Jullie hebben geluk al zo heerlijk vroeg. Wij hebben hem pas in de avond om 7uur eerst gewoon werken opzich ook wel weer fijne afleiding heel veel succes Dames ik zal tussendoor in mijn pauze even spieken
Wij mogen om 16:20. Ik vind het nog niet super spannend, maar wel 'lastig' dat ik niet weet of morgen een hele leuke of verdrietige dag gaat worden. Ik probeer van het postieve uit te gaan
Heb je het gevoel dat het misschien niet goed zit dat je zo zenuwachtig bent? Of al meegemaakt? Heel veel succes in ieder geval! Ik zal voor je duimen, en ik denk de rest van de dames hier ook. Voor iedereen overigens! Spannend morgen !!
Heel veel succes met alle echo's morgen! Hier is het bloedverlies bijna gestopt. Dus ik heb geen idee wat het nu is.. Ik hou jullie op de hoogte en blijf nog wel even volgen hier..
Hi allemaal, Op dit forum terecht gekomen, omdat ik zwanger ben van een tweede kindje. Gelezen dat veel van jullie morgen een eerste echo hebben. Ik ook aan het einde van de dag. Super spannend allemaal. Veel succes in ieder geval en hopelijk verloopt alles positief.
Nee ik ben juist niet zenuwachtig Meer gewoon gek idee dat ik niet weet wat voor soort dag het morgen gaat worden. Hopelijk een mooie dag
Hmm nee inderdaad snap ik… misschien dan toch wat eerder de vk bellen voor een echo? Of trek je het wel om te wachten? Heel veel succes en ik blijf voor je duimen!
Wat verdrietig dat het waarschijnlijk niet ok is. Wel fijn dat je de echo nog krijgt. Dan weet je het iig zeker en ook dat alles weer schoon is.
Waar ik riep dat ik geen symptomen had heb ik nu een hele vieze. Ook een hele genante om te vertelen maar ik doe het toch. Ik heb voor het eerst in mijn leven een aambei. Lees dat veel zwangere er last van hebben door stijging van progesteron en de doorbloeding. Dus eigenlijk ook wel een goed teken. Maar hoe vlug gaat zo'n ding weg? Heb het nu 2 dagen en lijkt al minder te worden. En wat mag je gebruiken ervoor als je zwanger bent? Benieuwd of iemand er ervaring mee heeft. Wie durft
Ik ben al vanaf vier uur wakker Lekker veel maagzuur en zo'n 6x plassen ook gisteravond laat/vannacht Succes alle dames die ook een echo hebben vandaag. Hopelijk alleen maar mooi nieuws ❤
Wat vervelend! Heb je ook echt pijn? Je mag curanol gebruiken tijdens de zwangerschap, je hebt zowel zalf als (zet)pilletjes. Daardoor slinkt het wat sneller. Bij pijn mag je evt lidocaïnezalf gebruiken, dat verdooft het een beetje. Je kunt alles bij de drogist halen. Heb je ook last van obstipatie of dat niet?
Teveel ervaring mee helaas. Heb er nog heeeel lang last van gehad helaas. Ik smeerde curanol, maar er zijn veel zalfjes die je kunt proberen. Ik heb alles in de apotheek geprobeerd geloof ik. Mocht het niet helpen, heb je ook pillen die het proberen van binnenuit te genezen. Ik zou gelijk gaan smeren, zodat de kans groter is dat ze weggaan! Succes!
Veel plezier straks op deze echo D-day! Op allemaal kloppende hartjes en wellicht iemand een tweeling?. Aambeien gehad, heel pijnlijk. Nooit zalfjes gedaan, maar vooral obstipatie aangepakt . Standaard dag beginnen met een glas half lauw water en een kiwi. Plus genoeg bewegen en veel drinken. Dat hielp hier het beste.