Jaa maandag maar ergens scoren! Wat lief, alweer een babyshower. Ik ben woensdag aan de beurt. Nouja, volgens mij wordt het een high tea met ijs. Wel goed gevonden met deze temperaturen. Hopelijk lactose vrij
@Charls, wat lief dat je af en toe aan ons denkt. Ik denk dat velen van ons ook nog regelmatig aan jou denken, ik in ieder geval wel! De periode richting de uitgerekende datum zal niet makkelijk worden. Ik zit nu ook precies in de periode waarin de uitgerekende datum van ons sterrenkindje viel en dat blijft toch altijd een rare periode, alhoewel het dit jaar wel anders is dan vorig jaar natuurlijk. Hopelijk krijg je veel steun vanuit je omgeving! @zegenwens, wat lief dat je zo verwend bent zeg. Moet een fijn gevoel zijn om zoveel lieve mensen om je heen te hebben! @Wes88, volgens mij zijn onze enkels op een gezamenlijk tripje naar de Bahama's ofzo Morgen ook maar eens wat brandnetelthee kopen. Zou dat ook lekker zijn als ijsthee? Of werkt het dan niet meer? Ik heb letterlijk de hele dag babywasjes gedraaid. Het is meer nestelwoede dan nesteldrang Beetje compensatiegedrag van afgelopen weken waarin ik niks kon doen, vrees ik. Nu moet ik alleen nog strijken, maar daar heb ik echt een bloedhekel aan, dus dat doe ik later wel. En ik moet nog wat grotere rompers shoppen. Heb de kleertjes van een vriendin wiens kindje met 2800 gr. geboren is in het voorjaar, dus ik weet ik niet of ik anders uit kom qua maat en lange/korte mouwen. Maar ach, er zijn ergere dingen
Oh nou, dat is maar zat Bij dochter had ik t al vanaf week of 25. Heb al 9 weken winst geboekt nu. Moet er wel echt aan geloven sinds gisteren.
@KarlijnA91 Jij ook een knuffel in deze rare periode. Maar hoe fijn en bijzonder dat je nu je regenboog kindje bij je mag dragen. Brandnetelthee kan ook prima als ijsthee hoor! Lijkt me een betere optie met deze temperaturen En lekker, kunnen toegeven aan die nestelwoede! Dapper dat je gaat strijken Ik begin er niet aan
De rompers en doeken heb ik gewoon heel strak opgevouwen Maar vooral de shirtjes en lakentjes moeten eigenlijk echt even. Van de week mijn vriend eens lief aankijken. Hij is normaal degene die strijkt
Ik heb vandaag samen met partner de garage uitgeruimd, uitgezocht, gesorteerd, gesjouwd etc. Ben helemaal gesloopt na 7 uur in deze temperaturen bezig te zijn. Dochter was een dagje weg dus moest daar wel gebruik van maken en aan m’n nestelwoede toegeven. Ben wel helemaal gesloopt nu
Ik lees dat ik nodig even met man moet praten over het strijken, haha. Maar echt, hoe doe je dat, nooit strijken? Ik klop het uit voordat ik het aan een kledinghanger ophang, maar alle kleding moet daarna echt wel gestreken worden hoor, anders lopen we wel heel erg gekreukt rond
Poeh, pittig hoor! Maar ook wel héél bevredigend als het gedaan is. Fijn dat dat van je lijstje af kan!
Ik heb dit nog nooit gehoord, dat ik gekreukt rondloop, maar als ze niet anders gewend zijn dan zal ‘t wel goed zijn. Ze weten niet beter
Hahaha, hier hetzelfde. Ik strijk geen kleding. Hier niet per se last van vocht vasthouden, maar ik loop dan ook in steunpanty's rond ivm spataders. Wat ook weer door vocht komt, maar ziet er toch anders uit Wat een drukte gisteren bij jullie @KarlijnA91 en @Kaatje92. Ik vind het dapper met deze warmte! Ik ben met oudste naar het winkelcentrum geweest voor zomerkleding voor hem en het het een en ander aan keukentextiel ingeslagen voor de nieuwe keuken. Woensdag zouden we het feestje van m'n tweede vieren in zo'n indoor speeltuin, maar ze belden gisteren dat het daar binnen met deze temperaturen zo heet wordt dat dat niet verantwoord is. Maar met 33 weken zwanger 8 kinderen zelf thuis vermaken met deze warmte is ook niets, dus plan B is nu de bios. Dan daarna nog zijn verjaardag voor de familie en trakteren op school en dan staat niets de focus op de baby meer in de weg. Ohja, behalve natuurlijk de schoolvakantie die hier tegelijkertijd met mijn verlof begint
@JupitR Gelukkig hebben jullie een goed (en koel) alternatief kunnen vinden voor zijn feestje! En wat een timing, je verlof en de zomervakantie Heeft je man ook nog vakantie voordat je bevalt, of alleen verlof straks (met evt aansluitend nog vakantie)?
@zegenwens, mijn man heeft voorafgaand de bevalling geen vakantie. Hij is wel standaard de maandag vrij en mijn moeder past altijd op dinsdag op en die zal ook in de vakantie komen (mits ze zelf niet op vakantie is natuurlijk). Dan heb ik sowieso de woensdag zelf en donderdag en vrijdag gaat de jongste naar kdv en de oudste 2 af en toe naar vakantie-opvang. De BSO heeft een heel programma met allemaal uitjes, dus dat is hopelijk leuker dan thuis rondhangen met een moeder die toch weinig kan Het is vooral wel opvallend hoeveel je geleefd kan worden zo met een jong gezin. Toch ook meer dan in mijn 3e zwangerschap, maar toen was het ook coronatijd en alles wat rustiger ofzo. Wat lief trouwens dat jij weer een babyshower gehad hebt! Heb je veel gekregen waar je nog wat aan hebt? Ik vind dat met de nesteldrang wel lastig. Ik wil eigenlijk alles gewoon zelf nu al geregeld hebben, maar kan beter wat dingen over laten om nog te vragen van kraambezoek.
@JupitR Ah, dus al met al zit je veel dagen toch ook wel aardig gedekt. Dat is fijn. Kan me voorstellen dat je erg geleefd wordt met drie jonge kinderen! Dat is ook niet niks. Hopelijk heb je tijdens je verlof toch nog af en toe even tijd om in je zwangerschapsbubbel te kruipen. Ja, ik heb heel wat dingen gehad waar ik wat aan heb of wat ik echt nog moest hebben, dus dat is súper fijn! Ik herken wel heel erg wat je zegt hoor, moest mezelf ook echt inhouden om niet álles zelf al aan te schaffen van tevoren. Nu zijn er geloof ik nog maar 2 of 3 dingetjes die ik echt nog moet hebben voor de bevalling, en de rest laat ik in eerste instantie maar over aan het kraambezoek
Wat leuk! Die slab is echt favoriet hier, heb ook zo’n mushie, maar gebruik alleen deze eigenlijk voor dochter en heb er ook één gekregen voor zoon. Hoe vraag je die set aan? @Cikaa wat een mooie mijlpaal, hier helpt airco op onze kamer vooral tegen de warmte. Bij dochter een mobiele die we voor het slapen aanzetten, op de andere kamers de ramen even opengezet voor een uurtje, straks weer alles dicht. Wat een weer dit, ik vind het heerlijk, maar m’n lichaam soms wat minder merk ik. Echt ff rustig aan doen, komt vandaag vast goed. Morgen weer lekker op een koel kantoor hahaha