Ik ben gelukkig weer thuis! Alles was goed. Ik moet wel wat rustiger aan doen, het ging in de vakantie lichamelijk ook zo goed met m’n bekken dat ik waarschijnlijk teveel heb gedaan. Even wat gas terug.
Wat schrikken @Krv ! Hopelijk los je het op door je rust weer goed te pakken. ik heb er inderdaad geen last meer van gehad, ze denken dat het aan het omhoog groeien van de placenta heeft gelegen. We zullen het straks horen, 16:00 echo voor placenta lokalisatie en groeiecho. Vind vooral die groeiecho toch best spannend merk ik
@Krv, dat is schrikken zeg. Fijn dat ze het zo serieus oppakken in het ziekenhuis, maar gelukkig is alles goed en ben je weer thuis! @Wes88 succes met de echo!
Merk dat ik iets minder actief ben. Druk met de kleine man. Maar wel mooie buikjes voorbij zien komen. Ze groeien maar hard nu he. Haha hier ook hoor. @Krv wat vervelend van je harde buiken. Hopelijk zakt t wat af. Ik heb er nog nooit 1 gehad. Hier gisteren 31 weken dansje alweer. Wat gaat t snel. Echt de laatste loodjes nu. Jammer dat t weer niet echt mooi is. Vorig jaar was ik al goed bruin rond deze tijd. Nu nog weinig zon gehad. Maargoed zal nog wel komen. Slecht voorjaar.
@Krv Gelukkig maar! Even weer wat gas terug dus. Had je nou een kantoorbaan? @Wes88 Succes bij de echo!
@zegenwens klopt, dus dat is wel fijn. En ik werk vanuit huis dus ik hoef ook niet te reizen/haasten in de ochtend.
Thanks allemaal! We zijn weer goedgekeurd. Bloeddruk 124/60, placenta ver genoeg omhoog gegroeid. Moest inwendig bekeken worden, dacht na alle fertiliteit dat ik er eindelijk vanaf was maar helaas hij is wel nog steeds groot, over 4 weken checken ze weer met de echo, en dan ook gelijk de ligging want hij ligt nu in stuit. Hij is nu al bijna 2 kilo meting buikje kwam op P90, benen P94 en hoofd ook P94
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 10- Saby - 22 weken prik 11 - controle gyn groeiecho 11 - Donna1993 - placenta + groei echo 11.00u 12 - Krv - extra echo vk 12- Saby- controle vk 15 - Flora53 - groeiecho 31 weken vk 22 - Wes88 - controle vk + bevalinstructies 23 - Zegenwens - controle vk 25 - Donna1993 - controle vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog Afspraken juni: 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
@Wes88 oh dat is zeker een grote jongen! Al bijna 2 kilo, wauw. Fijn dat alles goed was. Hier draait hij nog steeds heel makkelijk, in het begin lag hij vandaag dwars, later met het hoofd naar beneden. Ze hebben nog genoeg ruimte. Op naar de laatste weken!!
Wat een bizarre gedachte dat sommige baby's al richting de 2 kg gaan. Kan me er nog weinig bij voorstellen. Ik heb geen groeiecho's, maar denk dat ik ook een wat bovengemiddeld kind aan het uitbroeden ben. Niks extreems, maar vind hem/haar nu al zo groot voelen! Vind het nog steeds jammer dat je niet even een luikje kan opendoen om naar binnen te spieken
Jaa ik ben benieuwd waar dit eindigt. Helaas 2 keer in mijn omgeving meegemaakt dat het kindje heel groot werd geschat, eerder werd ingeleid en er toen een heel klein kindje uit kwam met allerlei kwaaltjes omdat het eigenlijk gewoon te vroeg was om geboren te worden.. niet gezegd dat dat nu zo is, maar ergens ‘geloof’ ik die metingen ook niet echt
@Krv, wat schrikken met dat bruinverlies en de harde buiken. Fijn dat je zo goed gecheckt bent in het ziekenhuis. En nu dus maar rustiger aan doen. Hopelijk lukt dat een beetje! @Wes88, dat is inderdaad een flinke jongen. Zou zomaar kunnen dat de metingen er net naast zitten. Bij mij was het andersom; 2600 geschat 4 dagen voordat oudste met 3kg werd geboren. Volg je gevoel zou ik zeggen. Je hoeft nu iig nog niets te beslissen, gewoon door broeden Wel fijn dat de placenta omhoog genoeg is nu! Ik was bij de verloskundige en die vond mijn buik juist (te) klein, om een beetje balans te brengen in al die grote kinderen Dit is een andere verloskundigenpraktijk dan de vorige zwangerschappen, dus ze weten nog niet helemaal dat dit bij mij hoort (lage baarmoeder). Ter geruststelling het geboortegewicht van mijn kinderen door moeten geven, haha. De 25e een groeiecho. Ik ben dan vooral benieuwd naar de ligging van deze dame (nu hoofdje rechtsboven) en of mijn placenta nu ook ver genoeg omhoog is.
Het blijft altijd een schatting idd! Zo richting het eind, als de vk hem echt tussen haar handen kan vastpakken, kun je vaak op de hand ook een goede schatting doen van het gewicht. Soms nauwkeuriger dan een echo Misschien valt het wel mee. En ook een grote baby baren hoeft niet per se een issue te zijn natuurlijk. Ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk blijkt te zijn!
Ach ja, we gaan het zien. Ik kan me er nu wel heel druk om maken maar ik kan er toch niets aan veranderen. Blijkbaar heeft hij het gewoon heel goed bij me, want suiker is gecheckt en dat heb ik niet. bedenk me nu pas dat ik nu dus elke 2 weken bij de verloskundige zit, poeh, het gaat allemaal zo snel!!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 10- Saby - 22 weken prik 11 - controle gyn groeiecho 11 - Donna1993 - placenta + groei echo 11.00u 12 - Krv - extra echo vk 12- Saby- controle vk 15 - Flora53 - groeiecho 31 weken vk 22 - Wes88 - controle vk + bevalinstructies 23 - Zegenwens - controle vk 25 - Donna1993 - controle vk 25 - JupitR - groeiecho 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog Afspraken juni: 2 - JupitR - controle vk 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️