Good morning ladies, Welkom new girls! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Oh no @SNB wat verdrietig, heel veel sterkte met jullie verlies. Ik doe vandaag een 6 weken dansje Qua kwaaltjes. Ik ben van honger maar nergens trek in, naar overal trek in ik moest blijven eten anders flauw, naar kotsmisselijk en trek nu alleen maar neutrale dingen zoals water en crackers. Zelfs van thee word ik momenteel naar. Het is wat het is maar ik hoop stiekem toch dat dit niet te lang duurt.
Ik heb vannacht zo onrustig geslapen en realistisch gedroomd, ik werd gek van mezelf en mijn man op een gegeven moment ook haha. Merk dat mijn maag nu niet helemaal lekker zit, maar niet echt super misselijk ofzo. vandaag mijn 7 weken dansje! Nog een week en 1 dag tot de echo!
@Wes88 hier wilt de misselijkheid ook nog niet echt komen soms sta ik op denk ik mega levendig gedroomd en super moe maar nog niet echt de misselijkheid. lang leven de onzekere weken. vanochtend bloedneus dat is vaak wel weer een goed teken
@nijntje87 Herkenbaar, eerst lustte ik alles nog wel. Nu denk ik bij steeds meer eten 'meh, echt geen zin in', ondanks dat ik niet echt misselijk ben. Koffie ook al niet meer gehad sinds ik zwanger ben eigenlijk. Dronk ik normaal elke ochtend, toen kreeg ik corona en moest ik er niet aan denken, en nu nog steeds geen behoefte aan.
Nog erger als dan dat ik ongesteld ben.. Nog niet gesproken die bel ik zometeen maar dat ik een vmk heb is wel duidelijk.
Veel sterkte. Naproxen (Aleve feminax) kan helpen tegen de pijn en het verminderen van het bloedverlies.
Welkom nieuwe dames ! Bijzondere verhalen weer. Ik wens jullie een fijne, voorspoedige zwangerschap ❤️ @SNB Wat verdrietig zeg! Ik wens je heel veel sterkte. @nijntje87 Ik doe een dansje met je mee! We lopen gelijk vooralsnog haha. Ik heb sinds de positieve test gevoelige/pijnlijke borsten constant. Soms ineens honger en moet ik wat eten. Misselijkheid (nog) niet. @kaatje succes met de echo vandaag!
Veel succes @kaatje hoe laat heb je je echo? Hier vandaag echt kotsmisselijk opgestaan. Inmiddels gaat het wel een beetje gelukkig. Koffie hoef ik ook niet meer en qua eten smaakt er ook weinig, heel herkenbaar! @SNB veel sterkte! ❤️
Ik merk trouwens ook dat ik veel sneller vol zit dan anders. Qua porties is het soms de helft van wat ik eerder at, vooral met het avondeten zit ik zo snel vol. Kan dat nog niet zo verklaren, mijn maag wordt nog niet bepaald verdrukt door mijn baarmoeder ofzo.
Dat is heel normaal @zegenwens dat is hier eigenlijk ook altijd. En soms dan denk ik shit teveel gegeten en voel je het meteen