Een topic voor deze data heb ik nog niet kunnen vinden. Ik had op 27 maart een positieve ovulatietest. Waarschijnlijk is mijn eisprong op 29 maart geweest. Gisteren testte ik voor het eerst positief. Uitgerekende datum zal dan rond 20 december zijn. Wie komt er gezellig mee kletsen? Vul het lijstje aan. 16 december 17 december 18 december 19 december 20 december Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december Afspraken: 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo
Hallootjes! Ik zat inderdaad ook al steeds te twijfelen of ik deze lijst zou aanmaken omdat ik zag dat er nog geen een was voor deze datum . Als het goed is zou ik net in deze lijst moeten vallen qua uitgerekende datum.. maar dat is natuurlijk nog even afwachten. Volgens mijn eigen berekening wel. Gefeliciteerd! Hoe voel je je?
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december 17 december Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 18 december 19 december 20 december Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April Margarethd 25-4 eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo Margarethd 25-5 tweede echo + intake vk
Alleen krampen en steekjes, en erge onderrugpijn. Zo nu en dan iets (niet noemenswaardig) moeier, maar als ik niet zou weten dat ik zwanger ben zou ik het daar zéker niet aan linken Ik heb al een vroege echo op 25-4, volgens mijn eigen berekening ben ik dan 6+2. Ik had liever iets later die week gewild, zodat ik zeker zou zijn dat het hartje zou moeten kloppen, maar koningsdag zit ertussen waardoor ze mega vol zitten helaas. Aan de ene kant super fijn des te sneller ik mag komen, maar hoop ZO ERG dat het hartje dan al zal kloppen
Hier gaat het goed hoor. Vanmorgen weer een predictor gedaan en die is opgelopen. Totaal nog geen klachten en ik heb enorm veel moeite om mijn mond te houden, maar dat wil ik dit keer echt gaan volhouden tot na de 1e echo.
Wat fijn! Ik had gisterochtend m’n laatste Predictor gedaan en die was gelukkig ook opgelopen. Ik heb alleen nog 1 digitale clearblue, omdat ik het nog leuk vind om de 3+ te zien, maar verder ga ik niet meer testen. Ik voel me sinds vandaag wel wat ‘minder mezelf’, verder valt het ook nog heel erg mee allemaal. Heb je een foto van je oploop van je Predictors?
Oja p.s., dat van dat wachten tot na de eerste echo is hier ook wel moeilijk hoor pff. Bij de eerste moesten we het wel zeggen voor de eerste echo, en dat vond ik toch wel heel fijn maarja, nog ‘maar’ twee weken
@margarethd hoe is het met je? Hier alles nog hetzelfde. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen bij gaan komen.
Ik heb nog steeds krampjes en steekjes elke dag, dus dat is inderdaad ook nog hetzelfde haha. Nou echt hè, ik begin soms ook al te twijfelen of we alleen blijven zitten in deze groep misschien niet zo’n vruchtbare maand en zijn we speciaal haha! We hebben nog even, denk dat er nog wel wat bij komen.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december 17 december Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 18 december 19 december 20 december Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december Kvinne-31 jaar- 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April Margarethd 25-4 eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo Margarethd 25-5 tweede echo + intake vk[/QUOTE]
Hoi! Ik sluit me met enige twijfel aan bij deze groep gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik weet nog niet precies mijn uitgerekende datum omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. Ik heb 6 mei in elk geval mijn eerste echo. Ik vind t allemaal erg spannend maar ben ook voorzichtig blij natuurlijk! ik heb als de berekening klopt 12 DPO getest (eerste foto) en op 14 DPO (tweede foto) op welke DPO dag hebben jullie getest en was hij gelijk al duidelijk? ik heb qua klachten: meer honger, hoofdpijn, winderigheid en gevoelige borsten, moe en toch wat emotioneler Haha. Ik ben benieuwd hoe onze zwangerschappen gaan verkopen!
In elk geval nummer 3 erbij voelt het bij jou soms ook als ongi pijn? En ik heb soms ook een heel warm gevoel daarbeneden ken jij dat ook?
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december 17 december Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 18 december 19 december 20 december Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 25 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 25 mei: Margarethd - tweede echo + intake vk
@Kvinne leuk. Welkom. Hopelijk gaat het dit keer goed. Ik heb op 10 dpo positief getest met de predictor en die gaf een hele duidelijke streep.
hoi! Leuk om mee te kletsen. Ik had afgelopen dinsdag een positieve test en woensdag de clearblue digital 2-3. volgens het berekenen met mijn cyclus zou ik op 17 december zitten maar dat is natuurlijk even afwachten nog. Hoe gaat het met iedereen hier? Zijn er al wat klachten? ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december 17 december Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 25 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 11 mei: intake en eerste echo 25 mei: Margarethd - tweede echo + intake vk[/QUOTE]
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december 17 december ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december ♡ Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december (1) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 28 december 29 december 30 december 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 25 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 11 mei: intake en eerste echo 25 mei: Margarethd - tweede echo + intake vk