Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cikaa, 22 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Voor deze prik hoef je geen schuldgevoel te krijgen het voorkomt juist dat je kleintje zelf een prik moet net 8 weken en dat wil je echt niet! Daarnaast is deze uitgebreid getest 10 tallen jaren. Covid vaccinatie heb ik nooit genomen in de zwangerschap. En heb spijt van mijn ene prik maar wilde op vakantie.

Hier gisteren ook een extra kastroede in de kast gemaakt. Toch wel fijner om alles netjes op te hangen ipv te vouwen. Broekjes liggen in de commode.

Kamertje is wel zo goed als af. Heb men vluchtkoffer ook maar van zolder gehaald. Vorige keer ontbraken er toch wel wat dingen. Haha dus nu even rustig aan alles bijvullen.

Gaat nu wel heel hard. 31.3 alweer. Hij zou al over ruim 5 weken mogen komen. Nou moet er nog niet aan denken hoor. Haha hoop echt dat hij zich pas met ruim 41 weken meldt.

Hier ook meer verschuivingen. En hij ligt al in mijn bekken en dat voel ik ook want hij gaat af en toe over mijn baarmoedermond??? Wat echt hele nare steken geeft. Die had ik niet gemist. Haha

Hier snachts ook weer 1 a 2x plassen en er voor mijn zoontje 1 a 5x eruit. Dus sowieso wel onrustige nachten maar tussendoor slaap ik redelijk goed. En elke middag ook wel een uurtje. Maar slaap onwijs licht.

2. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Jaa maar toen voelde ik niks, deze al bij prikken. Net als met bloedprikken, je kan Merken wanneer hé niet helemaal goed geprikt word. Heb regelmatig flinke blauwe arm gehad

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hier net zo, achteraf had ik ze beide niet gewild maar we wilden graag op vakantie en op de dag van aankomst was die geldig. Had ik gelukkig net mazzel mee.

Wanneer gaan jullie wassen? Ik heb de hydrofielen knuffel en monddoekjes klaar liggen om te wassen

4. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik heb alles al gewassen en gestreken. Dus er klaar mee. Vorig jaar was ik nog vroeger haha maar heb geurbuideltjes die ik in de kast leg. Dus alles blijft lekker ruiken. Heb zelfs de truitjes van maar 62 en 68 gestreken. Nou das 1 malig hoor want strijk normaal niet haha

5. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Zo dan, lekker bezig Roni.
    ik denk dat ik in de 1e week van m’n verlof begin. Ik heb best wel veel met een kaartje eraan en durf ze er nog steeds niet af te halen :$ verder gaat het super met de onzekerheid hoor, maar dit dingetje blijft tot ik hem op m’n borst heb liggen denk ik.

Pf, ik moet vandaag werken, volgende week nog 2 dagen en die week erop 3 en dan heb ik verlof. Druk aan het overdragen dus. Maar nu moest er werk verdeeld worden tussen 2 collega’s, en de 1 is er op z’n zachts gezegd niet zo blij mee en dat laat ze duidelijk merken. Vind dat zo lastig :( probeer het echt van me af te zetten, ik kan er ook niks aan doen.. maar toch een naar gevoel over.

oh, en mijn leidinggevende heeft ‘opeens’ de aankomende 2 weken vakantie dus die zie ik niet meer tot ik met verlof ga :roflmao:

Roni7888 vindt dit leuk.
  6. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.986
    113
    Vrouw
    Ik heb het grotere geschut nu gewassen: Maxi-Cosi hoes, voetenzak, boxkleden (alles tweedehands), omslagdoeken, draagdoek en een deel van het beddengoed. Ga dit weekend weer verder met laatste lakentjes en hydrofielen en als laatst de kleertjes ergens volgende week ofzo.

Roni7888 en Saby vinden dit leuk.
  7. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.986
    113
    Vrouw
    @Wes88 Wat rot dat kaartjes eraf knippen nog als zo'n stap voelt voor je. Ik hoop dat als je het jezelf eenmaal toestaat, dat bevrijdend voor je gaat zijn.

Wat stom van je collega..! Onprofessioneel ook. Mokken doet ze thuis maar. Ik zou haar zelf nog een kans geven om zich normaal te gedragen en haar er anders gewoon op aanspreken. Dat zij geen zin heeft om het werk over te nemen, hoef jij geen last van te hebben. Kom op zeg..

Roni7888 vindt dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik begin met wassen in mijn verlof, soms gooi ik wel alvast iets erbij wat ik via Vinted heb gekocht en de wasmachine nog niet vol is. Maar dat ga ik allemaal nog een keer wassen haha.

