@Krv, wat balen van de verplaatste lekdetectie. Jij weet natuurlijk ook hoe dat zich verhoudt tot de geboortedatum van de baby Hopelijk komt eruit dat er geen lek meer zit. Maakt je hoofd nog overuren met rampscenario's? Ik zou een stuitbevalling niet aandurven denk ik. Toch wel meer risico dan een normale. En ik heb eigenlijk ook gewoon wel een goede ervaring met de keizersnede bij m'n oudste. Dat speelt denk ik ook mee in het gevoel over een evt versie. Ik heb trouwens die oefening helemaal niet meer gedaan, vergeten in de waan van alledag . Ik heb hem wel 1 keer geprobeerd en vond het ontzettend oncomfortabel. Ik probeer wel minder vaak met m'n benen over elkaar te zitten, want ik las ergens dat dat ook uit kan maken. En wat heerlijk dat jij nog zo lang kunt slapen zeg! 8 uur is voor mij sowieso al uitslapen en 9 uur zou heel knap zijn Ik ga rond 21.30 naar bed. Gisteren 21.00, omdat ik echt kapot was. Maar het duurt dan nog wel regelmatig een uur voordat ik slaap. Fijn dat de kleine is ingedaald @Wes88! @KarlijnA91, gek gevoel om dan nog aan het werk te zijn en van alles moeten regelen als anderen al bijna gaan bevallen he? Die paar weken maken verschil maken dan aan het einde weer veel uit. Is jullie kamertje al helemaal af nu? En de rest van het huis? Wij vierden gisteren het feestje van m'n tweede zoontje. Hij wordt 5, dus er waren 5 extra kleuters in huis, waarvan 2 ontzettend druk. Met z'n allen op de fiets naar de bioscoop was gelukt en toen lekker in de airco gezeten. Het was geslaagd, maar ontzettend vermoeiend, haha. Zoontje kreeg o.a. een pijl en boog en verzocht ons hem voortaan Hawkeye te noemen Man is overstag met de naam, met een kleine aanpassing in de schrijfwijze. Nu krijg ik zowat nog twijfels, maar op zich heb ik dat bij elke zwangerschap en naam wel gehad
phoe, respect voor het feestje hoor, wij hadden hier een kinderfeestje van dochter in december, ik was toen 9 weken zwanger, niemand wist het nog en ik was kapot. Haha. fijn van de naam! Ik heb de laatste dagen ook weer wat twijfel, zal er wel bij horen. Ik heb gewoon een naamslinger besteld zodat ik niet meer terug kan
Ik denk dat ik met 9 weken ook vermoeider was dan nu En ik was trouwens niet alleen, m'n zusje was er ook bij. In m'n eentje had ik het niet gered denk ik. Herkenbaar van het dan maar bestellen. Zo deed ik dat ook bij vorige zwangerschappen. Want de optie open blijven houden is ook wel een beetje vermoeiend
@Krv Ahh.. irritant zo zeg. Zou wel je poot stijf houden dat ze de 26e wel echt moeten komen. Niet dat er dan weer iets tussen komt. Jullie zitten ook met een periode dat het niet goed uitkomt straks. Heb je nog het idee dat het vochtig is, er echt een lek gaande is of dat niet. Zou mooi zijn als hij komt en bevestigd dat er niks aan de hand is. Dat hoop ik echt voor jullie!
Gisteren hier ook weer goed gekeurd Van de week had ik veel krampen in me onderbuik en steken bij mijn schaamstreek, hij blijkt al wat ingedaald met zijn hoofdje in de bekkenbotten. Als hij blijft liggen, zoals hij nu ligt dan is dit de perfecte ligging voor de bevalling. Bloeddruk is top, 110/60. Een 34 weken dansje! Wat bijzonder dat het volgende maand al zo ver is dat de helft van deze groep al een baby op schoot heeft (zo ongeveer, wegens de helft van de maand).
Fijn dat je controle goed was! En daar zeg je wat Inderdaad. De baby's komen er nu echt al vlot aan. Zoveel zin in alle geboorteberichten!
