♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Augustus2019 - 3e kindje Linda - 6e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Oh meiden, ik ben zo zo zo bang dat het mis gaat, ik herken mezelf gewoon niet meer. Net ook een enorme huilbui gehad, ik heb af en toe een zwaar gevoel/hele lichte kramp in m’n buik en ben steeds zoooo bang om bloed te zien als ik naar de wc ga.. ben dr naar van
Och meid Dikke knuffel! Zulke zorgen zijn niet leuk. Om je misschien gerust te stellen, ik heb constant een zwaar gevoel onderin mijn buik (zelfs al voor ik wist dat ik zwanger was) en heb af en aan ook wat lichte krampjes (groeipijn). Hoort er echt bij zo vroeg in de zwangerschap!
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Augustus2019 - 3e kindje Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
OH MY GOD ! Ik ben gewoon zwanger =D Vandaag bevestigd bij de huisdokter en ik zou vandaag 5 weken ver zijn! Ik. Ben. In .Shock maar zooooo blij !!! Sinds april gestopt met de pil en dan is het toch iedere maand hopen dat het is gelukt ! Ik wil het van de daken schreeuwen maar ik heb mezelf opgelegd om te zwijgen tot ik 12 weken ben. Ik ken mezelf : dat wordt verschrikkelijk . Maar ik weet dat dit het beste is, het is nog zo pril en helaas kan er nog veel mislopen (daar wil ik niet aan denken!) Joepie joepie joepie ! Ik kan niet wachten om mama te worden (al voelt het nu al alsof ik een mama ben <3)
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lastig hè, dat stil houden. Ik ben heel erg aan het tobben over wie ik het wanneer wil vertellen. Er zijn een aantal mensen die het van mij al vroeg mogen weten. Dit zijn dezelfde mensen met wie ik het zou delen als ik een miskraam zou krijgen. Maar wanneer precies weet ik ook nog niet..
Dankjewel! Jij ook van harte gefeliciteerd ! Het kan al deugd doen als je er met een aantal mensen over kan babbelen hé . Ik voel nu heel veel blijdschap maar weet ook dat er nu een onzekere periode aan komt. Ik ga proberen om te genieten en hier op het forum troost te zoeken wanneer ik het nodig heb. Dan kan de bekendmaking een super mooi moment zijn waar minder onzekerheid mee gepaard zal gaan.
Zo vervelend!! Ik snap je gevoel helemaal, voel precies hetzelfde! Hele moeilijke dag vandaag, was mezelf zo gek aan het maken…. Ervan overtuigd dat het mis is. Maar heb toen besloten om van het positieve uit te gaan. Ik merkte dat ik mezelf in bescherming wil nemen voor als het mis gaat, door er al vanuit te gaan dat het mis zal gaan. Daardoor heb je alleen nu al verdriet zonder dat er iets gebeurd is. Door nu vertrouwen te hebben en mezelf te overtuigen dat het goed zit, heb ik alleen straks eventueel pijn als het mis gaat en kan ik nu (een beetje ) genieten. Lukt niet de hele tijd, maar af en toe wel hoop dat jij ook een beetje uit je spiraal komt!
Goedemorgen dames, ik kom me graag bij jullie aansluiten! Ik heb gisteren een positieve test gehad. Na 31 rondes helemaal niets noppes nada. We zouden als mijn menstruatie door zou breken direct vervolgafspraken krijgen in het ziekenhuis en een IUI traject gaan opstarten. Maar dat lijkt dus gelukkig niet nodig. Het is mijn derde kindje en de eerste voor mijn vriend. Die overigens helemaal door het dolle heen is en nu al continue over mijn buik aait. Dat wordt nog wat
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Augustus2019 - 3e kindje Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
@roki88 Oh super bijzonder! Gefeliciteerd wat fijn dat het net nog natuurlijk raak was, geniet er beiden van zo schattig van je vriend
Nou denk dat ik vandaag ga bellen voor een afspraak. Is het raar dat ik het spannend vind om te bellen
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ ~ 1 juli Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 2 juli 3 juli Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje Zoey88 - 34 jaar - 1e kindje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Bloem36 - 3e kindje 8 juli Linda - 6e kindje Greet - 28 - 1e kindje 9 juli Kaatje - 29 - 1e kindje 10 juli Wes88 - 34 - 2e kindje 11 juli 12 juli 13 juli Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 14 juli 15 juli Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 16 juli Veertje22 - 4e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli vul aan.. Afspraken: WelkomWondertje - eerste echo - 10 november Bloem36 - eerste echo - 14 November Kaatje - eerste echo - 21 november Wes88 - eerste echo - 29 november ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE]s 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
@roki88 Zo blij voor jullie! Gezellig dat je hier mee komt kletsen. @Cikaa Ik snap wel dat je dat spannend vindt Maar als eenmaal de eerste afspraak staat ben je denk ik blij dat je daar naartoe kan gaan leven!
Ik heb een virusje te pakken. Geen corona. Was gister al niet helemaal fit, maar vannacht al eens niet lekker wakker geworden en nu ook niet. Ik ben normaal nooit ziek dus ik baal
Haha nee hoor dat is niet gek. Maar je zal zien dat zodra de afspraak staat, het heel prettig is om naar een datum toe te werken. En vanaf dan volgen de afspraken zich heel snel op
Wat vervelend. Ik heb dus afgelopen cyclus corona gehad. Maar heb nu ook weer één of ander blafvirus te pakken. Slaap er zo ontzettend slecht van. En ik ben al zo enorm moe, bah!