Ik doe een vijf-weken-dansje vandaag Nog altijd vrij weinig klachten. Beetje gevoelige borsten en gisteravond opgeblazen buik. Maar verder ook geen tekenen dat het niet goed zou zijn, dus ik ga er voor nu nog maar even vanuit dat het goed zit. Nog twee weken en zes dagen tot de echo
Pff zo zenuwachtig en gespannen. Heb ook het idee dat ik wat gezeur voel in mijn buik, maar weet niet of ik het me inbeeld of dat het echt is. Kan ook de spanning zijn. Oh wat zou ik graag onbezorgd zwanger zijn..
nee dat moest ik al vrij snel afbouwen omdat het een verse terugplaatsing is. Nu al 1,5 week mee gestopt. Geen bruinverlies meer gehad, wel een onrustige buik. Ziekenhuis gebeld, die zeggen kijk nog maar even aan, we gaan de echo niet vervroegen als het hier bij blijft. En dan zeggen ze: als je onzeker bent of vragen hebt, we zijn er voor je!
Ik had ook een verse terugplaatsing, maar moet nog steeds progesteron gebruiken. Gek dat dat zo verschilt..
Ik een cryo in natuurlijke cyclus maar tot 10’weken duphaston in Duitsland dan heb je minder kans dat het fout gaat en die geeft ondersteuning tot de placenta het overneemt.
Klopt. Ik was het ook vannacht. Dat met die stijgende hartslag kan ik moeilijk in slaap komen. Rusthartslag is al 8 gestegen
Gelukkig is de bloeding gestopt. ik had dit ook en maakte me ook gelijk zorgen, maar gelukkig was het ook snel over.. fijn hè die zenuwen
Volgens mij heb ik een schimmelinfectie te pakken Kijk het nog een dagje aan, anders morgen maar wat voor halen.
Oei, dat is naar. Hopelijk is het snel weg! Ik heb vandaag zoooo'n zin in vettig eten. Eet normaalgesproken bijna altijd gezond, veel fruit en groente, maar nu heb ik echt cravings naar hartige snacks. Vreselijk. Heb mezelf maar getrakteerd op saucijzenbroodjes (en een banaan.. compensatiegedrag ) voor lunch, maar het heeft nog niet echt geholpen
Oh wat irritant is dat zeg pffft! Haha ik heb vooral cravings naar appels maar ook zin in een lekkere zoute pizza met kaas en salami ofzo! En laatst ook naar patat haha. Ook niet heel gezond dus Ik probeer mij maar te focussen op die appels whahha. @Roni7888 heb jij je echo al gehad?
Haha heerlijk, zo af en toe mag je daar wel aan toegeven toch? Ik snoep zelf ook weinig maar vorige week toch enorme zin in chocola met hazelnoten. Ik heb er van genoten
Ja gaat goed. Nog een paar dagen en dan gaan we echt over! De laatste meubels zijn binnengekomen en 80 procent van onze dozen en spullen staan er al. De komende dagen dan de laatste spullen over! Elke dag wordt het huis weer iets huiselijker en iets meer af! Zin in! Maar dubbel wel soms want voel mij sinds een paar dagen echt de hele dag misselijk. Meh!!!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 3 juli Weberke - 37 jaar - 3e kindje (1e samen) 6 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje Maria02 - 36 - 2e kindje Zeeuwse1234 - 30 - 2e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 jaar - 4e kindje 12 juli Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 18 juli Krv - 31 jaar - 2e kindje Justanona - 39 jaar - 3e kindje 19 juli Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 21 juli Maestro- 35 jaar - 2e kindje 22 juli HvL - 35 jaar - 4e kindje 23 juli 24 juli Kaatje92 - 30 jaar - 2e kindje 26 juli KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje Kletskous82 - 40 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) 27 juli Saby - 33 jaar- 3e kindje 29 juli Stefanie112- 30 jaar- 1ste kindje Afspraken: Kaatje - eerste echo - 21 november Roni7888- eerste echo+intake - 22 november Zeeuwse1234 - eerste echo - 23 november Wes88 - eerste echo - 29 november Zegenwens - eerste echo - 29 november 16:20 Roki88 - eerste echo - 29 november Olive92 - eerste echo - 29november Bloem36 - echo - 29 november Flora53 - echo + intake vk - 29 november Krv - 2e echo - 29 november Cikaa- eerste echo - 30 november Nijntje87 - eerste echo - 2 december Justanona - eerste echo - 2 december Maestro- eerste echo- 5 december Roki88 - Intake vk - 5 december Wes88 - intake vk - 5 december Zegenwens - intake - 7 december 09:30 Kaatje92 - eerste echo & intake - 9 december Mammavan2 - eerste echo - 9 december Kletskous82 - eerste echo - 9 december Veertje22 - eerste echo (8+5) - 9 december 9:45 Maestro- Intake VK- 12 december KarlijnA91 - eerste echo - 12 december Bloem36 - termijnecho - 13 december Wes88 - 10 weken echo verloskundige - 14 december Bloem36 - medische 13 weken echo - 4 januari ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik kan het allemaal niet bijhouden hoor dames, wat wordt er veel geschreven! @SNB : wat ontzettend naar te lezen dat het mis gaat, hoe is het met je? Sterkte in elk geval. Felicitaties voor de goede echo's, hier is mijne op 5 december gepland. Ik voel me eigenlijk heel goed, wel continue wat eten en snel honger. Chocolade is hier toch wel echt een craving
Fijn dat je je goed voelt! Dat heb ik ook, net wat gegeten en dan snel weer honger. Vanmorgen voor het eerst licht misselijk. Nog niet echt craving maar wel dat ik in weinig dingen zin heb