Fijn zeg! Dat zijn hele mooie waardes! Ik moet volgende week. Denk dat ik m’n zelftestset ff meeneem van de vorige keer, dan hoef ik niet te wachten op de uitslag haha (gaat naar het lab en duurt lang)
@zegenwens wat fijn dat het weer oké gaat met je bekken! Hier heel rustig aangedaan afgelopen weekend en het gaat gelukkig ook weer wat beter. @Wes88 mooie waarden! Ik mag volgende week maandag een dagcurve prikken, ben benieuwd! Hier hebben we ook al veel verzameld maar heb ik ook echt nog wel veel dingen nodig (kinderwagen, box, kolf, flesjes, dekentjes (de dekens die ik heb passen niet mooi bij het kamertje haha, maar aan de andere kant lag onze zoon al snel in een slaapzakje volgens mij dus dan gebruik je het toch niet meer)). Ik voel de baby ook heel goed gelukkig. Het doet geen pijn en voelt niet ongemakkelijk, dat komt vast nog wel. Af en toe een flinke trap op m’n blaas en dan moet ik gauw naar de wc haha. Vandaag toch nog maar eens contact opgenomen vanwege de weinige afspraken die ik heb staan. Ze hebben dus inderdaad wat afspraken gemist. Ik voelde me echt een zeurpiet maar toen ze erachter kwam dat er afspraken misten was ik toch blij dat ik er zo bovenop heb gezeten. Over 3 weken weer een controle gelukkig.
Koop idd niet teveel dekens heb kei dure gekocht vorig jaar voor in de ledikant en heb ze nog nooit gebruikt. Onwijs zonde want ze kosten een hoop. Hij ligt de eerste maanden in de cosleeper. En zomers lag tie hier onder een Hydrofiele doek of een katoenen laken. En daarna idd slaapzak. En nu ligt hij onder en op een fleecedeken haha van de action. Dus ik zou het niet te gek maken! Wat voor afspraken heb je gemist dan? Controles gewoon? Want in principe hoeven we maar 1x per 4 weken toch nu nog? Teminste ik zie de verloskundige 1x per maand denk ik. Fijn dat iedereen de kleintjes goed voelt. Vind het heel bijzonder. Wordt steeds nieuwsgieriger. Gaat ook veel te snel allemaal. Alweer bijna april. Pfff over 10 weken zijn de eerste baby's af en mogen ze geboren worden. Bizar toch hoe snel dat is gegaan? Hier vandaag de kast besteld. Levertijd pas eind april dus moet nog even mezelf inhouden haha maar dan is het meeste al wel af. Naja alles eigenlijk wel. Heb niet spannend gedaan. Ik gebruik een ladekast als commode. Geen plankje oid. Dus vrij simpel allemaal. Maar wil graag gaan inrichten. Haha.
Klopt, reguliere controles bij de klinisch verloskundige. Ze waren de 27 en 31 weken controle vergeten in te plannen, ik heb 2 groeiecho’s bij de gyn staan maar pas met 35 weken weer een controle bij de klinisch verloskundige. Daarnaast wacht ik ook al 5 weken op een terugkoppeling over de aanpak van mijn niche. Al met al vind ik het heel slordig allemaal. Ze zei vandaag ook dat het goed was dat ik zelf alert was want dit had echt ingepland moeten worden. Ik slik ook medicatie om pre-eclampsie te voorkomen dus best slordig om zo lang niks te controleren.. maar gelukkig is het opgelost nu. Lakentjes en dekentjes voor de cosleeper heb ik nog niet, kan ik eventueel ook lenen. De rest laat ik dan misschien toch maar even achterwege. Thanks! De tijd gaat echt zo enorm snel! Bizar. Ik snap helemaal dat je wil gaan inrichten haha. Zo leuk om te doen.
Dat is idd erg slordig. Goed dat je erachteraan gegaan bent. Maar slecht dat t vanuit jouw moest komen. Hier ook groeiechos. Geloof met 28 weken de eerste. Ben benieuwd. Ja die dekens is echt zonde hoor. Die zijn hier nooit gebruikt. Miss in de toekomst nog ergens voor. Op de bank ofzo. Tis wel leuk als je het bedje opgemaakt hebt voor t zicht maar voor de rest haha Ik heb trouwens nog nieuw in doos 3 earosleep hoeslakens 19.95 pet stuk voor een ledikant. Mocht iemand interesse hebben??? Even privé berichtje. Kleur wit. Gaan jullie allemaal een 3D echo doen trouwens? Ik wil hem wel gaan doen. Ergens tussen de 27 en 30 weken denk.
Fijn dat je geen suikerziekte hebt Wes! @Krv wat slordig dat ze die afspraken gemist hebben. Goed dat je erachteraan bent gegaan. Ik zit sinds vorige week volledig thuis en begonnen aan de babykamer. Zondag de hemnes gehaald en staat bijna helemaal in elkaar. Heel blij mee, mooie kast. Ik heb dieetvoeding gekregen, omdat ik afval en hopelijk kom ik vanaf nu weer (niet teveel) aan. Gisteren controle gehad bij de verloskundige en mag niet meer gaan werken. Onderdruk was nu ook weer netjes dus wil zeggen dat het me wel echt goed doet. Daarnaast is de hoofdpijn beter te overzien. Heb morgen nog wel ouderavond dus zie daar ineens wel tegenop Volgende week de ontbijttest. Mag vanwege operatie geen suikerdrankje dus dit is met m’n ontbijt. Stuk beter bekeken al zeg ik het zelf dat drankje vond ik toch vies.
