serieus? Oh dat is inderdaad heel eng. Ook mocht bij m’n vorige zwangerschap met 10 weken stoppen. Had gezegd dat ik die wilde gaan tot 12 en dat mocht. Daarna ben ik pas gaan afbouwen. Ga ik nu ook doen. Ik ben zo bang dat het binnen al is niks gegaan en dat de utro nu alles binnen houdt
Bij 1 keer alleen bruine afscheiding. Dus ik werd de hele tijd gesust door het ziekenhuis dat het niks is. Had er zo’n slecht gevoel Bij. Bij de echo was er alleen 1 grote stolsel te zien. Die kwam er pas uit na t stoppen van die troep. Bij bij missed Abortion had ik helemaal geen bloed niks. Geen bruine afscheiding helemaal niks. Bij 7 weken echo zagen ze niks. Terwijl m’n test echt knal was. Ik ben nu ook echt bang. Wil het liefst met 5 weken een echo om te kijken of het wel op z’n plek zit
Wat een onzekerheid zo in die eerste periode meiden ❤ Lijkt me extra heftig als je sowieso al een lang traject achter de rug hebt. Hopelijk mogen jullie allemaal in juli een baby in jullie armen houden!
Mijn SI-gewricht is een beetje een zwakke plek van me. Heb nu al de hele middag pijn. Ik hoop niet dat ik al heel vroeg gedonder met mijn bekken krijg. Komende tijd maar proberen mijn rug en core wat sterker te maken!
Ik zeg ook eerlijk dat een meisje als een cadeautje zou voelen. Maar ik denk niet dat we een meisje krijgen omdat ik al van 4 jongens in verwachting ben geweest. Maar na al het gedoe en de ellende meen ik echt oprecht dat ik het aller aller belangrijkste vind dat zowel ik als baby er goed en gezond uitkomen deze keer! We gaan het zien!
Gefeliciteerd! Ik denk eigenlijk dat je wel verder bent dan 11dpo, want je test is echt al heel duidelijk. Hopelijk verloopt het allemaal goed! Dit is dus jouw eerste zwangerschap?
Zou kunnen hoor, FF denkt dat ik 3 dagen verder ben, dus nu 14 DPO. Ik was het gewoon oneens met FF over wanneer mijn eisprong was. Ik weet niet zo goed hoe een test er op 11 DPO uit zou moeten zien. Ja, eerste zwangerschap! Heel spannend allemaal. Zit nu vooral op een roze wolk
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Augustus2019 - 3e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Augustus2019 - 3e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb net mijn laatste stagepraktijk benaderd of ik evt bij hun onder zorg mag. Ik woon wel echt buiten hun gebied namelijk. Ze gaan het in het team overleggen en willen waarschijnlijk een uitzondering voor me maken! Super leuk, ze zijn zo lief daar. Ik liep daar nog tot afgelopen juni stage