[QUOTE="Krv, post: Hier groeiecho en controle gehad, baby lag weer in stuit (en deels dwars haha). Alles was goed gelukkig. Grootte kwam gemiddeld op P91 en buikje is iets groter, P97,5. Vruchtwater ook ruim aanwezig. Gewicht werd nu iets boven de 2,6 kg geschat. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk zal worden. De gyn was in elk geval tevreden, baby groeit mooi op zijn eigen lijn verder. De datum van de keizersnede is ook bepaald dus wij kunnen gaan aftellen, zo spannend![/QUOTE] Wat fijn! En wat spannend dat jullie het al weten, lijkt me inderdaad heel gek!
Wij zijn goedgekeurd. Mijn bloeddruk was juist laag, 110/62. Hartslag 98 dus wel hoog. Buik/baby zit ook heel hoog, dus alles zit een beetje in de verdrukking waardoor ik benauwd ben. Daardoor haal ik waarschijnlijk anders adem waardoor m’n hart een beetje op hol is. Eerst zei ze: netjes met het koppie naar beneden! Daarna wilde ze het hartje luisteren, kon ze hem niet goed vinden Toen kreeg ik een echo om te kijken of hij wel echt goed lag en niet toch in stuit. Maar hij ligt echt goed en begint al in te dalen gelukkig!!
Baby op P89 dus dat is wel groot maar niet mega, maar vruchtwater op P100 @Wes88 haha eigenwijsje, nu al. Fijn dat alles goed was. Lekker rustig aan (proberen te) doen!
@Wes88 Fijn dat alles goed was bij jou! Gewoon laatste loodjes kwaaltjes dus. Hopelijk doet de rust van je verlof je goed.
Hier weer Goedgekeurd. Over drie weken weer terug, hopelijk ontvang ik deze week ook de afspraak voor het ziekenhuis. En dan kijken hoe we de afspraken gaan voorzetten. Ik voel altijd haar handjes/ vingers in mij zij. Echt lief
Hier nog baby die hoog ligt maar beide kids niet ingedaald. Zoon helemaal niet en dochter lag wel de goede richting op. Benieuwd wat deze doet
O ja, dan past dat ook wel bij jou. Zijn ze toen pas tijdens de bevalling ingedaald? Hier ligt de baby nog niet ingedaald, maar wel echt met het koppie tegen mijn schaambot aan. Ben benieuwd wanneer ie verder gaat zakken.
De eerste begin met gebroken vliezen dus moest plat, pas na echo mocht ik aan de wandel, bleek scheef en als sterrenkijker te liggen hierdoor dus uiteindelijk na twee uur persen een kz Dochter was wel snelle bevalling max 4 uurtjes, waarvan een uur geperst. Voelje dat dan ook als je kleintje zo laag ligt? Ik heb dus echt geen idee hoe dat Voelt als ze bijvoorbeeld vast liggen in je bekken
Fijn dat je extra check goed was @Wes88! Wat een eigenwijsje! @KarlijnA91 ik haalde ze ook altijd bij Kruidvat. Scheelt aanzienlijk volgens mij. @Krv lijkt me gek om de datum al te weten. Zo spannend. Ben benieuwd hoe groot ie uiteindelijk is. Ik heb morgen weer de check voor bloeddruk. Gisteren binnenste buiten gekeerd en nu gaan ze in ieder geval bloeddruk checken na medicatie. Hopelijk goede bloeddruk. Dinsdag de extra groeiecho. Ben benieuwd of het verband houdt met elkaar.
@Saby Ik weet dus nog niet hoe een echt ingedaald kind voelt, maar zo laag voel ik vooral veel druk in mijn onderbuik en bij mijn blaas. En soms een soort speldenprikjes naar beneden toe. Dan heb ik het idee dat hij/zij daar met een handje boven het hoofd zit te woelen of zoiets.
Ik voel onderin geen speldenprikjes, maar gewoon een voet of handje die zich ergens in klem steekt ofzo Soms echt wel heel pijnlijk. Leuk, zo'n dwars kind Ik lees op zich allemaal goede controles, way fijn! Voor jou nog wel spannend morgen @Kaatje92. En wij moeten de naam inderdaad maar op een geboortekaartje zetten of anders concreet maken om een keuze te kunnen maken
Spannend, succes morgen @Kaatje92! Ook al is hij hier echt totaal niet ingedaald, die druk en speldenprikken onderin voel ik ook. Zijn inderdaad handen/voeten die uitsteken. Soms een hoofd dat lekker ronddraait.
Jaaa en ga je dan ook waggelen haha Lijkt Me gek voelen maar zou het graag willen ervaren, ook voor een vlottere uitdrijving ( als 't meezit)
Dank je! Ik voel dit allemaal niet hoor ik voel af en toe een kopstoot zodat ik moet plassen, maar meer dan dat is t niet