Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saby, 15 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik lig op de bank hartslag van 100 en ga zo. 3.5 uur in een indoor speeltuin zitten want kinderfeestje. Het zal wel Stil zijn en hopelijk niet te heet. Afzeggen en of verplaatsen was geen optie meer :roflmao:
    Gelukkig kan ik Opgehaald Worden mocht het te veel worden.

morgen halve dag werken, staand en slenteren dus benieuwd of ik nog enkels heb erna.

JupitR vindt dit leuk.
  2. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.990
    113
    Vrouw
    Oef, hopelijk hebben ze airco! Succes! Hoe lang moet jij nog werken?

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ma en Di, halve dagen en dan verlof :o:

En jullie allemaal? Heb 't al vaker gelezen maar kan het niet onthouden.

Als juni zo blijft hé dan word het vast een mindere zomer..feest :p

Roni7888 vindt dit leuk.
  4. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.990
    113
    Vrouw
    Oh bijna dus! Fijn!

En dat laatste: ik hoop het zo! :o: Lijkt me vooral vreselijk als je in je kraamweek in een hittegolf zit, terwijl je al zo plakt van alle hormonale zweet, melk en bloed :confused:

5. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    727
    764
    93
    Vrouw
    @Kaatje92 @Vaianana @Roni7888

Ik heb gisteren gezocht naar hoe ik het aangevraagd heb, ik kan dat niet meer vinden:eek:. Ik heb Noppies even een berichtje gestuurd waar ik het kan vinden, snap er niks van. Als ik een reactie terug heb laat ik het jullie weten natuurlijk:)

Roni7888, Kaatje92 en Vaianana vinden dit leuk.
  6. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Jaa dat laatste. Plakbaby met 30 graden pfff

7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.194
    113
    Vrouw
    Ohnee! Sterkte, haha.

En ik dacht dat je vorige week al je laatste week had, maar nog 2 dagen te gaan dus. Zet 'm op alvast!

Ik moet nog 3.5 week. Dat voelt al kort met wat ik nog te doen heb ;)

Saby vindt dit leuk.
  8. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik werk twee dagen in de week. Ben aanstaande donderdag 34weken. Maar ben al drie maanden aan het aftellen haha
    Ik werk in een winkel dus heb niks om af te ronden etc.
    3.5 week is ook zo om!

JupitR vindt dit leuk.
  9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.194
    113
    Vrouw
    Ha, nee idd. Dan hoef je alleen je werkdag af te ronden met hopelijk alleen maar leuke klanten :cool:

Saby vindt dit leuk.
  10. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Houd iedereen het nog een beetje vol??

ik had het er gister wel slecht mee, beetje over verhit ofzo terwijl ik echt bijna niks had gedaan. vandaag gaat het tot nu toe beter, beetje lades en kasten aan het opruimen en schoonmaken in de keuken. Die nesteldrang gaat wel door hè :roflmao:

vandaag een 36 weken dansje! Wilde heel graag met 37 weken helemaal klaar zijn in huis, dus ook het wiegje en de box hebben staan, maar we hebben juist aankomend weekend veel verjaardagen staan :confused:

dus eens even kijken of ik vrijdag puf heb om het wiegje zelf neer te zetten haha. Box moet man echt naar beneden halen. Moet ook een plant van z’n plek af, op de plek van dochter haar keukentje, die dan weer naar dochters kamer moet, dat ga ik allemaal niet redden :roflmao:

Donna1993 en Saby vinden dit leuk.
  11. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    Hier gaat het prima! Gisteren een halve dag in het (binnen)zwembad gedobberd en dat is wel echt een dikke aanrader! Heerlijk om zo gewichtloos te zijn haha. Vocht valt hier ook mee en binnen is de temperatuur nog zeer aangenaam. Ik doe maar alsof ik op vakantie ben :roflmao:

Hier ook nog wel een flink to do lijstje, ben nu met de geboortebedankjes bezig en hoop die vandaag af te ronden. Dan wil ik eigenlijk deze week ook wel beginnen aan het schrijven van de enveloppen en volgende week of de week daarop de traktaties voor m’n zoon op school afmaken.

De grote dingen zoals de box doe ik pas het weekend voor de keizersnede (althans, man doet dat). Het kamertje is ook nog niet klaar maar hij komt in het begin toch bij ons dus ik heb wat minder haast daarmee. Eerst maar eens de lekdetectie afwachten voordat ze toch moeten breken en alles weer onder het stof zit.

12. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Ik heb vandaag iets meer last van vocht, voornamelijk in mijn voeten. Maar even goed drinken en regelmatig opstaan van m’n bureau. Het valt me wel op dat ik de laatste paar dagen geen last meer heb gehad van maagzuur. Zou de baby de weg naar beneden hebben ingezet, of is dat te hoopvol? :p

@Wes88 @Krv, ook allebei nog druk in de weer dus met van alles en nog wat. Wes88, hopelijk heeft je man in de aankomende dagen tijd om het wiegje en de box te installeren, heb jij rust in je hoofd :D

@Krv, dat zwemmen klinkt heerlijk! Het is dat ik geen passende bikini meer heb.. Misschien volgende week in mijn verlof het bad weer eens vol laten lopen!

