@SNB bij mij waren ook ineens de krampjes weg, echt voor een dag of 3-4 en daarna voelde ik het weer. Bandenpijn was ook ineens weg. Maar hcg was toch goed gestegen. Hopelijk kan ik ook een bijdrage leveren aan geruststelling na mijn echo van vrijdag. Hier ook zo moe! Maar wel elke dag rond 5/6 uur wakker. Het is dan lastig om weer in slaap te vallen. Oh mag je geen garnalen?! Ook al niet.. ik heb het niet gegeten de afgelopen tijd maar ik vind het wel lekker. En nu heb ik zin in garnalen… haha. Bij mijn vorige zwangerschap had ik in het begin echt veel honger, ik werd wakker met trek. Maar dit keer totaal geen eetlust. Dat had ik de vorige keer pas later door de misselijkheid. Nu ben ik niet misselijk maar heb gewoon nergens zin in. Herkenbaar??
Ook niet verwacht. Voor nu moet ik er maar vanuit gaan dat ik gezegend ben met weinig kwaaltjes tot nu toe. Moeilijk.. maar ik maak mezelf anders helemaal gek.
ik word de ene ochtend wakker met enorme trek en de andere ochtend juist geen eetlust. Maar dat kwaaltjes blijkbaar heel erg anders kunnen zijn daar moet ik wel aan wennen. Bij dochter echt super misselijk en nu helemaal niet..
Wij zitten middenin een verhuizing (daarom weinig online) maar live vanaf de wc moet ik toch een nieuw (helaas herkenbaar van alle zwangerschappen) symptoom melden: ob..sti..patie… meh.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 3 juli Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 6 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje Maria02 - 36 - 2e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 jaar - 4e kindje 12 juli Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli Krv - 31 jaar - 2e kindje 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 35 jaar - 2e kindje 23 juli SNB - 26 jaar - 1e kindje 24 juli Kaatje92 - 30 jaar - 2e kindje 26 juli KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) Afspraken: Kaatje - eerste echo - 21 november Roni7888- eerste echo+intake - 22 november Wes88 - eerste echo - 29 november Zegenwens - eerste echo - 29 november 16:20 Roki88 - eerste echo - 29 november Olive92 - eerste echo - 29november Bloem36 - echo - 29 november Cikaa- eerste echo - 30 november Roki88 - Intake vk - 5 december Nijntje87 - eerste echo - 2 december Zegenwens - intake - 7 december 09:30 SNB - eerste echo & intake vk- 7 december Kaatje92 - eerste echo & intake - 9 december Maestro- Intake VK- 12 december KarlijnA91 - eerste echo - 12 december ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Druk op de knop 'Plaats reactie
@Veertje192 Jep herkenbaar ene moment lukt het dagen niet en het andere moment gaat het, laat ik maar zeggen, erg soepel hahaha Ooh meiden hier gister middag voor het eerst weer overgegeven in 10 jaar tijd ofzo baaaaaaah wat is dat toch vies sorry klein beetje een kost fobie wat kunnen die hormonen je beroerd maken hè zo gek! Gelukkig vandaag nog geen last. maandag de eerste echo begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. De krampjes in m’n buik zijn nu al een paar dagen weg, wel wat steken soms als ik snel opsta of iets, moe, nog steeds beurse borsten en dus de misselijkheid
@Wes88 Wat fijn van de CB ❤ Hopelijk stelt het je echt een tijd gerust! @Veertje22 Oh pittig zo met de verhuizing! Schiet het een beetje op allemaal? @Krv Ik heb tot nu toe op zich wel prima eetlust. Moet ook wel regelmatig blijven eten, word anders heel snel gammel/misselijk. @Kaatje023 Oh bah, vies hè! En ook zo gek dat het per dag kan verschillen. Hier eergisteren dus urenlang op randje overgeven, maar net niet. Gister en vandaag tot nu toe nergens last van. Je echo komt echt dichtbij nu, spannend hoor!
