♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 36 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken mei: 22 - Wes88 - controle vk + bevalinstructies 22 - Roni7888 - controle vk bevalplan bespreken 23 - Zegenwens - controle vk 25 - Donna1993 - controle vk 25 - JupitR - groeiecho 31 - Krv - groeiecho gynaecoloog 31- saby - controle Afspraken juni: 2 - JupitR - controle vk 5 - Zegenwens - controle vk + bevalplan bespreken 6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 20 - Zegenwens - controle vk 21 - saby - ligging echo 34.6 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤️
Wat heftig @JupitR die dwang en angsten. Ik eet alles nog eigenlijk, behalve rood vlees/gerookte zalm en andere dingen die echt niet mogen. Maar af en toe tonijn ofzo wel. Maagzuur heb ik ook steeds meer last van, afgelopen week ook 2x oprispingen en daarna misselijk. Moet met tandenpoetsen nu ook elke keer kokhalzen, zo irritant.
Poets je elektrisch? Misschien tijdelijk overstappen naar handtandenborstel en opletten met je tong poetsen haha. Echt super irritant inderdaad!
Oh dat kokhalzen begon bij mij al voor de positieve test, en heb ik nu nog steeds. Gewoon met de hand. Ben dr wel klaar mee bij dochter ook gehad en was gelijk na de bevalling over, echt apart!
Ohh ik slaap echt zo verschrikkelijk slecht. Toe aan verlof zodat ik een dutje tussendoor kan doen. Vandaag werken en dan de rest van de week vrij (ik werk ook op donderdag maar dan is het Hemelvaart) en dan volgende week nog 3 dagen en dan verlof!
Ik was ons topic kwijt en krijg dus al tijden geen melding, maar ik heb jullie gevonden hoor! Ik ben heel streng betreft eten en eet niks wat niet mag. Ook reageer ik wat heftiger op geuren, maar komt denk ik door de migraine. Die wordt dus heel snel getriggerd. Zo trek ik de geur van gekookte groentes niet Rennies deden bij mij ook niks, leve de omeprazol. Tot nu toe nog geen last van maagzuur gelukkig!
Hier wisselvallige nachten, soms gaat het goed, soms lig ik een tijd wakker. Maar ik kijk ook uit naar verlof. Ben er echt aan toe. Ik heb steeds meer last van het carpaal tunnel syndroom en dan is het lastig om te typen.
Wauw wat hebben we al veel geschreven!. Over 10 weken zijn de meeste baby's al geboren, hoe bizar he. Wat fijn dat we allemaal nu in onze laatste loodjes zitten en het niet lang meer duurt dat we onze mooie wonders vast kunnen houden❤.
Hahaha Eerst deze week nog thuis ook overleven, man vertrekt morgen vroeg naar het buitenland voor z’n werk en komt zondag avond laat pas thuis
Gebruik je 10 of 20 mg omeprazol? Rennies werkten hier tot nu toe erg goed, maar ik moet er nu steeds meer innemen. Ga denk ik toch de omeprazol maar proberen.
Ik heb die van Kruidvat, 10 mg. Ze adviseren er 2 tegelijk in te nemen maar ik red het een paar dagen op 10. Ik denk dat je er erg blij mee zult zijn, werkt echt goed!
Ik kom ook weer onder mijn steen vandaan, heel wat gemist zie ik Qua eten ben ik redelijk strikt, maar ik maak heel af en toe een uitzondering voor vis die je eigenlijk niet mag eten door de zware metalen (deze zwangerschap 2 of 3 keer gedaan). Maar ik eet nooit iets roods/rauws/gerookts. Ik voel me wel een beetje naar over koffie. Ik weet dat het eigenlijk beter is om het niet te doen en ik drink thuis meestal decafé, maar af en toe kan ik het niet laten om een lekker bakkie pleur te drinken Maagzuur is hier ook wel echt een issue, maar tot nu toe doen Rennies goed hun werk. In iedere jas/tas/auto ligt wel een verloren strip met die dingen, haha. Vind de zwangerschap nu wel zwaarder worden. Heb sinds vorige week veel pijn aan mijn bovenrug en ribben. Ik denk dat mijn buik gewoon een beetje zwaar begint te worden voor m'n gestel. In de avond is mijn lijf ook echt moe. Vandaag even naar de fysio om te kijken of ik het met wat oefeningen het een beetje soepel kan houden. In totaal effectief nog 21 dagen werken en dan heb ik een week vakantie en aansluitend verlof. En ja, ik ben de dagen aan het aftellen
Ja het gaat goed wel nogsteeds de aanwezige bekkenklachten waarvoor ik vrijdag voor het eerst naar een bekkenfysio ga, ben benieuwd. En hoe is het met jou? Ik werk vóór 30 mei nog 1 gezin en dan gaat mijn vakantie in (van 30 mei tm 12 juni) 13 juni ben ik 34 weken dus daarachtereen sluitend gaat mijn zwangerschapsverlof in. Wel blij met de keuze om met 34 weken al met verlof te gaan. Mijn lijf krijgt het ook steeds zwaarder
@KarlijnA91 Fijn dat jij ook kan gaan aftellen naar je verlof. Helemaal als het fysiek nu ook zwaarder begint te worden. Hopelijk kan de fysio je nog wat helpen! En een kop koffie per dag is écht geen issue hoor! Gewoon lekker blijven doen als je daar zo van geniet. @Donna1993 En jij ook richting de fysio dus. Het is ook allemaal niet niks voor een lijf! Fijn vooruitzicht dat je nog één gezin gaat doen. En het eerstvolgende gezin daarna zijn julliezelf Gaan jullie nog weg in je vakantie of ben je gewoon lekker thuis? Ik word hier sinds een tijdje regelmatig zo bezweet wakker 's nachts! Bah. Zal wel hormonaal zijn, maar ik haaat zweet
@zegenwens Oh wat vervelend dat zweten. Na mijn bevalling vorig jaar had ik dat ook een aantal dagen heel erg, als in: twee keer per nacht een droge pyjama en hoeslaken nodig omdat ik doorweekt was . Maar dan is het meer van het ontzwangeren volgens mij. Hopelijk wordt het minder. De temperatuur zal er in ieder geval niet meer minder op worden tot onze bevallingen
dit heb ik ook sinds een paar weken, gewoon straaltjes tussen m’n borsten lopen. Doe normaaaaal. Zweet normaal gesproken juist nooit zoveel.
Wat vervelend hé van dat zweten. Ik had dat erg in mij kraamweek na de keizersnee bij de eerste en een geur Net half uurtje gewandeld. Pijn is weer terug dus ga dat ook niet meer doen