Ah jeetje @Roni7888, wat vervelend dat je nu eigenlijk met een oplossing zit voor een probleem dat je volgens de testen niet hebt. Ben je zelf bang voor evt pre-eclampsie? Ik heb om 10:30 de groeiecho. Momenteel ben ik ervan overtuigd dat ze met haar hoofdje rechtsboven ligt, dus ik ben benieuwd of ik dat ook goed heb aangevoeld. En natuurlijk naar de geschatte grootte.
Succes! Hier lag hij maandag goed, ben er van verzekerd dat hij dinsdag weer gedraaid is naar stuit en gister weer goed is gaan liggen vandaag laatste werkdag!! Kantoor is leuk versierd Geniet ervan @Krv !
Het gaat redelijk. Pijn is er nog maar mijn zoontje leidt me af. Dus dat scheelt. Ja baal enorm idd dat ik nu AB slik voor blaasontsteking terwijl het idd negatief was bij de huisarts. Benieuwd wat er uit de kweek komt. Ja ik ben wel bang voor helpp. Men bloeddruk is aanzienlijk hoger dan normaal tijdens de zwangerschap. Laatst was hij 88/51 maar vaak zo rond de 90/60 en gisteren was hij 130/80. Das toch een aanzienlijke stijging en icm eiwitten en witte bloedcellen wel een risico. Maargoed ik heb morgen een afspraak op de poli en dan ga ik t nogmaals bespreken. Hoop dat de pijn snel weg trekt. Blij dat mijn eigen intuïtie klopte.
Veel sterkte en goed dat je hebt geluisterd naar je eigen intuïtie. Ik hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is maar ik snap je angst. Als je het niet vertrouwt weer bellen hoor! Je kent je lijf het beste.
Dat is inderdaad wel flink hoger dan wat voor jou gebruikelijk is dan @Roni7888. Is het ook zo dat je voor pre eclampsie moet kijken naar verandering t.o.v. het normaal voor de vrouw? Dat kan ik me in ieder geval wel voorstellen. Fijn in dit geval dat je morgen weer een afspraak hebt staan. Mocht je het moeilijk vinden om voor jezelf op te komen (artsen kunnen best stellig zijn), neem je dan iemand mee? Mijn groeiecho was zoals verwacht: Kindje is heel gemiddeld, nagenoeg precies op termijn van vandaag; dus p50. Heel fijn Ze ligt ook inderdaad dwars: Hoofdje rechts, rug onder en billen iets naar links. Zo ligt ze echt al heel lang, dus ik ben benieuwd of ze gaat draaien en wanneer.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 25 - Donna1993 - controle vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog 31- saby - controle Afspraken juni: 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 5 - Kaatje92 - extra groeiecho 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 8 - JupitR - echo placenta localisatie & controle 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk 21 - saby - ligging echo 34.6 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 25 - Donna1993 - controle vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog 31- saby - controle Afspraken juni: 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 6 - Kaatje92 - extra groeiecho 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 8 - JupitR - echo placenta localisatie & controle 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk 21 - saby - ligging echo 34.6 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
Ik heb gewoon verlof!! 4 jaar naar uitgekeken en nu is het opeens zo ver! Gewoon de rest van het jaar niet meer werken, hoe dan! Echte besef zal dinsdag wel komen haha
@JupitR wauw, super gemiddelde baby haha! Fijn dat het er goed uit zag. @Wes88 jeej, geniet van je verlof! Ik zet zo mijn werktelefoon uit. Wat een gek idee. Zoveel zin in verlof.
Hoera @Wes88 en @Krv! Wat fijn dat er nu een andere periode aanbreekt voor jullie. Hopelijk nog een aantal weken lekker ontspannen en nestelen. Hier kunnen wij vannacht weer gewoon in ons bed slapen
Geniet van jullie verlof!!! Heerlijk zeg! Ik heb ook zo uitgekeken naar 9 juni, maar zit helaas ondertussen alweer weken in de ziektewet. Voelt voor mij dus een beetje onecht ofzo en voelt niet alsof t einde nadert, maar dat is een mentaal ding denk ik. @zegenwens fijn weer in je eigen bed!
Dank dames! @zegenwens wat fijn! Dat is ineens snel gegaan. @Kaatje92 ik snap je gevoel heel goed! Bij de eerste ook al vroeg in de zwangerschap halve dagen gaan werken en uiteindelijk ook vervroegd met verlof. Ik had toen het gevoel dat ik niet echt goed afscheid had genomen, iedereen wenste me toen veel sterkte. Herken jij dat? Nu wenst iedereen me veel plezier. Dat voelt heel anders. Het is niet jouw schuld en jij had dit ook graag anders gezien maar ik snap je.
Elke keer wil ik even langs gaan op het werk en dan voel ik me niet goed. Heb niet echt afscheid kunnen nemen ook. Voelt inderdaad heel gek. Gelukkig blijft het resultaat hetzelfde: een beebje❤️
Ja echt een rotgevoel is dat. En het resultaat: daar gaat het uiteindelijk om!! ❤️ maar balen mag. Knuffel!