Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saby, 15 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Die droeg ik ook bij dochter! Ik mis ze!
    Pedicure heeft t afgeraden bij mij, omdat er vergrote kans is op eeltvorming vanwege die opstaande randen. Ik woonde er echt in:roflmao:

@zegenwens ik heb nu sandalen en slippers van Maruti. Fijn en zacht voetbed.

KarlijnA91 en Krv vinden dit leuk.
  2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    @JupitR maar je kan inmiddels ook wel gaan aftellen naar je verlof! Nog minder dan een maand! En ik snap dat je op zoek bent gegaan naar ander beddengoed haha, ik heb ook wat nieuw beddengoed gekocht omdat de kleuren niet bij het kamertje passen. De rest bewaar ik wel als reserve :D

@KarlijnA91 ohh dat is niet lang meer, fijn!! Achteraf had ik toch graag wat spulletjes al eerder gewassen dus gewoon doen hoor. Ik zag er vorige week ineens zo tegenop. Bij zoon had ik het veel meer verspreid en dat voelt toch net wat relaxeder. Vorige week had ik vooral veel behoefte aan rust, ineens werd ik heel moe. Dus gewoon aan toegeven zou ik zeggen.

@zegenwens ik heb sok sneakers, die kan ik nog makkelijk aantrekken en rekken lekker mee (maar ik kan goed op 1 been staan om de hiel over m’n voet te trekken dus ik zou even testen hoe comfortabel je dit vindt :roflmao:). Die draag ik bijvoorbeeld in de ochtend naar school of naar het ziekenhuis. Daarnaast slippers die je kunt verstellen, met een goed voetbed. Zeker nu het steeds warmer wordt heel fijn, je hebt ze zo aan. Het allerliefste heb ik m’n teva sandalen aan waar ik 10 jaar geleden mee door Italië ben getrokken en heel wat kilometers op heb gewandeld. Heerlijk. Die zijn zowel bij m’n tenen als om m’n enkel te verstellen en lopen heel lekker. Maar ik laat m’n man of zoon meestal het bandje vastmaken omdat ik daar niet meer zo goed bij kan haha.

@Kaatje92 kun je al iets meer genieten van je vervroegde verlof of voelt het nog steeds niet zo fijn? Het was gewoon echt nodig en dit is echt het beste voor jullie! Ah wat lief van je dochter, zoon vraagt het ook steeds. Zo benieuwd hoe onze oudsten gaan reageren, ik kijk zo uit naar de eerste ontmoeting tussen die twee. Lijkt me echt een magisch moment.

3. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me ook een magisch moment ja!
    Nee, genieten is er nog niet echt bij. Eerst maar eens de groeiecho van morgen afwachten. Die onzekerheid vind ik toch wel lastig, maar we gaan van het positieve uit. Er komt telkens iets tussen. Is het niet dat partner z’n baan kwijt raakt, dan is het wel hoge bloeddruk met medicatie of een twijfelachtige groeiecho. Dus hopelijk die laatste weken volle bak genieten zonder teveel slechte dagen.

Ik kijk oprecht uit naar de ontmoeten tussen dochter en zoon. Lijkt me zo onwerkelijk, maar prachtig. Ik probeer haar er ook zoveel mogelijk bij te betrekken. Ze vindt het geweldig en noemt het ‘haar baby’. Zij wil ook de poepluiers verschonen, die heb ik al in de pocket :roflmao:

Donna1993 en zegenwens vinden dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    Ja, dat snap ik. Los van het fysieke stuk is het mentaal ook wel erg veel en pittig zo. Heeft je man al zicht op een nieuwe baan? Ik duim voor een goede echo morgen en geen ellende meer jullie kant op hoor.

En super goede deal van de poepluiers hahaha, zeker onthouden!

Kaatje92 vindt dit leuk.
  5. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ja toch! Ik vond het ook een goede deal!

Gelukkig werkt hij in een (blijkbaar) branche, waar de nood hoog is. Hij is vandaag begonnen!

Wordt volgende week nog geopereerd (niks ernstigs, vierde keer hopelijk daarna klaar). Daarna hoop ik dat de rust er komt. Het komt hoe dan ook goed! Mentaal gaat het met mij dus een stuk beter dan de zwangerschap van dochter dus ik trek het allemaal nog goed. Dat was me toen echt niet gelukt.

Ik weet niet of dit voor jullie herkenbaar is, maar de nesteldrang is wel echt real:roflmao: Ik heb dagelijks een lijstje wat ik gedaan moet hebben van mezelf. Wellicht wat fanatiek :o:

Donna1993, JupitR en Krv vinden dit leuk.
  6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    @Kaatje92 wow dat is snel gegaan, wat fijn! En gelukkig gaat het mentaal beter met jou.

Heel herkenbaar, ik heb overal to do lijstjes voor gemaakt, op papier, in m’n telefoon als ik ergens onderweg iets bedenk.. :roflmao: en zelfs een gedeelde lijst met m’n man met dingen die hij moet doen. Die probeer ik wel zoveel mogelijk te beperken om hem niet teveel te belasten, maar sommige dingen lukken echt niet zelf.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  7. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik maak, op dagen dat hij niet werkt dan, lijstjes wat die dag moet gebeuren:roflmao:
    Zo hebben we elke dag een to do lijst. Ik heb volgend weekend al volgepland voor hem:|:roflmao:

Saby vindt dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    Hahaha. Ik heb tegen man gezegd dat hij de komende weekenden maar even niet bij anderen moet klussen/helpen, zodat hij kan ontspannen voor de baby komt (en stiekem de klusjes thuis kan oppakken :roflmao:).

