Hier ook veel baat bij lactulose. En ook mega dorst haha. @maestro wat pittig zeg, ik hoop echt dat je je gauw wat beter voelt!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 4 juli Weberke - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) 7 juli ❤️ Slagter227 - 26 jaar - 1e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje - jongen 9 juli ❤️ Kaatje023 - 29 jaar - 1e kindje - jongen ❤️ Zeeuwse1234 - 30 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli Liza1991 - 31 jaar - 4e kindje ❤ Liefde10 - 34 jaar - 2e kindje 12 juli ❤ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 15 juli ❤ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 18 juli ❤️ Krv - 31 jaar - 2e kindje ❤️Justanona - 39 jaar - 3e kindje?? 19 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ❤️ Maestro- 35 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 22 juli HvL - 35 jaar - 4e kindje ❤️ Loontje90 - 32 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 26 juli KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje - meisje Kletskous82 - 40 jaar - 2e kindje (1e⭐) meisje Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli Saby - 33 jaar- 3e kindje 28 juli Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje - jongen Charls- 31 jaar - 2e kindje 29 juli DaiSSyy - 4e kindje Afspraken December: 9 - Kaatje92 - eerste echo & intake 9 - Mammavan2 - eerste echo 9 - Kletskous82 - eerste echo 9 - Veertje22 - eerste echo (8+5) 9:45 9 - Vaianana - eerste echo C&C 9 - Charls - eerste echo 9 - Liefde10 - intake vk 9 - Justanona 2e echo ziekenhuis 12 - Maestro- Intake VK 12 - KarlijnA91 - eerste echo 12 - Donna1993 - eerste echo 12 - HvL - eerste echo 12 - Roni7888 - derde echo 13- Loontje90 - tweede echo 13 - Bloem36 - termijnecho 13 - Zeeuwse1234 - termijnecho 13 - Cikaa - 2e echo/termijnecho 13 - Slagter227 - termijn echo 14 - kaatje023 - 10 weken echo vk 14 - Wes88 - 10 weken echo verloskundige 15 - Saby eerste afspraak vk 8 weken 16 - Krv - intake vk + echo 16 - Mammavan2 - tweede echo 19 - Roni7888 - termijn echo 20 - DaiSSyy - eerste echo 20 - Zegenwens - termijnecho 20 - Weberke - Niptest 12 weken echo 21 - Vaianana - Intake vk + echo 22 - Liefde10 - Termijnecho 28 - Olive92 - intake 28 - Krv - termijnecho 30 - Nijntje87 - Termijnecho 30 - Flora53 - Termijnecho Afspraken Januari: 2 - Charls - termijnecho + intake 4 - Bloem36 - medische 13 weken echo 4 - HvL - termijn echo + intake 17 - Zegenwens - Controle vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@Winderig80 Och jeetje, wat heftig zo'n extreme vroeggeboorte. Gelukkig lijkt alles nu goed met haar te gaan. En dan nu ook nog verrast door deze zwangerschap. Hopelijk kun je het deze keer voldragen!
Lieve @Winderig80 wij hebben volgens mij samen geschreven in een IVF topic! Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg, kan me voorstellen dat je deze zwangerschap ook totaal niet aan had zien komen. Toch van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het dit keer allemaal wat soepeler zal gaan. Liefs!
Heb ook een geweldige bevalling bij mijn zusje meegemaakt. Om 19:30 kreeg ze lichte weeën. Kwam de verloskundige had ze al 5 cm ontsluiting. Vlug naar het ziekenhuis rond 20 uur. Om 21:00 mocht ze beginnen terwijl ze nog aan het lachen en kletsen was en 18 min later was ze er. Ze wilde liefst meteen naar huis maar ze moest even plassen en douchen. Dat was ook weer in 20 min gebeurd. 22:30 lag mijn nichtje thuis in haar bedje en zat mijn zusje al op de bank alsof er niets gebeurd was. Dus er zijn ook hele fijne bevallingen.