@Wes88 hier ook nog veel dingen met de kaartjes eraan. Ook omdat ik misschien iets te los ben gegaan met rompertjes/kleertjes, het is makkelijker verkopen als er dan nog kaartjes aanzitten. Ik snap jouw onzekerheid en een wasje is natuurlijk snel gedaan door je man/de kraamzorg in je kraamweek. Wat rot van je collega zeg.. en nu kun je dat dus ook niet bespreken met je leidinggevende. Ik zou het wel bespreken denk ik, maar ik ben vrij direct en als ik zwanger ben nog wat meer. Hier ook volop bezig met afronden en overdracht. Over 2 weken zijn we lekker vrij! Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ben er wel aan toe. Het valt me zwaar nu na de meivakantie. Ik ben ook weer niet helemaal fit (verkouden, spierpijn, hoofdpijn, moe). Deze weken voelen echt even als overleven.

9. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    #4749 Saby, 11 mei 2023
    Laatst bewerkt: 11 mei 2023

Links hemnes en mild plum op de muur.
    Edit. En ik wil nog een andere lamp.

Roni7888, Vaianana, Donna1993 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ahh wat een leuk kamertje! ❤️

11. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.986
    113
    Vrouw
    Héél leuk!

12. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Jaa bijna verlof. Nog 2 weken (4 dagen)
    en dan eindelijk verlof. Dus ik ga verlof met 36 weken. Nou dat heb ik nu meer dan bij mijn eerste kind. Bij mn eerste kind dacht ik; zie het allemaal wel. Wist niet precies wat ik kon verwachten ook met de bevalling etc. Nu weet ik het allemaal wel en denk ik ohh jeej komt dichterbij! Daar gaan we weerrrr

zegenwens vindt dit leuk.
  13. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Wat schattig! ❤️

14. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook een paar dagen flink last van gehad :cry:

15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heel leuk!!

16. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb alle kaartjes er ook nog aan en vind het ergens lastig om ze eraf te halen, maar ik weet niet waar t aan ligt. Ik heb al 0% parfum wasmiddel gehaald en ik ga de babywasjes doen als het lekker weer wordt (als de baby geboren is dus:roflmao:). Dan kan ik alles buiten hangen en is alles lekker snel droog.
    Wij hebben alleen een hemnes als commode en geen hangkast. Bij onze dochter hangen alle jurkjes etc, deze man heeft geen jurkjes dus denk dat ik het niet heel erg ga missen. Heb in m’n eigen kast nog een apart stuk waar ik evt zou kunnen hangen, maar denk dat het allemaal wel in de commode kan.
    Verlof klinkt zo snel, maar ik zit inmiddels alweer een paar weken thuis en zou 9 juni met verlof gaan. Dus ik doe alles op het gemakje. Op slechte dagen kan ik niks en op goede dagen kan ik (te) los gaan.
    Ben benieuwd naar de andere babykamertjes! Hier is 1 hoekje af en de rest nog niet :o:

ik ben overigens ook heel direct nu.. heb geen filter:oops:

Roni7888 en Krv vinden dit leuk.
  17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @Kaatje92 hier ook een hemnes en nooit een hanggedeelte gemist hoor! M’n oudste is nu net over van de hemnes naar een kast met roede en vind het nu wel handig omdat die kleren toch wel erg groot worden haha, staat toch netter als je het dan kan ophangen i.p.v. vouwen. Overheersen de slechte dagen nog steeds?

Hier moet er nog wel het een en ander opgehangen worden in de babykamer, bijna klaar. Dat ophangen komt nog wel haha.

Roni7888 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  18. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Ik vind een roede voor jongens ook heel handig hoor! Vanuit de was hang ik meteen de lange mouwen dingen eraan en laat ik het zo drogen. Kan het daarna zo de kast in of ik laat het in de kast drogen (open hanggedeelte).

Babywasjes heb ik nog niet gedaan. Hydrofielen van de jongens ga ik ook niet opnieuw wassen, die zijn gewoon schoon. Het strijkijzer gebruik ik alleen voor strijkkralen :p Ik wil binnenkort nog wel eens kijken wat van de jongens neutraal genoeg is om voor deze baby te gebruiken. Maar de 19e gaat de keuken eruit en dan begon juni de nieuwe erin, dus zal denk ik moeten wachten tot dan. Rommel genoeg tot die tijd :p

Krv en zegenwens vinden dit leuk.
  19. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Ik heb een commode en kast met planken en hanggedeelte, maar alle kleertjes, doeken enz liggen allemaal in de commode. In de kast staat nu een voorraad luiers, billendoekjes, de flesjes nog, het kraampakket enz.

20. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    @Wes88, hoe is het nu trouwens met de naam die jij zo leuk vond? Begint je man hem al een beetje leuk te vinden? Ik zit in eenzelfde situatie; ik raak steeds meer ervan overtuigd dat mijn eerst keuze het moet worden, maar man vindt echt (nog) van niet.

Deel Deze Pagina