@Saby wat slecht ik had er een met 4 weken gedaan die was 2-3 deed het heel netjes eigenlijk en met 5 weken precies week later ook 3+. bij mij deden ze het allebei wel netjes gelukkig. Ik had ze via bol.com twee voor 12 euro dus dat viel wel mee. bij 3 plus zit hcg toch boven de 2000?
Jaaaa de echo’s komen dichterbij! Kunnen jullie nog wachten? Ik tel echt de uren af tot dinsdag! Wat zijn we met veel waarbij er op een jonge leeftijd een ouder is overleden. Mijn vader is vorig jaar heel plotseling overleden. Ik vind het zo erg dat ik hem niet kan vertellen dat hij opa zou zijn geworden. Dit zijn in mijn optiek toch hele confronterende momenten.. ook als je 1 ouder helemaal niet meer spreekt, lijkt me ook pijnlijk.
@Saby wat slecht ik had er een met 4 weken gedaan die was 2-3 deed het heel netjes eigenlijk en met 5 weken precies week later ook 3+. bij mij deden ze het allebei wel netjes gelukkig. Ik had ze via bol.com twee voor 12 euro dus dat viel wel mee. bij 3 plus zit hcg toch boven de 2000?
Nou hier pas precies zo! Op de 1e kreeg ik een foutmelding en de 2e deed het wel. Je zou denken dat het opzet was..
Ja heel opvallend dat sommige al een ouder moeten missen. Dat lijkt me heel moeilijk. Besef ook wat ik nog van geluk mag spreken dat ik nog een opa en oma heb die ik het kan gaan vertellen na de echo. Zijn beide in de 90. Toen ik werd geboren hadden we 6 generaties. Dat komt maar heel zelde voor. De oma van mijn oma leefde nog en was 104. Ze is uiteindelijk 108 geworden.
Wauw zes generaties ❤ Dat is echt bijzonder! Ik moet zeggen dat bij mij het feit dat mijn moeder overleed toen ik nog jong was echt een grote rol heeft gespeeld in de keuze om jong moeder te worden. Of wat is jong, ik ben 25. Maar mijn moeder was bij mijn broer 35 en bij mij 38. Toch 10 jaar verschil. Dus voor mij is het echt het idee dat ik dan hopelijk in ieder geval 10 jaar langer van mijn kinderen mag genieten dan wanneer ik 10 jaar later moeder zou worden.
Heftig hè, verlies op jonge leeftijd. Mijn vader is overleden toen ik 31 was. Ik had ook al een kapotte CB, had hem uit Duitsland, want was goedkoper (€10,- daar), maar deed helemaal niks, heel irritant. Spannend komende week veel echo’s! Ik was ook even afwezig, beetje druk met allerlei gezellige dingen, dat is wel leuk
Een dikke knuffel voor iedereen die een ouder moet missen, lijkt me ontzettend confronterend en pittig om deze speciale momenten niet te kunnen delen ❤️❤️ Hopelijk kijken ze allemaal vanaf boven mee, daar geloof ik zelf wel in.
Mooi gezegd. Het is heel gek, mijn mama werd ziek toen mijn zoon geboren was en is 4 jaar later overleden. Nooit een echte kans gehad. Maar heel blij dat ze mij de tweede bij de bevalling was. Mooie herrinering
Ja had het liever anders gezien. Maar blijkbaar pas ik er niet tussen in haar leven. Het is wat het is. Heb er wel vrede mee. Ja ik heb een onwijs goede band met mijn vader. Zie hem vaak 2x per week. En hij is een onwijs leuke opa voor de kleine man. Dus dat maakt veel goed.
Wauw wat gaaf dat is wel uniek. Hier geen opa's en oma's meer helaas. Mijn laatste oma is in augustus overleden.
Ik heb ook dinsdag echo. Het is wel mijn tweede echo, dat maakt dat ik nu iets beter kan wachten denk ik. Maar het blijft spannend. Mijn vader is ook jong overleden.. 39 jaar, ik was 12. Jammer en lastig dat een ouder je kindjes niet kan leren kennen hè.. sterkte, het is nog maar heel recent bij je dus
Wat verdrietig zeg, al die overleden ouders. Zo jong ook allemaal. Ik heb een goede band met m’n moeder en spreek m’n vader eigenlijk niet. Heb een lieve stiefvader en leuke schoonouders. Dus ik heb er wel vrede mee, zijn keuze. Dinsdag is een spannende dag voor velen! Hopelijk veel mooie en goede echo’s! Ik heb nog steeds niet echt klachten behalve vermoeidheid.. hopelijk zijn geen/weinig klachten geen voorbode voor slecht nieuws
Ik ben 5.2 en kreeg vanmorgen nog 2-3… probeer me er maar niet teveel zorgen over te maken… wil toch ook graag die 3+ zien ofzo, alsof het dan zekerder is dat alles goed gaat…