Zeker vervelend. Je kan er niks aan doen hé, je lichaam doet dat. Hopelijk valt het mee, vaak zie je met dagcurves dat het allemaal Wel Binnen de marges valt met "gewoon" eten
Ah, dat is balen zeg! Je kunt er zelf echt niks aan doen dus neem jezelf niks kwalijk. Gelukkig was de rest wel in orde! ❤️
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes. Ik weet wel dat ik er niet zoveel aan kan doen, maar het is gewoon een beetje frustrerend allemaal dat als het ene goed is, het volgende zich weer aandient Maar idd wel fijn dat de rest er gewoon goed uit ziet. En normaal gesproken drink ik ook niet zo´n grote hoeveelheden zoete rommel als wat je met die test krijgt, dus hopelijk blijkt het straks gedurende de dag in ieder geval wat stabieler
@KarlijnA91 wat balen zeg! Snap wel dat het zo voelt voor je. Hopelijk blijft het binnen de perken met het dieet! Fijn dat de rest wel goed was!
@Wes88 Fijn dat je auto verkocht en meteen meegenomen is. @KarlijnA91 Vervelend dat je van het een in het anders valt. Jij kan daar sowieso niets aan doen, gelukkig zijn de andere dingen nu wel vooruitgegaan en misschien valt het straks toch mee met je suiker @Krv Ik hoop net als de rest dat de plekken van de vorige lek zijn.. ben erg benieuwd naar de lekdetectie. Het is zo vervelend als er last moment dingen aan je huis niet deugen terwijl je wel andere dingen aan je hoofd hebt op dit moment en straks lekker wil gaan genieten. Hier gister na een week 1 vogelmijt gespot . Het is er dan maar een, maar de kriebels overvielen me weer.. het scenario dat ze straks over onze baby kunnen lopen maakt me benauwd als hij naast ons ligt. Ze kunnen die nesten van die vogels pas in augustus/september weghalen omdat het broedseizoen dan over is.
@Donna1993 brrr het is inderdaad heel naar, zo op het einde van de zwangerschappen. Alles moet gewoon netjes en schoon, geen gekke lekkages of vieze beesten in huis. Ik zei al tegen man dat ik nog liever ga verhuizen haha, maar dat is ook een beetje rigoureus wat enorm balen dat je zo lang moet wachten voordat die nesten weggehaald kunnen worden zeg!
Ah, balen van de suiker @KarlijnA91, maar verder eigenlijk wel een positief bericht met oog op de andere factoren! Maar ik snap dat je het ook "gewoon" had gewild. Zou inderdaad fijn zijn nu als het iig met dieet onder controle blijft. Voelt het na een nacht slaap al wat minder heftig? @Donna1993, oh wat vervelend zeg. Ik zou er ook heel onrustig van worden denk ik. Zou je evt in een andere kamer kunnen slapen met de kleine? Mijn controle van de placenta gisteren was goed. Die zit dus niet meer in de weg. Kindje ligt inderdaad nog wel nog steeds dwars. De verloskundige zei dat de baby niet dwars kan blijven liggen tot het einde en dus een kant zal gaan kiezen, maar ergens denk ik dat ze prima dwars kan blijven liggen. Of is dat echt niet zo @zegenwens? Ze gaf een houding aan om drie keer een paar minuten per dag aan te nemen om de baby fysiek de ruimte te geven om te draaien. En dan heb ik daar nog 1 controle met 34 weken met weer een echo, groeiecho volgens mij en daarna overdacht naar het ziekenhuis. En ik ga maar eens naar m'n bevalplan kijken. Ik twijfel nog steeds over pijnstilling. Misschien toch maar de tens overwegen als soort middenstuk.
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken juni: 14 - Donna1993 - controle vk + bevalplan bespreken 14 - Wes88 - controle vk 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 16 - Krv - controle 16 - Saby - ziekenhuis afspraak controle 20 - Zegenwens - controle vk 20 - Kaatje92 - opvolging extra groeiecho 20 - Roni7888 - controle verloskundige 21 - saby - liggingsecho 34.6 vk 21 - Krv - groeiecho gyn 20 - Mammavan2 - controle vk 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) 23 - JupitR - controle vk en groeiecho (34.2) Afspraken juli: 3 - Zegenwens - controle vk 13 - Zegenwens - controle vk ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤
@JupitR Het is niet onmogelijk dat een kind dwars blijft liggen tot het einde. Meestal kiezen ze idd op den duur wel een kant, maar zeker als het je vierde is, is er gewoon erg veel ruimte in je baarmoeder en kan een baby dus evt tot aan het eind dwars blijven liggen. Ik zou die oefeningen gaan doen, en verder kun je voor nu toch niet zoveel. Hopelijk draait ze snel! Al heeft ze voor het draaien óók nog veel tijd en ruimte bij zo'n vierde zwangerschap. Fijn trouwens, dat je placenta mooi is opgeschoven!
@JupitR, een nachtje slapen relativeert wel weer inderdaad Komende 6-8 weken nog even goed opletten wat ik op welke momenten eet is geen hele grote uitdaging. En nu het vruchtwater binnen de perken is en de groei van het kindje ook, is de kans op complicaties ook minder, dus daar moet ik ook gewoon heel blij mee zijn! Fijn dat je placenta goed opgeschoven is! Hopelijk draait jullie eigenwijze kindje binnenkort ook nog even de goede kant uit Oh @Donna1993 wat vervelend zeg Heel begrijpelijk dat je daar de kriebels van krijgt. Ik snap wel dat er regels zijn omtrent het broedseizoen enzo, maar ik zou als bedrijf voor een hoogzwangere vrouw dat even door de vingers zien denk ik @Wes88, kijk aan, boter bij de vis! Heel fijn dat je auto verkocht is. Weer iets wat van het (mentale) lijstje af kan!
@JupitR zal je zien, ligt de placenta goed maar de baby dwars. Hopelijk gaat ze nog draaien! Of misschien een versie proberen en meteen inleiden, mocht het zover zijn? @KarlijnA91 fijn! Balen mag natuurlijk ook hè.
Hi JupitR, Wat lief je berichtje! Hier gaat het wel. Het is ondertussen alweer ruim 3 maanden geleden dat ik ben bevallen van ons meisje, en voorlopig verzacht de tijd de pijn nog niet… We hopen wel op een nieuw wonder, maar we zien wel hoe het allemaal loopt… Bizar dat het alweer juni is, en over een paar weken jullie kleintjes allemaal al kunnen komen! Spannend, ik hoop dat alles goed gaat bij iedereen! ❤️
Lieve @Charls wat lijkt het me ontzettend confronterend voor je. Jouw kindje had ook nog in je buik moeten zitten. Hopelijk mag je buik gauw weer gevuld zijn. Alle liefs voor jou! ❤️
Jajaaa 37 weken alweer! Nu wordt het spannend Doordat het nu zo warm is en zwaar wordt, lukt het me niet meer goed om snachts goed te slapen. Ben dan klaarwakker. Heeft iemand tips?
Woehoe, wat een mijlpaal! Weinig tips.. wij hebben een fluisterstille ventilator die we naast het bed zetten als het echt heel warm is. Slaap je al met een raam open?