Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cikaa, 22 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.009
    4.986
    113
    Vrouw
    Heel mooi!

Wes88 vindt dit leuk.
  2. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Even 6 pagina's bijgelezen maar niet echt onthouden wie wat zegt. Sorry..

Wel een mooi kamertje gezien en een mooie buik.

Wat naar van de zieke. Er heerst weer vanalles volgens mij. Bah. Dat het maar snel een tijdje goed weer is dan verdwijnen al die stomme virussen. Al was t de afgelopen dagen prima te vertoeven.

Hier alles al gewassen en mem vluchtkoffel ligt al open en is al deels gevuld. Bij de eerste had ik voor mezelf een koffertje en voor de baby de luiertas mee maat nu gaat alles gewoon in t koffertje. Heb zelf amper iets gebruikt uit men koffertje.

@zegenwens 1e kindje is onwijs spannend en zo onwerkelijk. Weet ook nog hoe raar ik t vond vorig jaar en hoe ik fantaseerde over dat er over een x aantal weken gewoon een baby in de cosleeper lag. (Uiteindelijk lag hij 9 van de 10 keer op mij te slapen ipv in de cosleeper) maar herken je gevoel. Je leven gaat zo onwijs veranderen. Maar je gaat echt zo zielsveel van je kleintje houden. Maar zoals iemand zei, alles wordt wel een uitdaging. Zoals even douchen, of de was ophangen, of koken. Even op de fiets springen om een boodschap te halen. Tis hier altijd plannen plannen plannen rondom de eet en slaap momenten. Maar gaat helemaal goed komen.

Hier kan ik ook niet hard en ver meer lopen. Heb t gevoel alsof men bekken heel onstabiel is. En er ook echt last van. Loop nu in een slakkentempo. Maargoed komt straks wel weer.

Hier idd ook met 20 weken bloed geprikt ivm snel een 2e zwangerschap.

Morgen weer een groeiecho. Ben benieuwd. Heb de kleine vorige week nog gezien en toen was hij 1800 gram. Benieuwd wat hij in een week is aangekomen.

zegenwens en JupitR vinden dit leuk.
  3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Mooie buik @Wes88! Leuke jurk ook. Mijn kindje is sinds een week oid ook drukker, maar vooral op m'n organen oid, aan de buitenkant zien je het niet erg.

@Roni7888, succes bij de groeiecho vandaag. Hoe gaat het met het kleintje dat je al hebt? Zie je het voor je hoe dat straks gaat? Ik had nooit zulke makkelijke baby's, dus het had mij best moeilijk geleken.

Wij hebben een druk weekend gehad met voorbereidingen voor de keuken eruit en dingen in de tuin te doen. Ook nog een stukje gefietst gisteren om een ijsje te halen. Buurmeisje ging spontaan mee, dus we hadden er even 4 om te oefenen :p

Roni7888, Krv en zegenwens vinden dit leuk.
  4. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.009
    4.986
    113
    Vrouw
    @Roni7888 Je bent er mooi op tijd bij! Ik zat idd van de week te denken wanneer ik mijn ziekenhuistas klaar moet gaan maken. Ik denk in week 34 ergens.

Hebben jullie allemaal al een geboortekaartje uitgezocht? Hier al wel, moet alleen nog even alle tekst er goed op zetten en een proefdruk bestellen.

Roni7888 vindt dit leuk.
  5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @JupitR en, hoe was dat met 4? :D Succes deze week met de keuken!

@Roni7888 succes met de groeiecho vandaag. Lukt het nog een beetje om de deur uit te gaan met je bekken of is het echt geen optie meer?

@zegenwens kraamzorg adviseerde hier half juni, dan ben ik zo’n 35 weken. Geboortekaartje is af, zo leuk.

6. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hier wel 1 uitgezocht maar nog even een keer veranderen en proefdruk maken.

Ik heb nog steeds last vd vaccinatie. Arm voelt beurs en kan nog steeds maar tot halverwege :o:

Krv vindt dit leuk.
  7. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ahh rot zeg! Ik heb er ook echt lang last van gehad, had een dikke arm. Ik werd daarna ook heel ziek en dacht eigenlijk dat het een reactie op de vaccinatie was maar toen bleek het COVID te zijn. Hopelijk gaat het snel beter.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan?

Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?

9. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Donna1993 en Beheer vinden dit leuk.
  10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273