Dat kan ik me voorstellen, voelt dan misschien veiliger om het bij producten te houden waarvan je zeker weet dat het goed gaat.
Hier momenteel ook geen duidelijke cravings. In het eerste trimester had ik veel zin in gekookt ei en Optimel. Nu niet per se meer iets wat ik heel graag eet.
Nu ineens toch zomaar weer wat onzeker of het goed gaat daarbinnen.. We hebben vrijdag de 13 weken (ben dan 14 weken) echo maar wat duurt het als je je zorgen maakt toch lang dat het zo ver is. Gewoon vervelende gedachtes, geen tekenen dat het niet goed gaat gelukkig.
Ahh super rot, vrijdag lijkt dan zeker nog ver weg. Misschien mag je voor die tijd nog even het hartje luisteren als dat je geruststelt?
Wel een goed idee! Ik ga vragen of dat kan. Gezien het mijn eigen collega's zijn is de stap om het te vragen niet zo groot.
Ja dat is het precies! Je krijgt er gewoon geen hoogte van hoe het ervoor staat en dat is best moeilijk.
Ja!❤ collega had het erg rustig, dus ze kwam heel lief met de doptone naar mijn huis hartje meteen gevonden en klonk super! Dus meteen weer een hele opluchting.
Die onzekerheid vind ik ook helemaal niks. Hier voel ik al 3 dagen helemaal niks, terwijl ik hiervoor plopjes etc voelde.. ga dan gelijk nadenken en bewust ervan zijn
Ik had dit ook een paar dagen terug! Ik heb toen gelukkig snel het hartje gevonden en inmiddels voel ik hem weer. @Donna1993 heel fijn! ❤️
Aah dat stelt me gerust . We hoeven de kleine niet te voelen en zeker niet elke dag maar toch als je het eenmaal gevoelt hebt wil je dat het liefst elke dag
Ja, dat is ook zo! Het is al snel normaal om het elke dag te voelen en dan heel gek als je het ineens niet meer voelt.
Ik voel de kleine nog niet en kan het hartje niet vinden met doptone. Gelukkig wel een echo gehad gisteren dus weet dat alles goed zit. Maakt me enigszins onzeker dat ik de kleine nog niet voel, maar dochter voelde ik extreem laat en placenta aan de voorkant dus ik wacht (on) geduldig af
Ik heb dit af en toe ook een paar dagen, komt omdat je baarmoeder dan groeit zei de verloskundige. Dan krijgt het kleintje weer een beetje meer ruimte.