Wat rot voor je dat je zo misselijk bent! Vreselijk! Hopelijk wordt het snel wat minder. Klinkt in ieder geval alsof het goed gaat daarbinnen ❤
@Kaatje92 ja juist dat gevoel heb ik zelf ook heel erg. Dat je denkt ik heb bijna geen kwaaltjes gaat het wel goed daarbinnen ♀️ de tijd na een echo duurt dan heel lang… @Saby oeeii dat geef je zeker geen fijn gevoel. Wanneer heb je je eerste echo? @weberke wat dapper dat je je verhaal deelt met ons. Ik weet uit het verleden hoe het is helaas alleen zwanger en met oudere kinderen nog veel zwaarder. Sterkte en als je wat nodig hebt al is het een luisterd oor weet mij (ons) te vinden
Nou absoluut. Bevestiging dat het goed gaat is dan helemaal fijn. Ik ben aan het aftellen: nog 15 dagen
Hier met vlagen misselijk, vooral smorgens op z'n ergst. Meestal als ik wat gegeten heb gaat het weer wat beter. Hier momenteel ook 0 zin in seks, door de misselijkheid maar ook omdat ik soms toch een beetje bang ben dat er wat beschadigd..
@Loontje90 Heb nog niet gebeld. Ga begin volgende week formulier invullen en hoop dan einde vd de week teruggebeld te worden ben dan 6 weken en hoop met 7 weken te mogen
Hier vanaf gister na het wakker worden wat misselijk maar stopt zodra ik wat ga doen. Merk ook dat ik de laatste dagen weer heel goed ruik. Hoop niet dat dit weer net zo erg wordt als vorige zwangerschap want toen kon ik geen eten meer ruiken. Qua seks nog altijd veel zin. Alleen mijn vriend vind het minder omdat hij bang is dat iets beschadigd. Had ook gelezen dat je na de sex bloedverlies kunt hebben. Dat lijkt me dan weer niet zo fijn. Weer extra zorgen dan. Dus houden het maar even op masseren en kriebelen.
Hier al vanaf dat ik wakker ben steeds steken links onder in m’n buik. Ik hoop maar dat het bandenpijn is.. vandaag 7+4
@Wes88 dit heb ik dus twee dagen gehad nu is het weg. heel raar want heb vandaag eigenlijk ook nergens last van Dus ben benieuwd of het hier nog wel goed gaat.
Ik slikte eerst nog los foliumzuur en vitamine D, maar heb nu Davitamom zwanger compleet met visolie.
Ik heb Solgar prenatal nutrients en yummy gums mommy (voor als het niet lukt om pillen te slikken ivm misselijkheid). @Wes88 ik hoop het ook! ❤️ Als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor! Ze kunnen echt al heel wat zien met 7+4. Ik heb dinsdag m’n 2e echo en ben dan pas 7 weken.
@Wes88 het blijft een spannende tijd laat het maar snel dinsdag worden voor vele van ons ik heb pas in de avond om 7uur de echo ik slikte eerst ook alleen foliumzuur en vitamine d los nu sinds een week davitamon compleet met visolie
Ik slik foliumzuur en daarnaast nog extra vitamines + calcium. Moet sowieso vitamines slikken na operatie dus nu extra foliumzuur en calcium in overleg met chirurg
Ja is ook zo hoor, maar wat is zorgen maken.. heb geen bloedverlies en het is niet heel heftig ofzo. Voel het alleen gewoon steeds. Meer links, maar ook af en toe rechts. Een bbz lijkt me meer klachten geven?
@Wes88 ja daar maakte ik mij ook zorgen om maar verloskundige gaf aan dat je dan meer buikpijn had en last hebt met lopen. Steken zijn bij mij vandaag weg. Al voel ik mijn baarmoeder Wel goed
@Wes88 dat moet je zelf inschatten. Ik ben nogal gekleurd na het drie keer meegemaakt te hebben dus ik sla altijd wel aan op zulk soort klachten. Maar zo klinkt het minder ernstig dan in je eerste berichtje gelukkig!
Ik heb een vriendin die is orthomoleculair therapeut en verdiept zich dus erg in vitamine pillen. Alle merken die je bij de kruidvat kan kopen inclusief davitamon bevatten allemaal "goedkope" opneembare vitamines. Slecht te herkennen door je lichaam en geen actieve vorm. Heb mezelf er ook in verdiept en er zit echt een enorm verschil in pillen. Er zijn zoveel verschillende soorten vitamine b1, b2, b3, foliumzuur, vitamine c.. de ene variant wordt herkent door je lichaam en de ander plas je gewoon weer uit. Ikzelf slik nu vitalize mama compleet. Zij hebben echt een goede vitamine pil met actieve vitamines. Slik vooral waar je je goed bij voelt maar het is zeker wel even het Google waard.