Uitgerekend 1 - 31 juli 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saby, 15 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.013
    4.988
    113
    Vrouw
    Ja, kan ik me voorstellen. En qua opvang: komt echt wel goed idd. Mensen zijn echt wel bereid bij te springen als het moet!

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @zegenwens haha ik vind het een geniaal plan! Lekker afkoelen. Wat goed dat je de enveloppen al geschreven hebt! Ik leg nu de laatste hand aan de traktaties en de bedankjes zijn ook bijna af.

@JupitR heerlijk hoor die rust haha, ik ervaar ook veel meer rust deze zwangerschap en heb ook echt het gevoel dat ik nog zeeën van tijd heb.

Qua opmerkingen: familie en vrienden appen regelmatig met de vraag of ik het nog trek en ik trek het prima. Vandaag belde m’n internist en het was ook haar eerste vraag. Ik ben deze week nog niet op school geweest dus daar de vraag nog niet gehad. M’n man wel :roflmao:

JupitR en zegenwens vinden dit leuk.
  3. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    lekker bezig! Ik heb de enveloppen vandaag binnen gekregen, ze hebben een nieuwe bestelling voor me geplaatst omdat het andere pakket blijkbaar kwijt is bij DHL. Vind het wel echt super service. Als ik nu een moment heb dat ik denk dat ik te druk bezig ben ga ik ze ook schrijven.

De traktatie voor op school bij dochter staat ook klaar, nu maar afwachten of ze nog voor de vakantie kan gaan trakteren of na de vakantie.. :)

Donderdag worden de klossen enzo geleverd.

Ik had vanmorgen het speelkeukentje van dochter al leeggeruimd en mijn broertje heeft net geholpen met een grote plant verplaatsen in de woonkamer samen met man, dus we hebben nu een lege plek voor de box. Man gaat hem zaterdag neerzetten :thumup:

vrijdag wil ik proberen het wiegje zelf neer te zetten op onze kamer.

nu alleen de ziekenhuis tas nog en dan ben ik denk ik klaar met 37 weken. Kan ik gewoon het huishouden bijhouden maar geen grote klussen meer op de planning :D

morgen worden we om 13:00 opgehaald voor de verrassing, we hoeven niet te eten van te voren (werd ook wel krap want dochter is om half1 uit van school)

Roni7888, JupitR, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.193
    113
    Vrouw
    Ohja, de enveloppen! Goede reminders hier :cool:

zegenwens vindt dit leuk.
  5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.193
    113
    Vrouw
    Mijn kindje heeft me zo wakker gehouden gisteren, volgens mij is ze naar stuit gedraaid en heeft ze daarna op mijn blaas en andere organen lopen duwen met haar voeten. Af en toe een zenuw denk ik en schoot de pijn door naar m'n rug.

Maar m'n man zei ook: "dus jij wilt die naam?" Wie weet gaat mijn favoriet het toch worden ♡

Ondertussen is 6 uur het nieuwe 7 uur geworden voor mij, haha. Zijn er hier nog wel dames die langer kunnen slapen?

Vaianana en Krv vinden dit leuk.
  6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.193
    113
    Vrouw
    Fijn dat het geregeld is! Komt het bevalbad in de woonkamer?

7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.193
    113
    Vrouw
    Veel plezier met de verrassing vandaag @Wes88! En wat fijn dat de grotere klussen ook bijna allemaal geregeld zijn. Het wiegje gaat je vast zelf lukken :cool:

Wij moeten het speelgoed keukentje ook nog naar boven verplaatsen. Maar dan moet eerst het poppenhuis dat daar staat verkocht worden. Het is een prachtig ding, maar hij is te groot.

@Krv, had jij gisteren de lekdetectie?

@Donna1993, hoe is het nu met de beestjes in de slaapkamer?

8. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.013
    4.988
    113
    Vrouw
    @JupitR Oh, eigenwijs kind! Dat klinkt niet comfortabel. Hier wisselt het heel erg qua slaap. Soms gewoon een goede nacht tot 07.30 ofzo, andere dagen (zoals vandaag) al om 4u wakker. Soms ga ik dan overdag nog eventjes liggen.

Oh, zou zo fijn zijn als het je favoriete naam toch zou worden! Dan heeft je tactiek van doen alsof de naam al vaststaat toch geholpen, lijkt het. :p

Bevalbad komt hier idd in de woonkamer. Qua plek zou het ook in de slaapkamer kunnen, maar dat redden we niet qua slang naar de kraan toe.

@Wes88 Veel plezier met je high tea vandaag!

JupitR vindt dit leuk.
  9. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Wat zijn jullie allemaal goed bezig met enveloppen en bedankjes enzo! Ik hou me er maar aan vast dat ik achteraan de lijst bungel en dat ik nog voldoende tijd hiervoor heb :roflmao:

@JupitR, dat klinkt als een soort van interne massage die je niet wilt. Hopelijk draait ze nog mooi met het hoofdje naar beneden!

