Nee bij mij gewoon rustiger, lig nu op m’n linker zij in bed en hij lijkt net weer los te gaan dus maak me geen zorgen meer (net natuurlijk wel weer gelijk )
Ahhh fijn! Toevallig een drukke dag gehad? Dat het minder opviel of je er minder bewust mee bezig was?
Fijn @Wes88 dat hij weer van zich laat horen. Hier meestal ook een drukke baby, en dan af en toe toch een rustigere dag ertussen. De dag erna is het dan eigenlijk altijd weer als vanouds. Goed dat je even op je zij bent gaan liggen En bij twijfel gewoon bellen natuurlijk!
Fijn dat hij toch even van zich liet horen net. Ik nu wel in bed. Moet zeggen haar bewegingen worden anders, meer draaien. Zoals ze nu beweegt heeft ze al 2 dagen niet gedaan. We gaan vanmiddag weekje op vakantie dus die geruststelling straks is wel fijn. Anders bellen hé, want in weekend is de drempel Vaak nog hoger is mijn ervaring,
En wat écht niet nodig is, want een werkdag ziet er voor een verloskundige in het weekend echt niet anders uit dan doordeweeks!
Klopt, en toch net zoals bij de dokter is het zo voor vele, stom hé. Misschien omdat er geen echt spreekuur is en je het nood nummer moet bellen.
Wellicht is dat het. Hoewel je doordeweeks in principe ook het spoednummer belt als je weinig beweging voelt! Degene die dienst heeft moet namelijk alles regelen (CTG etc). Dus nee, echt geen schroom bij twijfel en zorgen!
Hij is gelukkig weer als vanouds aanwezig sinds vanmorgen, dus ik ben helemaal gerust gesteld. Misschien een groei dagje van baby of baarmoeder, want ik heb het idee dat hij nu richting m’n maag gaat die drempel herken is wel ja, al vind ik die door de weeks ook hoog voel me al snel een zeur zeg maar
Ik lees net dat mijn baarmoeder nu ongeveer net boven m’n navel verwacht word, maar hij lijkt echt al hoger te zitten. Ben benieuwd, 8 mei gaan ze kijken naar de placenta, of hij genoeg vanaf de uitgang ligt, en gaan ze naar z’n groei kijken. Met de pretecho was hij nog steeds heel groot. Soms echt het idee dat hij al zo groot en sterk is dat hij er misschien wel een stuk eerder is dan 10 juli. Het is dat het via ivf gebeurd is maar anders had ik gedacht dat we er misschien wel 4 weken naast zaten
Oh, vanmiddag met dochter naar de stad, samen accessoires shoppen voor de babykamer. En vanmiddag komt dhl met een flink pakket, allemaal van die dingetjes zoals nagelsetje, haarsetje, kruiken, aankleedkussen hoes Pakte de aankleedkussen hoezen die ik nog van dochter had, maar die was precies dezelfde kleur als de muren op haar kamertje waren. Nu hele andere kleuren dus past totaal niet natuurlijk, haha. morgen wat dingetjes ophangen enzo en dan zal ik eens een foto maken!
Fijn dat alle baby'tjes weer actief zijn! Mijn dametje is nog steeds actief onderin. Dat waren mijn jongens ook lang/vaak. Veel plezier vanmiddag @Wes88!
Ja hier ook hoger hoor. 'Net' boven je navel is ook maar een relatief begrip Als je de afstand neemt tussen je navel en je borstbeen, dan zou de bovenkant van je baarmoeder ongeveer op 1/4 van die afstand moeten zitten vanaf je navel gezien. Met een beetje speling natuurlijk want niet iedereen groeit precies gelijk, en de één heeft een veel langer bovenlichaam dan de ander. Ben benieuwd naar je groeiecho. Eerder was ie best groot geschat toch?
Ja hier ook. Blijkbaar weet ze dat nog van de vorige zwangerschap want ze zei paar weken terug. Echt bellen hé als er wat is.. Toen zei ik al ja dat doe ik niet snel.. Maar echt doen hé
Hier ook drukke dame die dus haar hartslag niet liet meten, dus paar tellen kunnen doen. Ze heeft in het systeem gezet drukke baby ++++. Verder was mijn bloeddruk 124 over 74. Over drie weekjes weer terug
Ben benieuwd naar je kamertje @Wes88 ! Wij hadden zaterdag 3D echo, maar de kleine lag zo dubbelgevouwen en verstopt dat we woensdagavond de herkansing hadden. Je raadt het al. Weer dubbelgevouwen en verstopt. Hoofd wel naar beneden, maar ook z’n handen, benen en tenen Maandag heb ik een groeiecho, ben heel benieuwd hoe de kleine groeit. Voor mijn gevoel zit dat wel goed Onze dochter heb ik nooit echt gevoeld, dus er is sowieso een wereld voor me open gegaan deze zwangerschap. Wij moeten ook echt verder met de babykamer. Hopelijk snel weer wat energie, zodat we stappen kunnen maken
Wat jammer dat de kleine man weer niet meewerkte @Kaatje92! Nu geen herkansingen meer daar? Heb je vandaag een betere dag? Wat wil je nog gedaan hebben in de babykamer?
Hier ook weer een goede controle met een blije, drukke baby haha! Mijn bloeddruk was bijna exact hetzelfde @Saby, helemaal in orde. Baarmoeder is opgemeten van de bovenkant tot het schaambot en kwam op 28 cm, volgens de vk perfect gemiddeld. Ik ben ook heel benieuwd naar de groeiecho! Dinsdag moet ik naar Gent voor de controle van m’n niche dus dan krijg ik een echo en 1 mei groeiecho. Ineens weer veel echo’s. @Wes88 veel plezier vandaag! Ik ben ook heel benieuwd naar het kamertje. En zo herkenbaar met die aankleedkussenhoezen, ik heb ook heerlijk alles nieuw gekocht in de juiste kleur Fijn weekend dames, fijne vakantie voor iedereen die vakantie heeft na vandaag!
Geen herkansingen meer helaas. Het wordt steeds lastiger en het vermoeden is dan ook dat deze man de komende maanden nog zo blijft liggen. Het wordt dus afwachten tot hij geboren wordt. Vandaag ook een slechte dag helaas. Dochter is thuis vandaag dus probeer zoveel mogelijk te doen, maar kan me er niet echt toe zetten. Gisteren hebben we de schommelstoel in elkaar gezet. Alles moet nog aan de muren, moet nog lakens etc. bestellen, aankleedkussen en dat soort dingetjes moet ik ook nog.