@Kaatje92 Goed dat de rust je lijf toch wel goed doet! Nog even de ouderavond overleven en dan echt alles loslaten wat werk betreft! En geen slechte deal zo met de ontbijttest ipv de OGTT
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje Afspraken maart: 30 - Roni7888 - controle verloskundig 31- saby - controle vk 31- Donna1993 - kinkhoest vaccinatie Afspraken april: 5 - Wes88 - controle vk 9:40 12 - Wes88 - pretecho 17 - Roni7888 - groeiecho 17 - Veertje - controle VK + suikertest 17 - Zegenwens - Controle vk + bloedprikken (RAL) 18 - Saby suikertest 28- Donna1993 - controle vk Afspraken mei: 1 - Krv - groeiecho gynaecoloog 11 - Donna1993 - 32 weken placenta echo 11.00u 12 - Krv - extra echo vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (6) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
Volgens mij heb ik de laatste lijst gepakt. Vanochtend controle gehad bij de vk en alles oké. Volgende afspraak bloedprikken om de Rhesusfactor van de baby te bepalen. En daarna gaan ze al alle afspraken tot aan de bevalling inplannen Zo klinkt het ineens al heel dichtbij!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje Afspraken maart: 30 - Roni7888 - controle verloskundig 31- saby - controle vk 31- Donna1993 - kinkhoest vaccinatie Afspraken april: 5 - Wes88 - controle vk 9:40 5 - Kaatje92 - ontbijttest 7 - kaatje 92 - 22 weken prik 12 - Wes88 - pretecho 17 - Roni7888 - groeiecho 17 - Veertje - controle VK + suikertest 17 - Zegenwens - Controle vk + bloedprikken (RAL) 18 - Saby suikertest 24 - Kaatje92 - groeiecho gyn 28- Donna1993 - controle vk Afspraken mei: 1 - Krv - groeiecho gynaecoloog 8 - Kaatje92 - controle vk 11 - Donna1993 - 32 weken placenta echo 11.00u 12 - Krv - extra echo vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (6) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
Vannacht voelde ik me totaal niet lekker, vierde keer al sinds ik zwanger ben. Koorts, mega spierpijn en hoofdpijn. Ik wist van ellende niet waar ik het nog moest zoeken. Paracetamol helpt niet. Vk gebeld, doorgestuurd naar de ha. Blijk ik COVID te hebben… ik ben echt nog nooit zo ziek geweest. Iemand tips? Alles doet pijn.
Wat vreselijk! Ik had het vlak na de positieve test. Ik was ook zo ziek, normaal ook nooit idd! Ik zou nu gewoon elke 6 uur aan de paracetamol, echt even een spiegel opbouwen, goed drinken, eten wat lukt en wat je lust en anders maar niet (of half vloeibare dingen zoals vla ofzo). Als je het verdraagt een warme kruik tegen de spierpijn (bij mij zat 't vooral in mijn rug). En verder heb ik het zelf lijdzaam ondergaan.. na een paar dagen begon ik wat op te knappen. Ben je een beetje in de gelegenheid om gewoon niks te kunnen/hoeven doen?
Dankjewel! Ik kan gelukkig alle rust nemen maar we vermoeden dat mijn man het ook heeft. Hij zou een vriendenweekend hebben dit weekend en ik gun het hem zo.. hopelijk krijgt hij niet teveel last. Zoontje klaagde ook al over keelpijn.
@Krv fijn dat de afspraken nu toch geregeld zijn! Wat vervelend dat je zo ellendig bent. Heb zelf twee keer covid gehad en ook twee keer écht ellendig van geweest. Niks forceren, koorts onderdrukken en goed blijven drinken, meer kun je niet doen ben ik bang. Hier is mijn energie de laatste dagen echt ver te zoeken, de drukte en het altijd maar doorgaan van de afgelopen maanden komt een beetje als een boomerang bij me terug. Kort lontje, weinig motivatie en concentratie voor werk... pfff. Ik tel de weken af totdat de verbouwing achter de rug is en er in ieder geval één ding minder op mijn bordje ligt
Aiii beterschap! Ik heb vorig jaar 1x covid gehad, ook in maart toevallig. Ik was er ook beroerd van. Veel rusten, slapen en goed blijven drinken en fruit nemen en groentes wat lukt. Hopelijk knap je weer gauw op. Mij hielp het om echt even 2 weken thuis te zijn, veel in bed doorgebracht en toen klom ik langzaam weer uit die put vandaan.
Same here haha. Vooral het korte lontje . Ik kan zo fel reageren ineens als het me teveel wordt. Vooral als iemand veel tegen me praat kan ik die prikkels niet altijd verdragen. Hoe verloopt de verbouwing, mooi volgens plan tot nu toe?