Ja inderdaad, haha. Ben niet heel stressing aangelegd, dus vaak zijn het ook wel fijne reminders voor dingen die ik gewoon nog niet had bedacht Verbouwing is in grote lijnen klaar. Moet wel nog wat qua afwerking hoor (plinten bijvoorbeeld), maar daar werken we gewoon aan door zolang het kan. Babykamer is klaar, moet alleen nog wat kleine dingen in huis halen zoals luiers, maar voor de rest kan hij komen Haha, moest wel lachen om je berichtje. Alsof je man akkoord is met hawkeye, maar dan met een andere schrijfwijze Maar fijn dat jullie eruit zijn! @Donna1993, fijn dat het mee lijkt te vallen met die beestjes. Vervelend dat het invloed heeft op jullie intimiteit, al is het ook niet raar als dat sowieso wat minder of anders is nu
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken juni: 14 - Donna1993 - controle vk + bevalplan bespreken 14 - Wes88 - controle vk 14 - Veertje22 - controle gyn RR+groeiecho (35.4)+datum ks plannen 15 - Roni7888 - controle vk + ligging&groeiecho 16 - Krv - controle 16 - Saby - ziekenhuis afspraak controle 20 - Kaatje92 - opvolging extra groeiecho 20 - Roni7888 - controle verloskundige 21 - saby - liggingsecho 34.6 vk 21 - Krv - groeiecho gyn 20 - Mammavan2 - controle vk 23 - Zegenwens - controle vk 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) 23 - JupitR - controle vk en groeiecho (34.2) Afspraken juli: 3 - Zegenwens - controle vk 13 - Zegenwens - controle vk ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤
@Donna1993 ze komen gelukkig nog iets eerder, de 22e nu. Veel later gaat ‘m echt niet worden inderdaad. Of het nog lekt, ik weet het niet.. de grond is wel droger maar de muur is vochtiger (volgens de vochtmeter dan). Super dat jouw controle weer helemaal goed was! Fijn zeg. @JupitR het valt mee met de rampscenario’s haha. Ik ben er verbazingwekkend rustig onder momenteel. Komt ook wel omdat ik zie dat de plek er eerder droger dan natter uitziet. Wat fijn dat jullie nu uit de naam zijn! En je zoon haha klinkt als een goed feestje. Ik heb vandaag de laatste spulletjes besteld. De laatste wasjes gedraaid. De pakjes liggen klaar, ik heb alle badkamerkastjes schoongemaakt en opnieuw ingedeeld (en veel weggegooid). Lekker die nesteldrang haha. Ennn we hebben de foto’s binnengekregen ❤️
@Krv Wat een praaachtige foto's! Snap dat je daar heel erg blij mee bent! Lekker dat nestelen. Ik ga deze week ook de laatste spulletjes bestellen/halen. En vanaf maandag nog even grondig poetsen in huis, en mijn man aansturen voor de laatste klusjes. Schiet op zo
Hahaha @KarlijnA91, die volgorde is inderdaad grappig. Hawkeye zou wel een mooie naam zijn hè, zoon is dan vast jaloers
Mooie foto’s @Krv Succes met de lekdetectie vandaag! Hoe was je controle @zegenwens ? heb het even niet goed bijgehouden. Kreeg geen meldingen en partner geopereerd dus word een beetje geleefd hier momenteel.
@Krv, heel mooie foto's! Mooie herinneringen straks na de zwangerschap. @Kaatje92, ojee, een operatie? Hopelijk niks ernstigs? Sterkte en beterschap in ieder geval! @Wes88, een reactie om 03:09 was het weer zo'n nacht? Van de week zei ik nog dat ik zo goed sliep, ben ik vandaag al vanaf half vier klaarwakker. Om zes uur maar opgestaan en aan het werk gegaan. Is mijn laatste werkdag vandaag tenminste ook een beetje op tijd afgelopen
Nee hoor, vierde keer aan z’n hand. Maarja als je 1 hand hebt, kun je vrij weinig Hopelijk gaat het volgende week wat beter en kan hij weer wat van me overnemen. Merk dat het een beetje veel is. Vooral de migraines breken wel echt op. Nog een week of 5 dan hopelijk voorbij
Dankjewel dames! ❤️ @Kaatje92 gelukkig is hij dan nog op tijd hersteld (hopelijk?) voordat de baby komt! Veel beterschap en sterkte gewenst. Dank voor je succeswensen, helaas is het uitgesteld naar volgende week dus nog iets langer afwachten. @KarlijnA91 Yes, je laatste werkdag!! Veel plezier en succes vandaag en daarna heerlijk in je babybubbel kruipen ❤️ hopelijk slaap je daarna ook weer wat beter! De eerste week van m’n verlof sliep ik heel slecht maar daarna gelukkig weer goed. Ik denk omdat je dan mentaal ook nog moet afschakelen.
succes met je laatste werkdag!! Jaaa dit soort nachten zijn standaard. Maaaar, normaal val ik niet meer in slaap daarna en nu wel. Kon m’n ogen niet openhouden toen ik er uit moest hahaha.