Ja, urine is niet schoon maar komt ook geen duidelijke infectie uit.. wel rode bloedcellen te zien dus het bruinverlies zou daar prima van kunnen zijn. Nooit geweten.. urine staat nu op kweek en maandag weer even bellen hoe het er dan voor staat.
Ons weekendje gaat niet door, mijn schoonmoeder viel toen wij vanmiddag bij haar waren en ligt ter observatie in het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig allemaal mee te vallen maar we zijn enorm geschrokken.
Nou, ben je eindelijk in genietmodus, @Wes88, heb je zomaar bruinverlies. Wat naar zeg. Hoe voel je je nu je de uitslag hebt? @zegenwens, heerlijk, zo'n babymoon. Heel veel plezier! @Krv, dat is schrikken zeg! Is je schoonmoeder al wat ouder of slechter ter been? Dus dan zomaar een leeg weekend voor de boeg? Mijn oudste heeft morgen een feestje en ik wil eigenlijk langs het tuincentrum en we hebben hoognodig nieuwe stiften nodig, dus ook langs de Hema oid. En dan komen zondag m'n schoonouders langs. Nu het weer beter is en ik redelijk wat energie heb zijn de dagen wel een stuk leuker en makkelijker
@JupitR nee ze is nog niet oud (begin 60), ze struikelde over een hoge stoeprand buiten voor het huis.. was echt naar. Wat duurt het dan lang voordat de ambulance er is. Flink wat verwondingen in haar gezicht. Zoon heeft het ook gezien en was nogal ontdaan en omdat we niet wisten wat er precies aan de hand was omdat ze op haar hoofd terecht is gekomen hebben we besloten om thuis te blijven. Zoon zou daar logeren dit weekend. We gaan morgenochtend in elk geval even bij haar langs en verder even tot rust komen thuis denk ik. Ik heb ook veel harde buiken gehad vanmiddag. Heel fijn hè om weer wat meer energie te hebben! Hier ook. Geniet van je weekend. En dan nog maar een week werken en vakantie, ook zo’n fijn vooruitzicht.
Wat schrikken @Krv ! bedankt meiden, ik weet niet zo goed wat ik er verder mee moet, had dan nog liever antibiotica gehad ofzo. Nu is het zo afwachten en zit je precies in het weekend. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden en hoop dat het helpt. kleine man is super druk dus dat is wel fijn
@Wes88 eindelijk genieten en nu dit! Hopelijk stelt het gerust dat hij wel druk is. @Krv wat schrikken zeg, lekker rustig aan doen hoor!
Ja dat stelt zeker gerust hoor! Mocht gister ook wel het hartje komen luisteren, Maarja hij is zooo wild, z’n hartje doet het wel
Vandaag met schoonmoeders en ons gezin op pad geweest. Kinderwagen gekocht ( gekregen) 4 ledikant hoeslakens en een boxkleed en een kruik, want had er nog 1" nodig.
Wat balen van jullie weekendje zeg, maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je schoonmoeder! Hopelijk krijgen jullie nog de kans om het weekendje weg in te halen. @Wes88 dat is wel even schrikken. Hopelijk komen er morgen geen bijzonderheden uit de kweek!
Nou inderdaad geen bijzonderheden uit de kweek, dus maar even aankijken. Als de klachten blijven aanhouden van de week nog een keer laten checken. Gelukkig is het bruinverlies nu ook gestopt
Fijn dat het bruinverlies gestopt is. Hopelijk verdwijnen je klachten snel! En je hebt vandaag het derde trimester aangetikt zie ik
Hier alles goed bij de vk. Hoofdje ligt nu mooi beneden. Ben benieuwd of hij/zij al braaf blijft liggen. Ook bloedgeprikt voor de rhesusfactor. En ze noemde mijn buik een 'mooi, compact buikje', terwijl ik er helemaal vanuit ging een kind van minimaal 4 kg te gaan baren. Wie weet gaat dat nog meevallen