu uit moeten zijn. Ben zo opgelucht dat we meteen verder mogen.
Wat een fijn nieuws! Zoveel eitjes ook en dat zonder hormonen, hopelijk is de IUI gewoon niet meer nodig en lukt het zelf. Fijn om weer verder te mogen.
Wat goed om te horen dat je lijf zich zo snel heeft hersteld. Hopelijk is het mentaal ook een beetje te doen? Wat een heftig jaar hebben jullie gehad zeg...