KarlijnA91, Kaatje92 en zegenwens vinden dit leuk.
  9. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier is ie ook altijd anderen aan het helpen. Nou, er is nog genoeg te doen thuis. Dus hier ook weinig plannen in de weekenden behalve klussen:roflmao::o:

Krv vindt dit leuk.
  10. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    726
    764
    93
    Vrouw
    Zijn jullie ook zo onwijs moe dames?:oops:
    Van te voren maak ik hier een hele planning wat ik wil doen op een dag.. maar eigenlijk fysiek niet meer trek. 1/3 wordt zo ongeveer gedaan. Daarna lig ik voor pampus op de bank:o:.

11. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    726
    764
    93
    Vrouw
    Ik ben nu in totaal 15 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap:p. Benieuwd wat er af gaat als hij uit mij vandaan is haha!

Bijgevoegde bestanden:

Vaianana, Kaatje92, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.989
    113
    Vrouw
    @Donna1993 Het valt mee bij mij! Een paar weken geleden had ik er meer last van. Inmiddels voel ik me qua energie wel prima momenteel. Alleen vandaag toevallig wat vermoeider.

Hier nu 9,5 kg aangekomen ongeveer. Ben ook heel benieuwd of alles er straks gewoon weer af gaat of dat er nog een deel blijft plakken. En hoeveel er nog bij gaat komen deze laatste weken :p

Mijn baby is vrij rustig vandaag. Vanochtend nog bij de vk geweest, maar toen was het me nog niet zo opgevallen, dus ook niet benoemd toen. Ben nu even op mijn linkerzij gaan liggen en heb hem/haar toch maar ff wat gepord :oops: Krijg nu wel reactie gelukkig, dus misschien is ie vandaag gewoon moe net als mama.

Donna1993 vindt dit leuk.
  13. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.989
    113
    Vrouw

Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

1 juli
    ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje

8 juli
    ❤️ Bloem36 - 3e kindje

9 juli
    ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje

10 juli
    ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje

11 juli
    ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje

13 juli
    liza1991 - 31 jaar 4e kindje

14 juli
    ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje

15 juli
    ❤️ Veertje22 - 4e kindje

16 juli
    ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje

17 juli

❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje

18 juli
    ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje

21 juli
    ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje

24 juli
    ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐)

26 juli
    ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje
    ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje

27 juli
    ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje
    ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje

29 juli
    ❤️ DaiSSyy - 4e kindje

2 augustus
    ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje

Afspraken juni:
    6 - Kaatje92 - extra groeiecho
    6 - Wes88 - controle vk + ligging&groeiecho
    7 - Vaianana- controle vk
    8 - JupitR - echo placenta localisatie & controle
    14 - Donna1993 - controle vk + bevalplan bespreken
    15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho
    16 - Krv - controle
    16 - Saby - ziekenhuis afspraak controle
    20 - Zegenwens - controle vk
    21 - saby - liggingsecho 34.6 vk
    21 - Krv - groeiecho gyn
    20 - Mammavan2 - controle vk
    23 - Vaianana - liggingsecho (35.2)

Afspraken juli:
    3 - Zegenwens - controle vk
    13 - Zegenwens - controle vk
    -----------------------------------------

jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1)

❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤

14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    #434 Krv, 5 jun 2023
    Laatst bewerkt: 5 jun 2023
    @Donna1993 ik had er vorige week veel last van maar nu gaat het wel weer, het wisselt echt qua energie. Prachtige buik hoor! ❤️ ik ben nu zo’n 7 kilo aangekomen, heel benieuwd wat er de komende weken nog bij gaat komen. Ik denk dat het er allemaal zo weer af is als ik bedenk wat ik nu aan vocht vasthoud, baby van bijna 3 kilo, placenta, vruchtwater, extra bloed.. toevallig trok ik deze week mijn spijkerbroek even aan voor de grap en die paste nog :roflmao: zat echt absoluut niet lekker natuurlijk maar zelfs de knoop kon dicht haha.

@zegenwens ah dat is niet zo fijn dan als je dat niet gewend bent hè. Gelukkig kreeg je wel reactie en was de controle vanochtend helemaal goed. Je kan natuurlijk altijd even bellen als je het niet vertrouwt.

Donna1993 vindt dit leuk.
  15. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.989
    113
    Vrouw
    @Krv Inmiddels weer normale bewegingen :thumup: Weet niet wat het was. Extra slaap, of misschien net een andere ligging ofzo. Maar ben voor nu gerustgesteld.

Donna1993 en Krv vinden dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    Ah gelukkig!! Heel geruststellend!

17. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Pff ik heb sinds een uur of 5 echt ongelofelijke maagpijn. Voelde baby ook niet. Gelukkig heeft man hem inmiddels weer aan de praat gekregen. Maar kan wel kruipend over de grond van de alles innemende maagpijn :confused: echt nooooit last van m’n maag

toevallig dat ik net jou berichtje lees @zegenwens .. gelukkig voel jij het inmiddels ook weer

18. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.989
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend! Hou je het in de gaten? Als het echt heel erg is mss even de huisartsenpost bellen?

Hm, misschien hangt er iets in de lucht waardoor de baby's rustig zijn vandaag. Fijn dat jij hem ook weer hebt gevoeld!

19. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Ja doe ik. Gelukkig morgen ochtend 9:30 al controle bij de vk, dat stelt ook al wel gerust. Zolang ik de baby voel zal het wel goed zijn redeneer ik maar zo :oops:

20. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Fijn!!

Deel Deze Pagina