Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cikaa, 22 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    @Veertje22 Heerlijk!! Wat een genot. Balen dat je nu nog een maand flink gas moet geven. Hopelijk verloopt alles een beetje soepel en kun je het straks met een gerust hart loslaten allemaal. En daarna lekker in je babybubbel kruipen!

2. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buiken allemaal ♡

Donna1993, Krv en Kaatje92 vinden dit leuk.
  3. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met onze koploper @Cikaa?

Cikaa vindt dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Jaaa zo leuk om alle buiken te zien! ❤️ echt heel mooi!

@Veertje22 welkom terug! Hier ook dus totaal geen zin meer in werk haha. Wat heerlijk dat jullie zo’n fijne vakantie hebben gehad.

Donna1993, JupitR, zegenwens en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Prachtig!

Kaatje92 vindt dit leuk.
  6. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Ook prachtig!

7. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    En ook prachtig!

Krv vindt dit leuk.
  8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    Inderdaad mooie buiken allemaal! ♡

Ik kom even klagen hoor. Heb weer zo'n last van opgeblazen gevoel. Het is gewoon zo ontzettend hinderlijk. Het trekt helemaal door naar boven, tussen m'n schouders. Alsof al het eten gewoon niet doorstroomt ofzo. Ik weet dat je evt iets kunt nemen tegen obstipatie, maar daar voel ik me ook niet comfortabel bij. Het ging ongeveer een week goed en dan vergeet je bijna hoe irritant het is.

Morgen weer naar de verloskundige en aan het werk. Ik heb vandaag al even m'n mail gekeken en er ligt echt nog een wereld aan werk op me te wachten ook, wat ik in die 2 maanden niet ga redden. Ik ben de enige in mijn organisatie die doet wat ik doe, maar moet maar gewoon nee gaan verkopen.

9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @JupitR wat rot zeg, ik herken het gevoel ook. Hier wel minder last de laatste tijd dus ik hoop dat het bij jou ook gauw beter zal gaan. In het begin heb ik lactulose gebruikt maar daar kreeg ik enorme buikkrampen van. Terwijl dat de vorige zwangerschap prima ging. Ik heb het idee dat de Floradix juist wat helpt, maar geen idee of dit een bekende bijwerking is. Zou het bij jou misschien ook nog gerelateerd kunnen zijn aan stress/druk? Aangezien het in je vakantie beter ging? Veel drinken helpt hier ook wel. Vet eten is een trigger dus dat vermijd ik zoveel mogelijk.

Hier ook stiekem al even de mailbox bekeken en daar werd ik ook niet heel erg blij van :| een beetje dezelfde situatie ook. Het is wat het is.. meer kun je niet doen!

JupitR vindt dit leuk.
  10. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    @JupitR Wat vervelend dat je zo opgeblazen bent! Waarom neem je liever niet iets? Iets als macrogol is letterlijk gewoon vezels. Dat kan echt 0 kwaad en geeft wel echt verlichting! Lijnzaad schijnt ook goed te werken. Bijv door de yoghurt heen. Of Floradix laxo. Had je het de vorige zwangerschappen ook zo'n last van? Ik heb er hier wisselend last van.

Niet leuk dat je zoveel werk te doen hebt de komende tijd. Hopelijk levert het je niet teveel stress op allemaal.

JupitR vindt dit leuk.
  11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    @Krv, vervelend dat je het herkent. Je had het idd al eens eerder gezegd. Het is bij mij veel rondom ziek en verkouden zijn geweest. Een link met eten heb ik nog niet zo ontdekt. Ik heb wel echt slecht geslapen vannacht, misschien speelt dat nog mee.
    Moet jij morgen weer aan het werk? Zo ja, dan alvast succes!

@zegenwens, het niet weten wat zoiets dan weer gaat doen en of je er afhankelijk van kan worden vind ik spannend ofzo. Maar zo erg als nu heb ik het in geen enkele zwangerschap gehad. Nu eigenlijk de hele zwangerschap al in meer of mindere mate. Jij hebt er medisch gezien verstand van denk ik. Ik zal het nog eens overwegen :)

12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @JupitR wat vervelend dat je er zo’n last van hebt! Veel water drinken en genoeg dingen eten met vezels! Ik had het bij de vorige zwangerschap. Nu (even afkloppen) nog niet. Goed aan jezelf denken en inderdaad nee zeggen wat niet gaat!

13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @JupitR dankjewel! In principe ga ik morgen weer aan het werk. Ik heb net ineens wat bruinverlies, wat eng is dat. Ik heb gisteren wel seks gehad en een druk weekend gehad maar ik vind dit echt helemaal niks. Het is niet veel. Mocht het meer worden dan bel ik uiteraard het ziekenhuis. Anders bel ik morgenochtend even. Ik voel de baby gelukkig wel bewegen.

14. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ik moet dinsdag dus weer werken en overweeg ook morgen even in te loggen maar ben er ook zo bang voor.. brrrr.. het is gewoon teveeeeeel nog.

15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Oh jeetje. Goed in de gaten houden hoor en zou voor de zekerheid even bellen morgen ja. Gelukkig is de kleine lekker actief. Het is ook wel allemaal heel gevoelig en goed doorbloed. ❤️

Krv vindt dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Dankjewel @Kaatje92, tot nu toe niks meer gezien gelukkig. Maar echt lekker zit ik toch niet dus ik ga zeker even bellen morgen. Nu hopelijk snel slapen.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  17. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Ah bah, schrik je zó van, ik snap je helemaal.

Krv vindt dit leuk.
  18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik moest meteen aan jou denken!! Jij nergens meer last van gehad? Ik heb wel behoorlijk wat harde buiken gehad vannacht, niet erg pijnlijk maar ook niet 100% pijnloos. Nu is alles eigenlijk weer normaal.

19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik ben al de hele ochtend in het ziekenhuis, bloeddruk was hoog maar is inmiddels gelukkig gezakt. De harde buiken zijn duidelijk terug te zien op de ctg maar baby doet het goed. Ik heb vaak maar onregelmatig harde buiken. Soms 3 per 10 minuten. Dan weer 5 minuten niks. Ze gaan zo m’n baarmoederhals opmeten. Verder voel ik me wel prima, hopelijk vals alarm!

20. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Oh spannend! Hopelijk vals alarm. Baby moet nog wel even een maand of 2 blijven zitten!

Deel Deze Pagina