Maakt me totaal niet uit. Heb al een een dochter en zoon. Praktisch gezien zou een dochter leuk zijn , krijg ik alle spullen van mijn zus
Ohh hoe fijn hier is meisje van 6 jongen van 4 en jongen 1jaar 4 maand nu terug zwanger van boy de naam is ook bekent
Je hoeft niet alles terug te lezen, maar je kan ook kijken wat een aantal boven je zeggen (zoals je nu doet). Een gesprek voer je samen, anders is het net een dagboek Leuk dat jullie al uit de naam zijn!
Wat vervelend zeg. Niets onder de leden ofzo? Hier voel ik me gelukkig sinds een week of drie echt wel weer aardig energiek. Ik slaap ook weer goed, dat scheelt veel.
Ik ook! Maar mijn schildklier is ook weer te traag dus net medicatie opgehoogd. Eerste trimester weinig tot geen last van gehad en sinds een week of 2 erg moe.
Herkenbaar! Hier ook al ruim 2 weken moe. Vanochtend voor een examen naar Utrecht geweest (een uur met de auto rijden vanaf hier), eenmaal thuis brak de vermoeidheid weer aan. Soms is het echt lastig
Pff ik ook sinds deze week. Meer last van dan in de eerste weken! Net ook weer even een dutje gedaan na het werk.. onze lijven zullen wel hard aan het werk zijn?
Ik ook, al een paar weken. Echt heeeel moe, kan dan bijna niet meer normaal functioneren. Gaat vast over, hoop ik
Mijn buik is momenteel nog niet echt iets. ‘S avonds na het eten lijkt het heel wat maar dat is als ik ‘s morgen wakker word weer weg!