Slapen gaat hier vooralsnog best prima. Iedere nacht één keertje eruit en dan kan ik tot de wekker door (als ik thuis werk rond 7uur). Vanmorgen voor het eerst volle kramp in mijn kuit gehad. OMG, dát deed pijn. Ik lag zo te kermen dat mijn vriend dacht dat de bevalling begonnen was :roflmao:

JupitR en zegenwens vinden dit leuk.
  10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @Wes88 veel plezier vandaag!

@JupitR stuit is wel beter dan dwars haha! Zou je een stuitbevalling aandurven? Hopelijk gaat ze nu ook nog goed liggen, dat zou zo fijn zijn. Heb je al oefeningen gedaan of is ze uit zichzelf gedraaid? Wat super van de naam haha! Gewoon volhouden zo!

Hier komt vrijdag de lekdetectie, ik ben benieuwd. Vochtpercentage in de vloer is wel omlaag gegaan, in de muur niet.

Lekker hoor, 6 uur, dan heb je wat aan je dag :o:. Misschien ook door de warmte nu? En hoe laat ga je dan naar bed? Ik sliep de eerste week van mijn verlof echt slecht maar nu gaat het weer beter. Ik moet alsnog wel 1-3 keer per nacht plassen maar val dan redelijk snel weer in slaap. Ergens tussen half 8 en 10 word ik wakker en sta ik op. Soms ook rond 6 uur wakker en dan vind ik het niet meer de moeite om opnieuw in slaap te vallen haha. Maar dan blijf ik nog wel even liggen. En soms lig ik uren wakker in de nacht.

@KarlijnA91 oh hels die kuitkramp! Echt afschuwelijk om zo wakker te worden. Hopelijk was het eenmalig.

11. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Thanks allemaal! Vannacht een slechte nacht gehad, sliep rond 23:00 en was om 1:00 alweer wakker. Daarna niet meer geslapen. Ik leek wel oververhit. Poos voor het open raam op de babykamer gezeten, daarna maar naar beneden gegaan en daar alles open gezet.

net de hoognodige dingetjes gedaan en ik ga nu maar even liggen, anders trek ik vanmiddag echt niet. Dochter is tot half1 op school, dus ik heb nog even. Om 17:20 ook nog een controle bij de verloskundige staan :thumup:

JupitR vindt dit leuk.
  12. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat vreselijk! Hopelijk lukt het om nu even te slapen.

13. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.013
    4.988
    113
    Vrouw
    @Wes88 Volle dag voor de boeg dan! Hopelijk kun je nog eventjes slapen.

@KarlijnA91 Ik moest wel even lachen om je vriend die dacht dat de bevalling begonnen was :roflmao: Maar super vervelend van je kramp. Hopelijk was het eenmalig. En dingen als enveloppen schrijven: joh, dat doe je op een gegeven moment ook gewoon even, is zo klaar. Eerst maar eens verlof voor jou!

14. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    726
    764
    93
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt:).
    Gelukkig geen beestjes meer gezien. 1 vogel nest is volgens mij nu ook klaar en zijn de vogels van de week uitgevlogen. Vies idee dat ze vaak op vogels zitten. Maar gelukkig niet meer op ons, of op ons bed. De intimiteit is hier nu sinds een paar maanden al weg, door die beestjes bevorderd het dat ook niet als het straks wel weer "kan":oops:. Het geeft rust dat ze niet meer te zien zijn.

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Pffff even balen hoor. De afspraak voor de lekdetectie is verplaatst omdat er iets tussen is gekomen bij de monteur. Nieuw voorstel: 26 juni. Toen ik contact opnam om te checken of het eerder kon, bleek het ook nog eens op ons oude adres (200 km verderop) ingepland te zijn. Ergens dus maar goed dat het niet doorging. Ze begrepen de situatie, volgende week donderdag nieuwe poging..

@Donna1993 wat fijn dat ze weg zijn! En die intimiteit komt vast wel weer goed, ik durfde ook even niet meer na het bloedverlies.

16. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.013
    4.988
    113
    Vrouw
    @Krv oh dat meen je, wat super vervelend! Gelukkig gaan ze volgende week proberen te komen ipv de 26e. Wat een gedoe zo :confused:

Krv vindt dit leuk.
  17. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Nou meiden, was heel gezellig vanmiddag! Een high tea met een ronde broodjes, ronde fruit/petit fourtjes en daarna een ijsje van 2 bolletjes!

daarna controle verloskundige, alles was oke, hij is al helemaal ingedaald :eek: wat best vroeg is voor een 2e zei ze. Alleen mijn bloeddruk was voor mijn doen aan de hoge kant (142/68)

Charls, Vaianana, Donna1993 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    fijn dat je geen beestjes meer hebt gezien! Van de intimiteit snap ik helemaal. Hier gebeurt er ook niks meer sinds een paar weken, kan me er echt niet toe zetten haha

19. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Oh een geluk bij een ongeluk! Hopelijk volgende week duidelijkheid!

Krv vindt dit leuk.
  20. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Klinkt als een gezellige lekkere middag.
    Fijn dat hij is ingedaald. Jaloers haha

Misschien door het warme weer en of drukkere middag even wat verhoogd??

Deel Deze Pagina