@Saby, die rusteloze benen zijn vervelend he?! Bij mij is het nu af en toe in bed een probleem. Een kussen tussen m'n benen helpt een beetje. Wij hebben vandaag een fiets weten te bemachtigen voor zoon. Fietsenwinkel had bar weinig, dus uiteindelijk via marktplaats wat gevonden. Helemaal top Verder ben ik de ochtend heel duizelig geweest. Mogelijk wilde ik teveel doen, maar vervelend gevoel is het wel.
Gaan er van jullie nu nog mensen op vakantie dit jaar? Wij zijn dus net geweest. Misschien kunnen we in de herfst nog wel iets doen. Het vakantiegeld komt er deze maand in ieder geval weer bij. Vooralsnog voelt dat dan als een mooie bonus
@JupitR fijn dat je een fiets heb gevonden. Goed rustig aan doen hoor met je duizeligheid! @Krv uitgerust? Wat is dat? Ik hoop juist dat ik wat uitgeruster ben na de bevalling ik kan niet teveel lopen vanwege de kleine die m’n zenuw afknelt. Ik kan het, buiten dat, dus nog wel. Dat maakt het zo frustrerend. Ik wil zoveel, maar het kan gewoon niet en dat vreet wel aan me. Kan 1 iets ondernemen en dan is het klaar. Commentaar gekregen van diëtist en (bekken)fysio. Als ik niet meer ga eten/aan ga komen zijn ze bang dat m’n spieren gaan afbreken en dat m’n spieren niet sterk genoeg zullen zijn voor voldragen zwangerschap en de bevalling. Dat is hier het ding momenteel. Zit elke avond misselijk en huilend op de bank, want ik moet moet moet meer eten krijg er niet meer in. (sorry hè, tot zover m’n frustratie) hopelijk ben ik niet vergeten te reageren op iemand. Ik laat maandag bloed prikken op ijzer.
@Kaatje92, het staat mij bij dat jij al dieetvoeding had, klopt dat? Het moeten eten gevoel is zo intens naar, ik herken dat heel erg. Maar niet de genoemde consequenties die ze bij jou nu benoemen. Dat maakt het nog heftiger lijkt me. Wat een rotsituatie..
@JupitR dat geeft zeker rust! En goed dat je je planning aan het herzien bent. Ik ben ook heel erg van het afspraak is afspraak, maar je bent nog ruim op tijd hoor. Wat omschrijf je het mooi naar @zegenwens, ik ben het helemaal met je eens. En fijn ook dat jullie een fiets hebben gevonden! Ik denk dat voor velen van ons het erg moeilijk is om dingen te laten en toe te geven dat het niet lukt. Het is echt irritant als je wel graag wil maar niet kan. @Kaatje92 jeetje wat ontzettend lastig zeg! Klinkt echt niet fijn om tegen je zin en eetlust in maar te moeten eten.. Wat heftig wat ze gezegd hebben Wij willen misschien nog op vakantie, als het allemaal soepel gaat met mijn herstel en we een makkelijke baby hebben haha. Eerst maar eens kijken hoe het gaat. We zouden nog 1 keer buiten het hoogseizoen weg kunnen, zoon wordt einde van het jaar 5.
Klopt inderdaad met veel eiwitten, maar is wel echt heel vies en valt echt als beton op m’n maag. Krijg dat dus ook niet echt naar binnen. Vaak moet ik de keuze maken eten of drinken, omdat ik van (water) drinken dus ook vol raak. Ik was nu netto bijna 2 kilo aangekomen dus was al super trots, maar is niet genoeg. Fysio zie ik eens in de 4 weken en ze schrikt telkens als ze me ziet, gaf ze aan omdat m’n gezicht steeds meer ingezakt is. Baby komt goed aan dus dat is super fijn! Nu mama nog. Vooral veel eiwitten moet ik binnen krijgen.
Dat zou helemaal fijn zijn inderdaad! Ik ben al gebonden aan de schoolvakanties (behalve dan in verlof).. hee dit brengt me op ideeën
@JupitR Ja dank voor je woorden! Ik ben denk ik wel iemand die makkelijk dichtbij zichzelf blijft, maar ik wil ook niet onderschatten wat de (hormonale) onzekerheid van het prille moederschap met je kan doen. Maar ik laat dat maar allemaal over me heenkomen tzt! Mijn man heeft al drie kinderen, dus het is heel fijn dat er een ervaren papa naast me staat. Goed trouwens dat je extra verlof gaat nemen, ook al heeft dat bepaalde consequenties op je werk. Deze tijd komt idd niet meer terug! Wij hebben geen vakantieplannen meer dit jaar. Op dit moment in ieder geval niet. Ik vind moeder worden al avontuur genoeg voor nu Komt vanzelf weer!
Wij zijn vorig weekend dan weggeweest en kijken in de herfstvakantie nog wat we doen. Zitten helaas ook vast aan de schoolvakanties. fijne Moederdag voor iedereen!
@zegenwens, afgaande op je schrijven hier kom je idd over als iemand die haar eigen pad wel volgt. Gaat allemaal wel goed komen! Inderdaad fijne moeder(in spe)dag dames!
Nee nu in de zwangerschap. Na m’n operatie kon ik minder eten (bypass), maar gewoon stabiel. Sinds ik zwanger ben, is t lastig om genoeg te eten. Eet nu meer dan de afgelopen 2 jaar en toch niet genoeg. Beebje doet het goed dus dat is fijn!!
Baby heeft zowel bij schoonfamilie als bij eigen familie even een showtje opgevoerd, allemachtig wat is hij toch druk. M’n buik gaat alle kanten op