Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cikaa, 22 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    gebruik veel magnesium olie enzo maar ben gewoon klaar wakker en kom niet in slaap. Omdraaien doet pijn met de buik en de baby schuift echt veel in de nacht word daar wel echt wakker van. Heb denk ik weer een hele actieve baby :confused:

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Ik ben laatst na 3 uur wakker liggen in slaap gevallen met het geluid van regen: sleep noise. Misschien is zoiets nog het proberen waard?

Kaatje92 en zegenwens vinden dit leuk.
  3. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    @Mammavan1 Afgelopen zomer ben ik een paar keer bij de POH GGZ geweest ivm slecht slapen (door alles wat we mee hebben gemaakt afgelopen jaar). Ik zag ook echt op tegen de nacht. Dan kom je op een gegeven moment in zo’n cirkeltje van niet slapen en daar weer tegen opzien terecht, heel vervelend. Uiteindelijk kon ik super goed ontspannen met yoga nidra (via spotify, slaaptimer wel aan want ik viel er echt van in slaap). Ben totaal niet zweverig aangelegd, maar dat werkte echt goed. Al denk ik dat het wel lastig blijft om te ontspannen als je een hele drukke baby in je buik hebt :rolleyes:

Kaatje92 vindt dit leuk.
  4. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tips dames. Ga het allemaal eens proberen. Heb eigenlijk nooit slaap problemen alleen dus met zwanger zijn :confused:

vannacht gelukkig een keer een goede nacht gehad en dan word ik ook weer lekker fris wakker :D

Kaatje92, JupitR, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    @Krv. Fijn dat het goed gaat nu. Wel. Genoeg rust nemen!

Hier ook geen ritme kwa bewegingen. Ze schuift de hele dag door mijn buik heen en heeft veel de hik. Benieuwd of ik nog een ritme ga merken de komende werken.

Hier is de babykamer behangen dus nu aan de slag met alle spullen sorteren en plankjes ophangen etc

Kaatje92, Krv en zegenwens vinden dit leuk.
  6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    @Mammavan1, wat een verschil kan een goede nacht maken he?

@Saby, leuke klus! Hopelijk is het resultaat helemaal naar wens :cool:

Ik heb een halve dag zonder kinderen. Daarna voetbaltoernooi van de oudste en de auto van de garage halen, dus is het wel weer druk genoeg.

zegenwens vindt dit leuk.
  7. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Hier weer een slechte nacht, ben zo toe aan een paar uurtjes diepe slaap! Lag weer van half1 tot 5 wakker, gewoon om niks. Om 6:00 begon dochter te hoesten :confused:

net al even wat dingetjes in huis gedaan en zo even wat dingetjes halen bij de action, emmers enzo ;) en Vinted pakketjes wegbrengen.

vanmiddag komt er een vriendinnetje van dochter mee uit school, dus voordat ik een dutje kan doen is het weer avond :roflmao:

Kaatje92 en Cikaa vinden dit leuk.
  8. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Gaat wel goed. Merk dat ik soms erg vermoeid ben en last heb van me bekken. Vooral snachts tijdens het slapen pfff. Nog even volhouden en jij

9. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.009
    4.986
    113
    Vrouw
    Sta je nog voor de klas momenteel? Bijna verlof?

Hier alles goed hoor! Erg hormonaal de laatste dagen. Vind het allemaal erg snel dichtbij komen en daar word ik soms een beetje nerveus van. Kan ik het straks wel? Komt het allemaal wel goed? En ik weet dat het heus goed komt, maar het vliegt me soms even aan. Is dat herkenbaar bij een eerste kindje of ben ik de enige? :roflmao:

Cikaa vindt dit leuk.
  10. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.009
    4.986
    113
    Vrouw
    Oh wat balen van je slechte nachten! Kun je aan het begin nacht nog wel wat slapen voordat je weer wakker wordt?

11. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Mja een beetje, steeds erg onrustig dus ook niet lekker diep

12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat ik echt snel stress, maar het viel dus mee. Ik dacht meer; ik heb ook weleens een off day. Mijn vriend is meer de rust zelve en heeft niet snel stress. Dus het was een keer de omgekeerde wereld :roflmao:
    Aah ik heb het als meneer een kopstoot tegen m’n blaas geeft. Super vervelend! Dat afklemmen van die zenuw is best ondraaglijk dus hopelijk wordt het snel beter:o::roflmao:

13. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Herkenbaar wel hoor. Ik had dat ook bij de eerste en denk dat ik het straks weer krijg bij deze baby :o: het komt wel echt goed! Houd je daar aan vast❤️

zegenwens vindt dit leuk.
  14. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Zo 22" weken prik zit erin. Voel Me arm nu al :o::roflmao:

Kaatje92 en Krv vinden dit leuk.
  15. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Vervelend zeg van het slechte slapen. Duurt de nacht zo lang, zou ook echt niet weten wat ik dan zou doen.

16. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Succes :roflmao:

Saby vindt dit leuk.
  17. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Vanmiddag de planken in de kast op de babykamer verhangen, die stonden nog op standje groot van dochter. Gelijk de kast ingeruimd terwijl hij nog schoongemaakt moet worden, maar het staat zoooo schattig :o:

toen kwam ik een dicht pak luiers tegen maat 6, nog op voorraad van dochter die toen zindelijk werd en dus niet meer heeft gebruikt. Die waren minder schattig :p Kraamzorg zal wel denken, die zijn er optijd bij :roflmao:

ook alle kleertjes gesorteerd in de commode. Conclusie: er hoeft niets meer bij denk ik, heb sowieso de aantallen die op alle uitzetlijsten staan in maat 50 én 56 (maat 50 1 pakje gekocht, rest is nog unisex van dochter bewaard)

Kaatje92, Saby, Roni7888 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.009
    4.986
    113
    Vrouw
    Heerlijk dat genestel. Ik ga ook heel goed op kasten inruimen momenteel :roflmao: Ja maat 6 is wel even andere koek dan maat 1 :D

19. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Net niet helemaal lekker geprikt. Achja gelukkig zit die rechts kan ik op links slapen :o:

20. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    mij weet niet of je ingeënt bent tegen covid, maar bij mij voelde die prik precies zo, net of je standaard op alle prikken zo reageert. Kreeg gelijk een schuldgevoel naar m’n dochter en straks ook dit ventje, al die nare inentingen!

Deel Deze Pagina