Tellen ze vanaf de eisprong??? Ik dacht vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. Hier woe 19 okt ongesteld en op dag 14 din 1 nov de eisprong. Die weet ik exact op het uur door de IUI . Ik heb trouwens wel 26 juli ingevuld maar het zal sowieso 2 weken eerder worden.
Bij mij begon het pas bij 8 weken en ging door tot een week of 16. Hoop dat het deze keer helemaal niet komt. Zie dat jij ook een sterretje hebt van mei dit jaar. Mag ik vragen hoe ver je was en wat er mis gegaan is?
Ik heb het ook maar ook echt een mini aambei. Wat ze mij hebben geadviseerd en wat heel goed helpt is afvegen met wat babyolie op het toilet papier. Dan veeg je het goed schoon maar dan schuurt het niet zo en het verzacht.
Morgen nog een dagje werken en dan weekend en vrijdag de echo. Begin het nu wel spannend te vinden. Moet ook nog wachten tot half 3. Heb altijd een dubbel gevoel in het ziekenhuis op de afdeling als ik er kom. Nu al twee keer de eerste IUI gelukt en super blij maar op dezelfde gang is ook de kamer waar we ons kindje verloren zijn. In het ziekenhuis zijn ze wel super lief voor ons. Heb laatst een rondleiding gekregen om alles eens goed te zien omdat ik toen het gebeurde half van de wereld was en niet alles had meegekregen. Dat doet dan weer heel erg goed.
Lijkt me zeker heel dubbel. Een plek waar zoveel gebeurd is, van mooie dingen tot hele verdrietige. Wel fijn dat ze zoveel aandacht voor je hebben en je konden rondleiden. Succes vrijdag bij de echo!
Lieve dames, ben half bijgelezen. Er is veel gekletst gisteren. Moest werken van 8 uur ‘s ochtends tot half 10 ‘s avonds (ouderavond) dus ben helemaal gesloopt. Vanaf vandaag kan ik het weer beter bijhouden, maar zo’n dag hakt er nogal in. Vandaag ook weer een lange werkdag. Dus sorry als ik niet gereageerd heb
Als je een gemiddelde cyclus hebt met een eisprong op dag 14, dan kun je inderdaad tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie! Maar mijn eisprong is altijd bijna een week later dan gemiddeld (CD19/20), dus als je dan je UD berekend aan de hand van je laatste menstruatie, dan zou je op je NOD al 5 weken zwanger zijn en dat is natuurlijk niet. Dus dan tel je dat je twee weken na je eisprong 4 weken zwanger bent en dan tel je verder. Kan altijd nog een klein beetje speling inzitten natuurlijk.
Pff, ik begin een beetje onzeker te worden Heb over het algemeen meer klachten dan bij mijn vorige zwangerschap, maar voel helemaal niks aan mijn buik. Geen trekkerig gevoel in m’n BM, geen krampjes, geen opgeblazen buik ‘s avonds… alsof er niks gebeurd ofzo. Worden nog een paar lange dagen tot maandag.
Ik denk dat dit ook heel erg per vrouw wisseld. Hier juist andersom, wel krampjes en een hele opgeblazen buik, verstopping etc. Maar niet heel misselijk en ook niet echt pijnlijke borsten. Ik zie ook nog geen enkel verschil aan mijn lichaam. Mijn borsten zijn bijv. niet groter en tepels zijn ook niet veranderd ik heb net als jij ook maandag de echo.
Ah lief dankjewel. Helaas niet mogen spieken. Dinsdag weer. Maar wel een heel fijne intake gehad. Ik ben hier ook wat stilletjes geweest want ik merk dat deze zwangerschap veel angst met zich meebrengt en trauma weer naar boven brengt. Niet alleen rondom het zwanger raken en blijven, maar ook omdat de bevalling van onze zoon nogal traumatisch was. Dat is ook de reden dat er mij al is geadviseerd na te denken of ik naar de Pop poli zou willen. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?