Krv vindt dit leuk.
  13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    @KarlijnA91 hier ligt hij weer dwars (heerlijk, even geen voetjes in m’n ribben en minder druk beneden) maar maagzuur is echt vreselijk de laatste dagen. Zelfs omeprazol helpt niet echt meer. Verstandig om goed te drinken en regelmatig op te staan, kan je je voeten een beetje omhoog leggen?

Ja, een passende bikini was een uitdaging. Broekjes gingen allemaal wel maar die borsten.. o_O gelukkig een topje gevonden dat paste haha. Een bad klinkt ook goed! Succes met je laatste week!

14. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Oh wat naar zeg, zoveel maagzuur :( Vooral als die pilletjes dan ook geen verlichting meer bieden. Hopelijk wordt het minder als de kleine in gaat dalen, al is dat nu natuurlijk niet aan de hand als hij dwars ligt :|

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.595
    4.449
    113
    Vrouw
    Haha ja het is echt naar als je ligt te slapen en ineens het zuur krijgt. De oudste is nooit ingedaald dus ik denk dat deze baby ook niet gaat indalen. Terwijl ik voor m’n gevoel wel indalingsweeën heb, maar dat kan volgens mij niet als hij dwars ligt. Laatste loodjes perikelen :p

16. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    727
    764
    93
    Vrouw
    @Kaatje92 @Vaianana @Roni7888

Ik heb bericht terug gehad van Noppies..
    Het bleek dat die actie maar t/m 5 juni liep. Ik was dus zelf blijkbaar nog op de valreep optijd. Er stond toen geen deadline bij. Maar dat verklaart waarom het niet meer op de site stond. Sorry!:oops:

Bijgevoegde bestanden:

Roni7888 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  17. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.990
    113
    Vrouw
    Op de slaapkamer is het hier vol te houden. De rest van het huis en buiten, pff, veel te warm.

Hier ook op een rustig tempo aan het doornestelen. Volgens mijn man heb ik een 'nestelhouding'. Dan sta ik met mijn handen in mijn zij de ruimte te scannen, kijkend naar wat ik nog kan aanpakken :roflmao: Ik wil dit weekend ook graag de cosleeper en box neer gaan zetten. Mijn man vindt dat de box ook na de geboorte wel kan. Kan ook wel, maar ik wil spullen in de la onder de box gaan leggen. Dat ligt tot die tijd in de weg. Krijg ik kriebels van :p

Roni7888, Kaatje92 en KarlijnA91 vinden dit leuk.
  18. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.017
    4.990
    113
    Vrouw
    @Krv Ik zou ook graag al enveloppen willen gaan schrijven, maar zag dat ik ze niet los kon bestellen, alleen samen met het kaartje. Kon jij ze wel los bestellen? En lekker zeg, dat zwemmen! Wel heel vervelend dat je zoveel last van maagzuur hebt! Hopelijk gaat hij snel goed liggen en wie weet zelfs wat indalen.

@KarlijnA91 Klinkt hoopvol, hopelijk indaling idd! Wanneer is jouw laatste werkdag? Hou je het nog vol?

19. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    hier kon ik de enveloppen ook los bestellen, bij hippe geboortekaartjes. Ik wacht er alleen al een week op :( gezeur bij DHL.. zullen je kaartjes maar zijn :rolleyes:

Kaatje92 en zegenwens vinden dit leuk.
  20. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hai lieve meiden! Was wederom weer even aanwezig door alle stress rondom afronding werk, maar inmiddels begonnen aan mijn 2e week verlof. Heerlijk zeg! Al is het op de dagen met de kinderen gewoon nog flink aanpoten. morgen en woensdag heb ik weer mijn handen vrij. Vorige week echt van mijn genoten. Maar de hitte vind ik echt pittig. Ik word er echt een beetje duizelig/onwel van ofzo? Hopelijk gaat dit bij jullie beter. Heb vandaag alweer mijn 6 ritjes op de fiets richting school/opvang er weer opzitten... morgen helpt mijn vriend weer :)

Hier inmiddels helemaal medisch geworden. Dat moest sowieso vanwege voorgeschiedenis keizersnede maar inmiddels heb ik ook officieel zwangerschapshypertensie. Ben er bekend mee van vorige zwangerschappen hoor. Maar toen was dat pas met 38/39 weken en niet al met 34 weken... Heel erg balen maar de hypertensie was vorige week hoog maar nog niet hoog genoeg voor medicatie. Dus we kijken het nog even aan. Deze week weer voor controle van de bloeddruk, groeiecho en de datum voor de KS bepalen. Ze neigen naar 38/39 weken maar als bloeddruk echt niet goed gaat eerder richting die 38 (of zelfs eerder als het echt mis gaat...). Dus het einde begint hier echt in zicht te komen! Nog 2/3 weekjes tot de kleine er is! Benieuwd of dit een juli of toch een juni baby gaat worden haha! Ook omdat ik bij mijn jongste vrij vroeg spontaan weeen kreeg en dit kindje elke keer voorloopt. Zou het ook nog spontaan kunnen komen natuurlijk haha.

Ben vanwege dit medische circus vorige keer direct gestart met alles klaarleggen voor vluchtkoffer en babykamer afmaken. Babykamer is klaar, vluchtkoffer morgen verder mee. Stel dat mijn bloeddruk ineens keihoog is dat ik moet blijven, dan is het maar klaar..

Ik ga een beetje terug lezen :)

Deel Deze Pagina