Ja ik ben ook net over en sindsdien geen maagzuur meer gehad! En half 6 is het nieuwe uitslapen toch haha. Na de vakantie waar ik veel slechter sliep vind ik half 6 al luxe, omdat ik voor de rest wel weer goed en diep slaap, soms val ik nog even in slaap en anders ‘s avonds op tijd naar bed. Ik had vrijdag de groeiecho, wordt sowieso een kleintje, hoofdje boog wat af, maar vk maakte zich niet zoveel zorgen. Wel even een check bij de gyn ergens deze week om te kijken wat die vindt. Ik maak me nog geen zorgen gelukkig
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 25 - Donna1993 - controle vk 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog 31- saby - controle Afspraken juni: 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 6 - Kaatje92 - extra groeiecho 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 7 - Vaianana- controle vk 8 - JupitR - echo placenta localisatie & controle 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk 21 - saby - liggingsecho 34.6 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
Goed dat het gecheckt word. Alijd lastig de groei inschatten hoor. Hier met 38.1 ruim 3500 en 39.1 ruim 3600. Maar ze hadden geschat op 3200. Hier vannacht ook club maagzuur Ik heb met 35 weken 1 controle in het ziekenhuis ivm keizersnee bij de eerste, heb nog niks gehoord. Officieel Moet je overstappen maar heb gezegd dat ik dat niet wil dus nu eenmalige controle maar dan mogen ze wel optijd met een datum komen
Mooie instelling wat betreft het slapen @Vaianana Ik ben heel blij half 7/7 uur te halen. Half zes is nog wel een pak eerder, maar het scheelt een hoop als je de nacht verder wel goed slaapt. Goed om te horen dat je je geen zorgen maakt om de groei. Was je dochter nou ook wat kleiner? @Saby, bedoel jij dat je niet overstapt van verloskundige naar ziekenhuis voor de bevalling of alleen de controles? Ik zou er even achteraan gaan, want meestal zitten ze toch wel snel redelijk vol.
Ja zie dat mijn bericht niet helemaal netjes is getypt, heb hem even bewerkt. Inderdaad, ik vind het ziekenhuis te onpersoonlijk en aangezien mijn tweede vaginaal is geboren en alles verder goed ging hoef ik niet over te stappen. Zal het woensdag aan de vk vragen ander bel ik er achteraan. Ind die plekjes zitten snel vol. Besefte mij dit ook pas gister dat het zo al over drie weken is. Heb mijn dossier opgezocht, inderdaad rond 35 weken een afspraak, daar word besproken wat mijn wensen zijn etc. Heb ook teruggelezen dat mijn dochter p9o was en zoon ook dus vandaar groeiecho vorige keer alleen nu geen echo's dus benieuwd of ze daar pas met 35 weken achterkomen
Ben ook weer in slaap gevallen en werd net pas wakker, dus heerlijk! Ja mijn dochter was ook klein, nog steeds met bijna 22 maanden en net 10 kilo. Ze maakt alles wat ze in gewicht mist goed met haar mondje bij de eerste wel veel zorgen om gehad, nu zie ik eenzelfde soort verloop bij de baby en dat stelt gerust. @Saby dan snap ik wel dat je afwacht. Ik vroeg ook al of ik wel bij de vk mocht blijven en dat was prima, tenzij het echt afwijkend blijft. Vind de vk veel fijner (maar ben ook bevooroordeeld door fertiliteitstraject, 10 jaar gelopen en weinig hulp/begrip, in Duitsland veel beter geholpen)
Ik snap jullie volledig @Vaianana en @Saby. Wat een warm bad bij de verloskundige en nu vind ik er echt geen bal aan in het ziekenhuis als ik dit op voorhand had geweten dan was ik ook bij de vk gebleven (tot de keizersnede dan haha). Ook wat jij zegt @Vaianana, het is allemaal al zo medisch geweest met het traject. Fijn om te lezen dat je je geen zorgen maakt over de groei, het scheelt echt dat het je tweede is hè. Het is echt bizar maar sinds m’n verlof slaap ik geen nacht meer door. Ik lig minstens een uur wakker elke nacht. En dat valt dan nog mee ten opzichte van sommige dames hier.
Ik heb juist sinds weken/maanden vannacht doorgeslapen, voel me een heel ander mens ook al ben ik al wel vanaf 5:00 wakker vanmorgen al een aanval van nesteldrang gehad, was van de week begonnen met de zolder opruimen en heb dat vanmorgen afgemaakt. Inclusief schoonmaken en een was draaien en ophangen. Nu heb ik weer spijt want mijn rug is er niet blij mee haha. Man is nu de rest van het huis aan het stofzuigen, vanmiddag maar rustig aan.
Eindelijk wat rust hier! Vrijdag is de inspectie voor plaagdieren langsgeweest, wegens dat wij overtuigd waren dat ik mogelijk bedwantsen mee genomen had uit een kraamgezin.. maar het blijken GELUKKIG! geen bedwantsen te zijn, maar vogelmijten.. ja hoe verzin je het. Ze vroegen of we nesten in de buurt van onze slaapkamer hadden. Toevallig wel 1 vlak bij ons raam en een 2e is gevonden op ons dak.. ze denken dat die beestjes vanuit een nest bij ons binnengekomen zijn. Woensdag gaan ze die vogelmijten bestrijden in onze slaapkamer en proberen ze de nesten (indien ze leeg zijn) weg te halen. We hopen dat dan het hele probleem is opgelost. Nu al geen beestjes meer gezien na alles goed stofgezogen te hebben om en achter het bed. Dat is alweer een zorg minder
Wat een opluchting @Donna1993! Hopelijk is het dan snel opgelost idd. Heb je inmiddels verlof of moet je nog 1 dagje?
Mijn schoenen knellen ineens sinds gisteravond. En net zeiden zowel mijn man als onze buurvrouw dat ik een bolle toet heb Zie het zelf nog niet zo, maar geloof direct dat het zo is. Ik hoop niet dat ik eindig op standje walvis straks
Haha en dan moeten we nog even. Ik hoopte in de laatste weken minder aan te komen maar nu gaat 't toch wat harder. Buiten vocht om want dat gaat zowieso gebeuren
@Donna1993 oh gelukkig zeg! Super fijn! @zegenwens ja die warmte hè haha. Brandnetelthee helpt hier erg goed! Alleen wel heel veel plassen daardoor.
Ik krijg geen meldingen meer. Ben ik de enige? Super irritant! @Donna1993 wat super fijn zeg! Hele opluchting. Wist niet eens dat dat kon van vogelnesten zeg! aaah dat vocht! Bij onze dochter had ik met 24 weken al olifantenpoten. Tot op heden valt t nog mee. Ben benieuwd!
Ja omdat je me citeert. Die kreeg ik al, maar geen meldingen dat er nieuwe berichten staan in de onderwerpen die ik volg. Snap je wat ik bedoel