Hier een aardige nacht gehad gelukkig! Nog steeds doodmoe maar dit is het nieuwe normaal geloof ik Wel weer veel gedroomd maar geen sterfgevallen vannacht in ieder geval
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 3 juli Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 6 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje Maria02 - 36 - 2e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 jaar - 4e kindje 12 juli Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli Krv - 31 jaar - 2e kindje 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 35 jaar - 2e kindje 23 juli SNB - 26 jaar - 1e kindje 24 juli Kaatje92 - 30 jaar - 2e kindje 26 juli KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) Afspraken: Kaatje - eerste echo - 21 november Roni7888- eerste echo+intake - 22 november Wes88 - eerste echo - 29 november Zegenwens - eerste echo - 29 november 16:20 Roki88 - eerste echo - 29 november Olive92 - eerste echo - 29november Bloem36 - echo - 29 november Cikaa- eerste echo - 30 november Roki88 - Intake vk - 5 december Wes88 - intake vk - 5 december Nijntje87 - eerste echo - 2 december Zegenwens - intake - 7 december 09:30 SNB - eerste echo & intake vk- 7 december Kaatje92 - eerste echo & intake - 9 december Maestro- Intake VK- 12 december KarlijnA91 - eerste echo - 12 december Wes88 - 10 weken echo verloskundige - 14 december ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb zojuist de verloskundige gebeld, 5 december de intake met 9 weken (1e echo met 8+1 in het ziekenhuis) en de 10 weken echo gepland op 14 december. Ik ben dan 10+2
@zegenwens gelukkig heb je wat beter geslapen! probeer lekker je rust te pakken wanneer je lichaam er om vraagt. Duik in de middag/na werk even lekker de bank op en geef toe aan je vermoeidheid je bent tenslotte heel wat aan het creëren in je buik. Gek is dat dromen hè, ik droomde altijd al veel en kon me het ook bijna elke ochtend herinneren, maar sinds de zwangerschap is het nog levendiger!
Ja ik geef er ook wel aan toe als het kan idd. In ieder geval alles even op een laag pitje momenteel. En dat dromen is heel bizar idd. Gek wat hormonen met je kunnen doen.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 3 juli Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 6 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje Maria02 - 36 - 2e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 jaar - 4e kindje 12 juli Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 18 juli Krv - 31 jaar - 2e kindje 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 35 jaar - 2e kindje 23 juli SNB - 26 jaar - 1e kindje 24 juli Kaatje92 - 30 jaar - 2e kindje 26 juli KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) Afspraken: Kaatje - eerste echo - 21 november Roni7888- eerste echo+intake - 22 november Wes88 - eerste echo - 29 november Zegenwens - eerste echo - 29 november 16:20 Roki88 - eerste echo - 29 november Olive92 - eerste echo - 29november Bloem36 - echo - 29 november Flora53 - echo + intake vk - 29 november Cikaa- eerste echo - 30 november Roki88 - Intake vk - 5 december Wes88 - intake vk - 5 december Nijntje87 - eerste echo - 2 december Zegenwens - intake - 7 december 09:30 SNB - eerste echo & intake vk- 7 december Kaatje92 - eerste echo & intake - 9 december Maestro- Intake VK- 12 december KarlijnA91 - eerste echo - 12 december Wes88 - 10 weken echo verloskundige - 14 december ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
Hoi allemaal! Ik ben al even aan het meelezen, nu toch mezelf op de lijst gezet. Na twee vmk erg voorzichtig en spannend allemaal. Kwaaltjes vooral erg moe en sinds positieve test erg last van mn borsten. Sinds vandaag iets minder. Maar lees dat dit bij meerdere verschilt. Nu ook nog corona erbij te pakken. Stiekem niet erg om nu in bed te liggen met dit weer Erg druk met echo's op de 29e. Ben benieuwd! Lees graag jullie verhalen weet niet of het me lukt super actief te reageren.
Welkom, gezellig dat je mee komt schrijven! Begrijpelijk dat het ook spannend is na twee vmk's. Hier ook net corona gehad. Ben je er erg ziek van?
Vooral erg moe maar geen idee of het de corona is of de zwangerschap haha. Spierpijn en verkouden. Sinds gister ook erg last van mn onderrug, een kruik heeft wel verlichting gelukkig! Had jij veel klachten? Al weer helemaal opgeknapt?
Herkenbaar dat je niet weet waar de vermoeidheid vandaan komt. Ik heb ook nog steeds geen idee. Hier ook mega rugpijn gehad! Een kruik zal daar echt wel verlichting in geven denk ik! Ik had bijna twee week geleden een positieve coronatest (morgen), ben er zeker vier dagen echt ziek met koorts van geweest, daarna de rest van de week nog heel lamlendig. Nu wel aardig opgeknapt maar nog steeds echt heel moe en snel buiten adem, maar dat kan dus ook gewoon van de zwangerschap zijn.